Friday, 3 May 2013

Serius LOL - Gangster Rempit Bawah Umur Menangis Ditahan Polis


Padan Muka

Pandai maki mak...... pandai jadi pencuri. Pandai juga menjadi rempit. Dah kena tahan menangis pulak. Dumb ass meleis!

Thanks @JohanTamima



33 comments:

  1. 1st habak ang!

    Bahan-bahan ( Anggaran 85 biji )

    250 gm butter
    50 gm ( 1/2 cawan ) gula aising
    1 sudu teh esen vanila
    100 gm ( 1 cawan ) tepong kastad
    1 biji kuning telor
    375 gm ( 3 1/2 cawan ) tepong gandum
    1 biji telor ( pukul + sedikit esen kuning utk di sapu di atas biskut )
    Cara-cara

    Pukul butter dengan gula sehingga sebati kemudian masukan telor dan esen vanila dan pukul lagi sehingga sebati.
    Masukan kedua2 tepong, uli sehingga menjadi doh yang lembut. Kalau terkeras tambah sedikit lagi butter dan kalau terlembik tambah sedikit tepong gandum.
    Sediakan papan pencanai, terap adunan dengan menggunakan acuan tat gulug. Bahagian bunganya hendaklah berada di bahagian bawah.
    Tekan memanjang. Potong mengikut panjang yang di kehendaki. Isi sedikit inti kemudian gulung.
    Dah siap semua, sapu kuning telor di atasnya dan bakar selama 15-20 minit atau sehingga masak..kepanasan oven 180' C

    Reply

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Tak elok makan McD. Ia menggemokkan" , Ujar Halim sambil makan Nasi Lemak Sotong dengan telur dadar. Disulami Milo ais tabur

      Delete
    2. Nak royi?

      Delete
    3. Lalu Mat Abu Bakar Bin Rozaili Abdullah Khalid berkata "budak-budak seperti ini harus diajar dengan cara tegas" ujarnya.

      Delete
    4. obe macai!!

      Delete
    5. aku ada kayap. sapu royi ngan kayap sedapppp

      Delete
  2. amik upah pasang bendera 1malaysia lagi bagus la dol. nangis! tak macai rempeeeet la

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua pengaruh si saiful si bobos.... ada anak kurang ajar....

      Delete
  3. Apa barang merempiy menangis. bodoh kata gengster. Kene tangkao nangis suruh mak tolong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tangkao kepala lubang taik nenek ko!

      Delete
  4. maki mak ang mcm2 doa mak ang mampos kunun kena tgkp minta tolong ngan mak jg bhahahha puihhhh apa punya anak ang nih tak berguna langsunggg

    ReplyDelete
  5. Kasih nya seorg ibu kpd ank nya.. Biar jd pngajaran.. Mak doa yg baik2 utk ank tp ank plak yg buat hal smpi nk bunuh mak sndri.. Bla dh susah bru nk ingat mak,

    Mak.. Maapkn anak2mu yg byk buat slh kpd mu..

    Moga roh mak dcucuri rahmat... Al-fatihah..

    ReplyDelete
  6. SLOWPOKE!

    ReplyDelete
  7. Aii? pandai la pulak nak menangis...Ingat terer sangat tadi sampai berani maki hamun mak sendiri.

    ReplyDelete
  8. Teringat 3 tahun lepas jumpa mat rempit nk cari kerja lepak kat masjid. Org surau bg cdgn dok ngan aku psl bujang. Last2 lesap ngan laptop aku. Lps tu tobat nk amik housemate yg x kenal. Ye la kalo tolong org camni bagai melepaskan anjing tersepit. Kita yg kena ngap.

    ReplyDelete
  9. Setuju dengan maknya, biar duk dalam lokap, baru tahu erti penyesalan. Minta juga Kerajaan, haramkan motor jenis tu berada di Malaysia. (Motor jenis ni) banyak digunakan utk racing dan merempit, sebab harganya yang murah.
    Kalau dah diharamkan, mesti lumba haram akan berkurangan.

    ReplyDelete
  10. mne kawan ko yg sehidup semati ko tu ? minta diorang tolong.
    mak dia buat tindakan yang betul sebagai ibu bapa.

    ReplyDelete
  11. budak2 johor mmg kurang ajar dgn mak bapak,banyak hisap ganja main batuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi2....aku penah kenal sorang budak jb....cakap ngan mak pak gua lu relax ja...padahal pak siap pakai kopiah and jubah hari2...

      Delete
  12. makcik ini deserved anugerah pingat hang tuah.

    MASANYA TELAH TIBA!!!

    "INI KALI LAH!" atau "LAIN KALI LAH!", mana satu yang anda pilih???

    Buat pilihan cepat di sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko terlalu bosan bagiku...semoga ko hilang dari pandanganku...

      Delete
    2. mak hang belen

      Delete
  13. semoga budak ni mnjd anak yg soleh suatu hr nnt.insyaallah amin

    ReplyDelete
  14. memalukan bangsa agama dan negara itu meleis....

    ReplyDelete
  15. comments:


    Anonymous3 May 2013 12:17
    1st habak ang!

    Bahan-bahan ( Anggaran 85 biji )

    250 gm butter
    50 gm ( 1/2 cawan ) gula aising
    1 sudu teh esen vanila
    100 gm ( 1 cawan ) tepong kastad
    1 biji kuning telor
    375 gm ( 3 1/2 cawan ) tepong gandum
    1 biji telor ( pukul + sedikit esen kuning utk di sapu di atas biskut )
    Cara-cara

    Pukul butter dengan gula sehingga sebati kemudian masukan telor dan esen vanila dan pukul lagi sehingga sebati.
    Masukan kedua2 tepong, uli sehingga menjadi doh yang lembut. Kalau terkeras tambah sedikit lagi butter dan kalau terlembik tambah sedikit tepong gandum.
    Sediakan papan pencanai, terap adunan dengan menggunakan acuan tat gulug. Bahagian bunganya hendaklah berada di bahagian bawah.
    Tekan memanjang. Potong mengikut panjang yang di kehendaki. Isi sedikit inti kemudian gulung.
    Dah siap semua, sapu kuning telor di atasnya dan bakar selama 15-20 minit atau sehingga masak..kepanasan oven 180' C

    Reply

    Reply
    Replies

    Anonymous3 May 2013 12:34
    "Tak elok makan McD. Ia menggemokkan" , Ujar Halim sambil makan Nasi Lemak Sotong dengan telur dadar. Disulami Milo ais tabur


    Anonymous3 May 2013 14:58
    Nak royi?


    Anonymous3 May 2013 15:03
    Lalu Mat Abu Bakar Bin Rozaili Abdullah Khalid berkata "budak-budak seperti ini harus diajar dengan cara tegas" ujarnya.


    Anonymous3 May 2013 22:54
    obe macai!!

    Reply

    Anonymous3 May 2013 12:19
    amik upah pasang bendera 1malaysia lagi bagus la dol. nangis! tak macai rempeeeet la

    Reply

    Anonymous3 May 2013 12:27
    Apa barang merempiy menangis. bodoh kata gengster. Kene tangkao nangis suruh mak tolong.

    Reply
    Replies

    Anonymous3 May 2013 13:41
    tangkao kepala lubang taik nenek ko!

    Reply

    Anonymous3 May 2013 12:29
    maki mak ang mcm2 doa mak ang mampos kunun kena tgkp minta tolong ngan mak jg bhahahha puihhhh apa punya anak ang nih tak berguna langsunggg

    Reply

    Anonymous3 May 2013 12:39
    Kasih nya seorg ibu kpd ank nya.. Biar jd pngajaran.. Mak doa yg baik2 utk ank tp ank plak yg buat hal smpi nk bunuh mak sndri.. Bla dh susah bru nk ingat mak,

    Mak.. Maapkn anak2mu yg byk buat slh kpd mu..

    Moga roh mak dcucuri rahmat... Al-fatihah..

    Reply
    Replies

    Anonymous3 May 2013 14:42
    i feel you =(

    Reply

    Anonymous3 May 2013 12:49
    SLOWPOKE!

    Reply

    cherain823 May 2013 14:16
    Aii? pandai la pulak nak menangis...Ingat terer sangat tadi sampai berani maki hamun mak sendiri.

    Reply

    Anonymous3 May 2013 14:25
    Teringat 3 tahun lepas jumpa mat rempit nk cari kerja lepak kat masjid. Org surau bg cdgn dok ngan aku psl bujang. Last2 lesap ngan laptop aku. Lps tu tobat nk amik housemate yg x kenal. Ye la kalo tolong org camni bagai melepaskan anjing tersepit. Kita yg kena ngap.

    Reply

    Anonymous3 May 2013 14:47
    Setuju dengan maknya, biar duk dalam lokap, baru tahu erti penyesalan. Minta juga Kerajaan, haramkan motor jenis tu berada di Malaysia. (Motor jenis ni) banyak digunakan utk racing dan merempit, sebab harganya yang murah.
    Kalau dah diharamkan, mesti lumba haram akan berkurangan.

    Reply

    Anonymous3 May 2013 15:37
    mne kawan ko yg sehidup semati ko tu ? minta diorang tolong.
    mak dia buat tindakan yang betul sebagai ibu bapa.

    Reply

    Anonymous3 May 2013 16:01
    budak2 johor mmg kurang ajar dgn mak bapak,banyak hisap ganja main batuuuu

    Reply
    Replies

    Anonymous3 May 2013 19:27
    betoi2....aku penah kenal sorang budak jb....cakap ngan mak pak gua lu relax ja...padahal pak siap pakai kopiah and jubah hari2...

    Reply

    Prince of Noob3 May 2013 16:28
    makcik ini deserved anugerah pingat hang tuah.

    MASANYA TELAH TIBA!!!

    "INI KALI LAH!" atau "LAIN KALI LAH!", mana satu yang anda pilih???

    Buat pilihan cepat di sini.

    Reply
    Replies

    Anonymous3 May 2013 17:52
    ko terlalu bosan bagiku...semoga ko hilang dari pandanganku...


    Anonymous3 May 2013 19:35
    Lol

    Reply

    Anonymous3 May 2013 20:11
    semoga budak ni mnjd anak yg soleh suatu hr nnt.insyaallah amin

    Reply

    Anonymous3 May 2013 23:08
    memalukan bangsa agama dan negara itu meleis....

    Reply
    Replies

    Anonymous4 May 2013 00:05
    klise

    Reply

    ReplyDelete
  16. jangan merempit kawanku sekalian..

    ...................
    Jom Baca Blog Di Bawah:
    Supaya wanita Melayu Malaysia sedar tentang AURAT..

    http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. naknak royee... royee cedap!

    ReplyDelete
  18. jika pr memerintah pasti takkan ada gejala sebegini. ini berpunca daripada pihak barisan yang memerintah negara dan tiadanya inisiatif untuk memperbaiki akhlak anak2 muda sekarang. saya sedar betapa susahnya mengubah pemikiran orang tapi pasti ada jalan penyelesaian jika benda sebegini dipandang serius. HIDUP PR!!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails