Tuesday, 14 May 2013

Serius - Sekitar Perhimpunan Neo Nazi Amerika Syarikat (18 Gambar)


Zeig Fails

Ini ialah perhimpunan Neo Nazi Amerika Syarikat yang berlangsung di 20 April yang lalu di Atlanta Georgia. Inilah rupa mereka yang percaya bangsa Aryan adalah bangsa paling suci berbanding bangsa lain. Agaknya perhimpunan Meleis Fasis Malaysia bila pula ye? Nak jugak tengok Brown Power punya perhimpunan. Agaknya mulakan perhimpunan dengan bismillah tak? 20 dollar bet they would! LOL




Laporan asal DailyMail

68 comments:

  1. Replies
    1. nak kuki?

      Delete
    2. Sieg Heil!

      Melayu Liberal sangat RASIS terhadap Melayu Orthodox..

      Kebabian apakah ini?

      *Melayu Moderate*

      Delete
    3. Fus Ro Dah!

      Delete
    4. HAHA! igt lagi lagu tu ..coca cola sometime war!!america america!!!!

      Delete
  2. Replies
    1. mnx maap. saya xbela babi

      Delete
    2. ^Oh....bukan itu maksud saya...
      maksud saya, saudara ini babi.

      Delete
    3. oowh saya dah paham. awak bgtau saya, "ini babi". mmg saya dh tau dh. tgk kali pertama je dh boleh agak yg tu babi. kn?

      Delete
    4. babi babi babi babi

      Delete
    5. lantak dia nak bangga dengan aryan dia,masing2 ada leluhur untuk dibanggakan, keling juga bangga dengan raja chola dia,cina lagilah bangsa paling bangga tak habis2 dengan bangsa dia,nasionalisme melayu ni bangkit tak sampai 100 tahun pun ada melayu kacuk nak nak benci

      Delete
    6. knapa awak zikir prkataan babi pagi2 mcm ni. xberkat r.

      Delete
    7. nak kuki?

      Delete
    8. nak bisjut ke nak royi ?

      Delete
  3. burit babi anjing

    ReplyDelete
  4. Malaysia pun ada. Nama dia UMNO. Perkasa tu pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa tak sebut sekali pertubuhan racist macam Dong Zhong? Hindraf? itu kat malaysia jugak..oh lupa melayu liberal macam obe babi takkan sentuh mereka ini (hindraf mungkin sebab mereka bukan cina)

      Delete
    2. Bila melayu nak berarak dan memijak kepala si pemakan babi yeahhhh.....

      Delete
    3. step on your malai father's head while he's wearing songkok first ah jibai

      Delete
  5. masih ramai lagi yang tak paham. dan masih ramai lagi yang melaungkan sifat bangga mereka terhadap kaum sendiri. kan dah terang dalam kitab yang sifat bangga diri itu bukannnya sesuatu yang baik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau maksud kau kitab AlQuran, orang yg dalam perhimpunan ni tak ikut AlQuran

      Delete
    2. kalo xsilap aku, org kapir mmg xbrapa ikut sgt Al-Quran kn?

      Delete
    3. tak silap aku haji lim guan eng ikut quran,boleh petik ayat quran

      Delete
    4. oowh, aritu aku ingat dia pg umrah je, dia tros buat haji skali eh? insyaallah dpt haji mabrur.

      Delete
    5. beliau tu taraf khalifah,mana naik sama dengan jemaah tabung haji,tu pasal orang taktau,diam2 sudah,contoh islamist terbaik,obe mesti pilih!

      Delete
    6. what's wrong with LGE?he caught u stealing ah u stupid malai?he's greater better than ure corrupted umno pig leader najib!

      Delete
  6. ABU - Angkatan Butthurt United

    ReplyDelete
    Replies
    1. ABU - Altantuya Bomb Unit

      Delete
  7. sya tak suka melayu.. tp perempuan melayu sya main lah... sedap...

    adakah sya seorang racist...? mohon diterangkan oleh ustaz-ustaz... terima kasih

    Donald Lim
    Batu Pahat

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelum aku tukar nama ko jd donald duck, baik ko p main jauh2.

      Delete
    2. saya benci lelaki cina...tetapi perempuan cina yang cantik dan nampak innocent saya suka...itupun kalau pantat mereka nampak bersih dan ketiak tak hitam berbulu seperti elizabeth wong...

      adakah saya racist? mohon tok cha sami buddha bagi tangkal penerang hati

      Dollah Lou

      Delete
    3. sebelum aku tukar nama ko jd dollah dawi , baik ko p main jauh2.

      Delete
    4. lelaki cina, palat mereka agak menebal..... setebal bulu di kerandut dan tundun zakar...

      Delete
    5. aku melayu tapi aku malu ngan org2 melayu skrg nie.. dah cina nak minta penjelasan... yg korang bagi komen banggang pa pasal...

      aku anti kelantan... tapi minah2 kilang dr kelantan dah banyak aku robek.. ini kerana aku nie percaya akan kalimah 1Malaysia

      Delete
    6. batu pahat lu kat mana donald? meh jumpa lepak minum kat bpwalk, gua payung minum

      Delete
    7. malai girl all smell bad one ah why u want one hor?malai all stupid and lazy,they know only fucking in their flat and make countless baby to be rempit.hahahah! >.<

      Delete
  8. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  9. rumah mampu milik....layari
    www.spnb.com

    ReplyDelete
  10. ABCD - Asal Bukan Cina DAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. ABU - Asal Bukan UMNO

      Delete
    2. ADK - Asal Dari Kampung

      Delete
    3. ABR - Asal Bukan Rosmah

      Delete
    4. ABC sedap dimakan. Cendol pun sedap juga tengah panas nih.

      Delete
  11. bodo punya obe..bismillah pun nak buat main2..igt kalimah tu suka2 hati je letak kat mana2 n dipersendakan yek..kalau dah jahil agama ini jadi nya bila kebodohan melampau tu terserlah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong 100%

      Delete
    2. si gemuk ni ingat dia betul dan tak pedulikan persepsi orang lain konon2 tuhan saja yang tahu betapa alim dia ni,padahal nampak bodoh tak sudah2

      Delete
    3. Bodoh sungguh si buntal nie. Bismillah pun nak memain. Elok di hudud jer mengkarung buntal nie.Nasib baik PAS tak memerintah.

      Delete
  12. eleh negro bodoh nak protes2, macam anjing gigit tangan tuan nya

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. SHUT THE FUCK UP MOTHER FUCKER!!!

      Delete
    2. klise la dik

      Delete
    3. kepala bapak ko bodoh tunjal. tak abis2 klise.

      Delete
  14. skinhead for life!

    ReplyDelete
  15. Kerja kosong
    1.marketing dept.
    2.posses degree
    3.ofis hour
    4.salary rm1,500-rm1,800.00
    5.speak chinese only

    ...........

    Ur arguement is invalid....next!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jialat ah lu think malai language is good one ah? can do big busines speak using malai meh?where got?

      u stupid lazy bumiputra motherfucker only know how to yell we no fair.your goverment ony know to fuck d chinese money odi,still dare ask what more we want?

      cibai la this nation should be china region ody if not youre racist umno go cry cry like a baby because MALAI is so STUPID and UNCIVILIZED! >.<

      Delete
  16. http://eternaltimewatchescollection.blogspot.com

    good replica watches!

    ReplyDelete
  17. Obe racist wutt..
    If x, die kawen dgn cine...
    Obe pundek ckp x supe bikin..
    Hipokrit bitch..

    ReplyDelete
    Replies
    1. taklah.. dia umur dah lanjut,amoy2 cina tak ada pulak yang berkenan..last2 melayu jugak yang nak terima dia,ni pun taktau ke?ko spm dapat brapa?dah lama buat keja ni?

      Delete
  18. Fucking nazi people

    ReplyDelete
  19. Nazi born because of immigrant discriminate local people.malaisien chinese are rich but offer less oppertunity to local malei. Instead malaisien authority give more chance to chinese compare to local maleis.but chinese never thankful and never enough but create opposite story.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails