Monday, 6 May 2013

Serius Cool - Menara Telefon Selular Yang Menyamar Sebagai Pokok (12 Gambar)


Menyorok

Ini ialah teknik menyamar yang digunakan oleh syarikat telekomuniskasi Afrika Selatan bagi membuatkan menara selular mereka tidak menyemakkan pemandangan. Ada beberapa variasi menara yang kita tidak lihat lagi di Malaysia.


Laporan asal FastCo

25 comments:

  1. Replies
    1. Wahahahahaha...Hidup Anon...!!!!Wahahaha...Jwpn Anon smua bernas...Aku bngga jd Anon...!!!!Cukup..cukuplh...!!! Anon tidak bodoh...Cukup..cukuplh..!!! Anon tidak buta...Yeahhhh....

      Delete
  2. nak bisjut....

    ReplyDelete
  3. BN MENANG

    ReplyDelete
  4. nak melon!!! nak melon!!! nak melon!!!

    ReplyDelete
  5. #IniKalilahBNMenang #LainKalilahPRCubaLagi... haha
    mana cai PR? tido dlm kegembiraan ke? :P

    ReplyDelete
  6. Go home tree, u r drunk

    ReplyDelete
  7. iniKalilah kalah...
    lainKalilah menang..

    ........................
    Lawak: Awek Bertudung Cun Prank Dalam Laptop Boyfren

    ReplyDelete
  8. utm campus skudai ada ni..

    ReplyDelete
  9. Ada juga yg kegembiraan BN menang di atas?
    Aiyoyo macha.....masa pak Lah dapat 140 dulu, terus orang bagi Tun kat dia@suruh berenti.
    Sekarng Najib turun lagi 133, kau ingat dia boleh happy?
    Lagu sayang Selangor dah buat, masalah air dah jaja kehulu hilir, video Anwar ada, Stopa Ali pun ada, Sepul sumpah dpn Ka'bah.......TV tak ada kt PR...hari2 berkempen dlm TV....
    Tu pun jatuh lagi 133?
    Selangor terus tak dapat?
    Penang pun..?
    133 vs 89?
    Ke......kau ni jenis BN Menang! Hure,hure! Ni bukan lumba dlm guni masa tidika, dik, masuk darjah 1, tak lumba dah. Ni politik. Start hari ni PR n BN, start prepare pru14 dik oi.
    PR cari jln, mcm mana nak cover yg lagi sikit tu...
    BN cari jln nak dapat 2/3 balik.
    tengok berita sikit....tengok muka Najib masa istihar "kami menang..dan kami akan...." seronok sakan ke dia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. menang tipu undi jer pon..

      macam biasa..

      Delete
    2. najib x seronok sbb x dapat selangor kot. yg dier dapat sumer byk negeri yg byk hutang.. skrg ni fitnah dah buat..tv 24/7 berkempan dah jalan.. lagu sumer dah sedap dgr kt tv..tapi still turun gk. agknya lepas ni apa la cara dorg nk wat nk jatohkan pembankang..

      Delete
    3. apa2pun kedah dpt kat BN hahaha

      Delete
    4. Melayu menang sorak kampung tergadai!! Haha

      Delete
  10. dah kalah banyak bunyi pulak..diam2 sudah....tggu lg 5 tahun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. td atas tu pun org BN pa lancou bising PR senyap, gak dah tulis suh diam lak ko bodo ka?

      Delete
    2. BN sume bodo.. mana ada bijak!

      Delete
    3. korg lg la bapak bodo,bodo keturunan,keh keh keh

      Delete
  11. gambar no. 2 macam kote obe.

    ReplyDelete
  12. more creative than Malaysia?? LOL

    ReplyDelete
  13. kat malaysia pun ade bodo....

    ReplyDelete
  14. site maxis pakai this camouflage.

    ReplyDelete
  15. Kolej Mara Kulim, pon ade satu..atas bukit kat asrama laki..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails