Thursday, 16 February 2012

Serius Cute : Rumah Neko Yang Comel(5 Gambar)


Red Indian Cat!

Rumah kucing berbentuk teepee kaum Red Indian. Comel! Harga sebuah ialah USD 11 dan boleh dibeli disini






Laporan asal DesignBoom

55 comments:

  1. Replies
    1. mana 1st ko sial. mak ko itam.

      Delete
    2. Captain Potato Gay!!

      Delete
    3. bodo!failed!

      Delete
    4. Ntah mana 1st aku sial? Rumah Kucing, 1st, Sial, Mak aku hitam kikikiki~

      Delete
    5. tidak baik cakap begitu

      www.ohsenyum.blogspot.com

      Delete
    6. ohsenyum sundal

      Delete
    7. utama,yang lain rosak dalam telur lgi..hahaha..akulah yg first!!!!

      Delete
    8. eleh korang jeles xde blog.. ptuih!!

      Delete
    9. dah la tu. kita semua x thu kita mti bila. oleh itu sntiasa mngunakan msa yg ada dengan sebaiknya. ada org ckp dia x brsedia nk pkai tudung, tapi dia dah bersedia ke nak menempah maut. fikirkanlah. anak murid ustaz don.

      Delete
    10. maru pun dah sakit duduk ngan ko HAHAHAAHA

      Delete
    11. pasal ni pun nak gadoh ka..mangkaq sekoq2..

      Delete
  2. 1st..yg lain bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahiniah brooo!

      Delete
    2. tahniah bro.....fake 1st.....hahaha.....

      Delete
    3. sila claim keruping tahi di bontot OBE!

      Delete
    4. penuhi komen obe dengan anon!
      hidup anon! all hail anon!

      Delete
    5. nicw, but try again sial!

      Delete
  3. Replies
    1. dah berlampak anonkind type 1st dulu dekat atas tu shahittoon.... bace, bace dan bace k...

      Delete
    2. "shahittoon"

      Do you have any bigger fail than this??

      Delete
  4. sapa yg nk 1st tu lahanat a.k.a madafakka

    ReplyDelete
  5. ↑ The guy above me is gay, and the guy under me is his boyfriend↓

    ReplyDelete
  6. bro nak kaya?
    http://www.alamghaib.com/GeligaLipan.php
    RM 10 juta je bro.
    "BATU GELIGA LIPAN INI BOLEH TEMBUS PANDANG

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa benda tu ?macam taik aku yang keluar seketul je,taik najis aku pun bergeliga juga la ni.aku nak berak la boleh jual

      Delete
    2. aku ada banyak ni... nak ke?...
      aku bagi free..

      Delete
    3. batu geliga menarik

      www.ohsenyum.blogspot.com

      Delete
  7. lu tau x lu lagi byk comment.obe lagi kaya..bedul betul

    ReplyDelete
  8. Comelnye rumah kucing tu..(^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fap..fap..fap..

      Delete
    2. tu pon mastubrate ke? bodoh

      Delete
    3. tak baik melancap

      www.ohsenyum.blogspot.com

      Delete
    4. anon 12:23 bodoh piang.
      kone kauk itam 2 inci

      Delete
    5. comel lagi u sayang..jom kita kawin??

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha komen kne delete...pdn muke ko lilyana!!

      Delete
    2. remove by author dia yg delete sendiri
      melainkan remove by administrator baru obe bongok yg buang..kau ingat tu sampai mati.lembu

      Delete
    3. thats true i remove it by my own. thanks err..

      Delete
  10. fap fap fap...arghh trpancut kt muke lilyana

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru 3 saat fap fap fap dah terpancut?
      lemah gila tenaga batin kau.

      Delete
  11. bodo sundal ni nak promo blog jalang dia..

    ReplyDelete
  12. terbaik.... leh beli nie tuk c comel ku :)

    ReplyDelete
  13. perhatian anos semua yang fool..balik belajar jati diri dulu!! ayat ntah apa2 je

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum kum kum....

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam..lam..lam..lam..lam..

      Delete
  15. liyana, jom tido genting. line clear

    ReplyDelete
  16. meow doesnt look happy maa, they need bigger place

    ReplyDelete
  17. comelnye..nnti jd kucen red indian.. :3

    ReplyDelete
  18. bodo semua. taip 1st or x, same je. xde efek. lain la kalo sape taip 1st then dapat duit berjuta. yg duk reply mencarut kat sape2 yg xtaip 1st tu lagi la ****. emo xbertempat

    ReplyDelete
  19. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
     Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails