Tuesday, 14 May 2013

Serius Fakta - Apakah Yang Boleh Dibina Dari Kesemua Bongkah LEGO Yang Pernah Dihasilkan?


Woah!

Tahukah anda sejak mula dijual pada tahun 1958, sebanyak 472 Billion bongkah LEGO telah dihasilkan? Apakah yang boleh dibina dari kesemua bongkah-bongkah LEGO ini?




Laporan asal Movoto

19 comments:

  1. Replies
    1. akak kau klise

      Delete
    2. BARU TAHU AYAT KLISE AYIK NK SEBUT JE SI BAHALOL NI!!

      Delete
    3. butuh pak hang

      Delete
  2. knapa piranmid satu ja boleh bina. tak adil sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab piramid tu besar n padat,dalam piramid tu kecik je dinding je tebal.. burj khalifa tu tinggi je lebih tp bnyk ruang kosong.. kalau nk buat obe gemok pon mungkin x ckup lego satu dunia ni..

      Delete
    2. ayat last ko memang lawak la babi..setuju!

      Delete
    3. ayat last buat aku tergelak sampai sakit pundi kencing!!!

      Delete
    4. Rosmah pun gemuk sial..!puihh!!

      Delete
  3. Oi nerd mohon pencerahan, semua bangunan kat atas ni bina ikut skala sebenar atau apa..macam overkill je wa tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye setan. .ape la ko ni hipster sangat nak tau. .bangang tol. .geek gila. nah cengkokokodok

      Delete
  4. buat rambut rosmah boleh tak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko try lah buat tengok..

      Delete
    2. ko agak2 la kutuk rosmah oi...
      wanita pertama malaysia tu bro...

      Delete
    3. wanita pertama bini agong la cibai

      Delete
  5. fucktap fuck trap fuck is every where. fuck u all...

    p/s: Boycalibre

    ReplyDelete
  6. Saksikan bagaimana peristiwa 'BlackOut' dirancang, video ini dirakam oleh.....

    >>>>>>> MediaRakyat.com <<<<<<<

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails