Monday, 6 May 2013

Serius Cute - Scarlett Johansson Ketika Masih Kecil


Cute!

Ini ialah ScarJo semasa beliau melakukan ujibakat untuk filem Jumanji. Beliau tidak mendapat watak ini kerana kalah kepada Kristen Dunst. Masa kecik comel gila.



19 comments:

  1. Replies
    1. First laa ngok!

      Delete
    2. Lombu ado tali takdo pon tak guno..Tunggu hujan dh ghobeh Baru payung nk dibuko?
      Kojo tak kuek tapi berangan nak hidup sonang..Baik poie mampuih dari susah'an semuo urang!

      Delete
  2. kirsten durst lg comey... hhaa

    ReplyDelete
  3. harap dapat berhenti cerita on topic

    Marilah kita bercerita pasal politic

    ReplyDelete
    Replies
    1. bijik nak bijik ?

      Delete
  4. #IniKalilahBNMenang #LainKalilahPRCubaLagi... haha

    ReplyDelete
  5. Terima kasih semua kerana masih setia menyokong Barisan Nasional, alhamdulillah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la main tipu.walaupun aku tak nampak mesti main tipu punya kalau tak macam mana korang boleh menang ? inikalilah ! takbir !

      Delete
  6. black widow -the avengers

    ReplyDelete
  7. kerana blogserius, ramai yang sokong BN, hehe..
    ...........
    Lawak: Awek Bertudung Cun Prank Dalam Laptop

    ReplyDelete
  8. tp ak tengok scarlet kiss citer mana tah zzzzzzzz

    ReplyDelete
  9. Selamat selamat
    Selamat membayar saman AES..
    Selamat membayar tol..
    Selamat menikmati kenaikan harga
    minyak dan barangan..
    Selamat menikmati akses media berat
    sebelah..
    Selamat menikmati fitnah, video seks
    dan berita lucah..
    Selamat menikmati budaya politik
    samseng..
    Selamat menikmati keborosan
    Rosmah.
    Selamat terus membiarkan diri anda
    diselubungi misteri kematian
    Altantuya.
    dan bermacam-macam lagi Selamat
    yang tak selamat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bla bla bla nak cekodok ?

      Delete
  10. dgr citer scarlett ni muslim.

    ReplyDelete
  11. waktu ni masih ada dara lagi.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. tader dara dah mase ni sbb Obe pedo..

      Delete
  12. aku benci obe sbb obe tak nak belikan aku kfc

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails