Wednesday, 8 May 2013

Serius - Warkah Duka Peminat No 1 Dato Ali Rustam : Mantan Ketua Menteri Melaka


Wuuwuwuwuw

Ini melayu yang tak tamak dan berterima kasih kepada Dato Ali Rustam. Sedih dia kerana Ali Rustam kalah. wuwuwuw..... onyonyoooo ciannye.......

Thanks @pacat888 for the tip




48 comments:

  1. 1st....huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciannya.. Korang ni apalah gelakkan dia

      Delete
    2. "Tak elok makan McD. Ia menggemokkan" , Ujar Halim sambil makan Nasi Lemak Sotong dengan telur dadar. Disulami Milo ais tabur

      Delete
  2. Replies
    1. ini baru pak Ali. ( ntah kenal ke tidak pak Ali ngan dia)... ..kalo ketua kampung letak jawatan mesti lagi sedey..

      Delete
  3. perempuan ni, dia betul2 ke menganjing nih?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pompuan ngan jing pun x dpt beza ke?

      Delete
    2. aku tak pernah guna prkataan menganjing pasai aku cakap Penang. Tak masuk slang utara.
      Tapi aku tau makna dia.
      Anonok atas ni baru dok Malaysia ka? IC baru dapat jugak ka?

      Delete
    3. ni anjing bisjut,,,

      Delete
  4. pehh.. sedihnyaaa.. agak2 kalau dia kenang jasa Nabi Muhammad S.A.W. terhadap org islam, mestia dia menangis lagi teruk dari ni.

    ReplyDelete
  5. hadoi la..

    ReplyDelete
  6. nak bisjut?

    ReplyDelete
  7. holikenoli

    ReplyDelete
  8. my friend of misery...

    ReplyDelete
  9. This is Macai Legend!!!!

    ReplyDelete
  10. nak royi?

    ali rustam now can rejoice

    ReplyDelete
  11. huk huk huk... nak bisjut

    ReplyDelete
  12. klise la dik

    ReplyDelete
  13. orang miskin kat melaka memang sayangkan ali rustam sebab dia tak pernah hampakan mereka.. korang kutuk la dia macam mana pun.. pahala dia lagi besar daripada korang.. wallahualam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau sendiri cakap wallahualam.
      Mana pulak kau tahu pahala siapa besar dari siapa?
      Harapnya jangan letak kt penutup sebab nak kasi posting nampak Islamic, seraya kelihatan di pehak bennarr.

      Delete
    2. kalau nik ajis boleh tentukan dosa pahala org, apsal org lain tak boleh plak? hanya sebab dia pakai serban, dia dah maksum? berapa kali dah dia naik ke arasy utk tau dosa pahala org lain?

      Delete
    3. gaduh lg macai2 bn n pr sekelian, gaduh smpi brparang n brbunuh, bru anak jntan,haha


      yg benar:

      cina kapir babi

      Delete
    4. pastu nak begadoh kt sini?
      soh mengundi x ndak, dok bising ja kat sini.
      puihhhhhhhh.....

      Delete
    5. bersatu kita bersatu
      di bawah pemimpin penipu
      tipu terus menipu
      kita tipu melayu

      Delete
  14. obe ko kena tunjukkan kemajuan negeri melaka dalam tempoh pentadbiran 1999-2013

    ReplyDelete
  15. “Yatt menangis sambil menggigil ketakutan menyaksikan azab yang diterima wanita tidak menutup aurat.”

    ReplyDelete
  16. jangan lupa hutang negeri melaka dekat 1 billion bawah ali ketam

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau satu family hutang dah berapa ratus ribu?

      Delete
  17. ADIK SI OBE KE NI

    ReplyDelete
  18. ali saya yang zaman pemerintahnya ada monorel magik turun pakai ladder, ali saya yang makan rasuah tapi rilek disokong orang-orang seperti saya

    ali saya? wakluuuuu

    ReplyDelete
  19. tok terharu...

    ReplyDelete
  20. wuuuuuuiii. kahkahkah macai ali roaster nih

    ReplyDelete
  21. kenapa baca skrip pun boleh nangis? kene paksa ke? saper buat dia??

    ReplyDelete
  22. HOHHHOOHHH!!!!!
    Dah jadi private video siyut
    Nasib baik ada orang sempat download.
    Lantas menyiarkan ia kembali.

    ReplyDelete
  23. http://www.youtube.com/watch?v=25AM2Wzy-2o

    ReplyDelete
  24. kalau camtu aku pun nak nangis2 sambil nyanyi lagu ombak rindu la utk ali rustam

    ReplyDelete
    Replies
    1. giler la weh..dalam banyak2 komen..komen ko paling lawak sial..

      Delete
  25. http://www.youtube.com/watch?v=PTq1Ga5mDhI

    ReplyDelete
  26. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  27. nanissss.... nannnissssss..... baik naaaaanissss... untuk ibu lohhhhhh..... yg melahir kan kamoooo...hahahhaha... bisjuatjuburi....hik3

    ReplyDelete
  28. haha ali rustam nak amik tanah kampung aku kat banda hilir...amik kooo

    ReplyDelete
  29. sah da kena toron ngn tok ali..ahahaha

    ReplyDelete
  30. apa laa ini pompuan, memalukan kaum Hawa je, tak de maruah betulll, menangis kerana menginsafi dosa yang dilakukan setiap hari adalah lebih afdal. DAri menangis Ketua Menteri Kalah. menang kalah adat pertandingan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh.. terbaik. aku sokong ko.

      Delete
  31. cakap pun pelat.what the fuck?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails