Tuesday, 14 May 2013

Serius Genius - Cara Memasak Burger Ramly Paling BAWSE!


Macam robot!

Brader ini mesti dah lama masak burger Ramly dan skill membuat burger daging special beliau sangat BAWSE! Respect! 

Thanks @ShamHardy



58 comments:

  1. pro mcm saya ~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko pro aku first

      Delete
    2. ko progol je... aku profesional

      Delete
    3. singaporean ni, nampak beza kat sana pakai sarung tanganm kat malaysia benda simple pasal kebersihan macam sarung tangan mana ambik peduli

      Delete
    4. bersih apa bro!!! telur amik terus dari papan. ko pegi kedai tengok, penuh taik! aku kalau tengok orang jual berger letak telur mcm tuh mmg pangkah terus.

      kulit telur ada taik ayam, jatuh atas makanan ko, sanggup ker telan???

      Delete
    5. eeeee....uweekkk...telur tak basuh

      Delete
    6. kau bukan makan taik ke??

      Delete
    7. hahahahha. ketahian

      Delete
    8. jangan jadik bebal. cuba google. kulit telur dibentuk oleh calciumcarbonate (94%),magnesiumcarbonate (1%), calciumphosphate (1%), and organicmatters(4%). Kulit telur jugak ada porus-porus halus yang membenarkan pengaliran udara dan lembapan supaya sek-sel yg akan membentuk anak ayam bagi bernafas. kalau ko basuh telur tue, taik-taik ayam suma boleh serap masuk ke dalam isi telur. check juga penjelasan ustaz azhar idrus pasal nie. http://www.youtube.com/watch?v=janKwq8ccVQ tlg jangan jadik bebal.

      Delete
    9. woi ngok. paste ustz azhar idrus elok dah. tapi ko sendiri tak dengar habis2. kalau kulit telur ada tahi, jatuh atas makanan ko? itu dah jadi cerita lain, tak sentuh tak apa. cuba kau tengok minit 1:30! dah sah2 telur tu jatuh atas makanan! apa lagi? ko nak mkn tahi sgt, mkn laaa

      Delete
    10. itu ko tak kira kulit telur ada tahi sentuh kuali. elok jer tenyeh kulit telur bg rata mcm org selalu buat. tengok min 31, min 59... kulit telur elok jer jatuh dalam makanan. ko nak kata betul lagi? jenis tak jaga makan ni la.. susah

      Delete
  2. nak birger!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saksikan bagaimana peristiwa 'BlackOut' dirancang, video ini dirakam oleh.....

      >>>>>>> MediaRakyat.com <<<<<<<

      Delete
    2. nak bisjut

      Delete
  3. Memang dia dilahirkan untuk jadi spongebob.
    butuh sapa first

    ReplyDelete
  4. Nak bisjut?

    ReplyDelete
  5. mesti penah keje jd bartender kn sblm jual berger ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko sependapat dengan aku bro. hahahah. tgk gaya dah tau

      Delete
  6. telor beliau tidak dibasuh. ekeke

    ReplyDelete
  7. ahmad kamal abu bakar14 May 2013 13:41

    Takde sayur.

    ReplyDelete
  8. 1) takde sayur
    2)kalau beger special, 1 daging kan letak dengan 1 biji telur, tp ni aku tengok 8 biji telur je. beger ade 10 biji.

    penipuan di situ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape ko merepek ni babi??

      Delete
    2. mengarut apa 10 berger ?? 12 la setan

      Delete
    3. okay.12 biji beger. tapi gune telur 8 biji je.beger spesel kan 1 biji daging beger balut dengan 1 biji telur. x equal pembahagian tu.

      u mad bro?kah kah kah. x payah la nak serius sangat. tak fun la orang2 melayu ni. serius sangat.

      Delete
    4. telur dia guna sebelas la telor.
      rumah ko ni internet slow ke?
      msti pakai broadband.
      mcm kote

      Delete
    5. Cili mane cili. Meniaga cam teloo

      Delete
    6. Ko pon bodo...telor 2 biji dlm seluar jeans tu ko tak kire..

      Delete
  9. anon anak anin14 May 2013 14:20

    Minit 3:24, tukang jual burger tunjuk isyarat mormonic...

    ReplyDelete
  10. The Real Kapitan14 May 2013 14:36

    burger melayu tak best.. sayur takda... phuiii... rela beratur kat McD

    ReplyDelete
    Replies
    1. diam la retard..banyak komplen betol la hang..hang bukak gerai burger sendiri kalo macam tuh..

      Delete
  11. Replies
    1. jangan jadik bebal. cuba google. kulit telur dibentuk oleh calciumcarbonate (94%),magnesiumcarbonate (1%), calciumphosphate (1%), and organicmatters(4%). Kulit telur jugak ada porus-porus halus yang membenarkan pengaliran udara dan lembapan supaya sek-sel yg akan membentuk anak ayam bagi bernafas. kalau ko basuh telur tue, taik-taik ayam suma boleh serap masuk ke dalam isi telur. check juga penjelasan ustaz azhar idrus pasal nie. http://www.youtube.com/watch?v=janKwq8ccVQ tlg jangan jadik bebal.

      Delete
    2. kalo ko basuh jubo ko lps berak taik ko akan masuk ke dlam perut ko... mcm tu ke

      Delete
    3. paste ustz azhar idrus elok dah. tapi ko sendiri tak dengar habis2. kalau kulit telur ada tahi, jatuh atas makanan ko? itu dah jadi cerita lain, tak sentuh tak apa. cuba kau tengok minit 1:30! dah sah2 telur tu jatuh atas makanan! apa lagi? ko nak mkn tahi sgt, mkn laaa

      itu ko tak kira kulit telur ada tahi sentuh kuali. elok jer tenyeh kulit telur bg rata mcm org selalu buat. tengok min 31, min 59... kulit telur elok jer jatuh dalam makanan. ko nak kata betul lagi? jenis tak jaga makan ni la.. susah

      Delete
    4. Anonymous14 May 2013 19:01

      ko ni bebal sombong..Nak berhujah biar ada rujukan..
      rujuk kitab2 fekah bab toharoh..ko tak usah sebut uztdz zahar lah..penat aku peratikan ustadz sorg nih..

      terang2 teloq nih bernajis blum dibasuh..ko boley lalu makan ker??
      ko ni BODDO laa...

      Delete
  12. bacon strips! more bacon strips!

    ReplyDelete
  13. hahahaa.. bodo2 ja comment anon kt blogserius ni.. cuba la korang comment serius skit.. obe.. ko x tension ke dpt anon mcm ni? ke ko xde kote?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ckp org bodo..ko pon sama

      Delete
    2. ko la bodo

      Delete
    3. korang dua bodoh bebal

      Delete
  14. kulit tak basuh, jatuh masuk dlm telur. sedappp

    ReplyDelete
  15. Adik bradik spongebob ke?

    ReplyDelete
  16. Anonymous14 May 2013 13:10
    pro mcm saya ~!!!

    Reply
    Replies

    Anonymous14 May 2013 13:12
    ko pro aku first


    Anonymous14 May 2013 13:19
    ko progol je... aku profesional


    Anonymous14 May 2013 14:07
    singaporean ni, nampak beza kat sana pakai sarung tanganm kat malaysia benda simple pasal kebersihan macam sarung tangan mana ambik peduli


    Carlos Santiago14 May 2013 15:35
    ko pro bahagian mana?

    Reply

    Anonymous14 May 2013 13:14
    nak birger!

    Reply

    Anonymous14 May 2013 13:18
    Memang dia dilahirkan untuk jadi spongebob.
    butuh sapa first

    Reply

    Anonymous14 May 2013 13:20
    Nak bisjut?

    Reply

    ReplyDelete
  17. wahahahahaha telor dia jatuh..takde skill pun

    ReplyDelete
  18. telur itu perlu dibasuh supaya dapat menghilangkan najis mutawassitoh yang ada pada kulit telur seperti tahi dan lain2..melayu sama-sama jahil umno tepuk tangan

    ReplyDelete
  19. telor x basuh. aku kalo g kedai berger, tgk telor dia amik tros dr papan, mmg xbeli r berger kt situ. geli siak!!!!

    ReplyDelete
  20. takde sayur

    ReplyDelete
  21. http://eternaltimewatchescollection.blogspot.com

    selling good replica watches!

    ReplyDelete
  22. erm.takde sape ke nak bagitau gerai burger ni kat mana? teringin laaa... :(

    ReplyDelete
  23. Telur tak basuh geli haram di makan. sama haram macam makan rasuah. eee...

    ReplyDelete
  24. Saya dah beristeri dan ada anak satu. Masalahnya, dengan isteri sendiri tak stim, tapi tengok isteri orang yang cun, boleh stim giler. Bertambah pelik, perasaan aku tak bernafsu pulak bila tengok anak dara yang cun. Nafsu aku lebih bernafsu kepada isteri orang. Tolonglah selesaikan masalah saya ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails