Friday, 3 May 2013

Serius LOL - Hipster Jepun (14 Gambar)


Damn!

Ini adalah hipster-hipster dari negara Matahari terbit dan kepala ada pantsu. Di Malaysia manusia paling hipster masih lagi Didie Alias.


Laporan asal Oricon


26 comments:

  1. undilah BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

      Freemalaysiakini2.com

      Delete
    2. Lombu ado tali takdo pon tak guno..Tunggu hujan dh ghobeh Baru payung nk dibuko?
      Kojo tak kuek tapi berangan nak hidup sonang..Baik poie mampuih dari susah'an semuo urang!

      Delete
  2. Hodoh habaih!

    ReplyDelete
  3. esok raya!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak peliaq?

      Delete
    2. mahu bulu punggung Anwar?

      Delete
    3. Baghal unta ke kau ni?

      Delete
    4. keh keh keh,bulu pungkoq anwar

      Delete
  4. Inikalilah. .lainkalilah. .lol

    ReplyDelete
  5. Saya akan mengundi BN esok demi Malaysia yang lebih sejahtera.

    ReplyDelete
  6. sy setuju...sy menyokong 100% kerajaan pimpinan BN...

    ReplyDelete
  7. Inikalilah kalu PR menang,undi utk MCA & MIC merudum.
    PR jadi kerajaan pastu DAP naik tocang, HUDUD letak KIV,
    UMNO insaf ajak PAS joint dan janji terima HUDUD.
    MELAYU DAN ISLAM AKAN BERSATU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. y ni aq setuju

      Delete
  8. yang gambar ke-5 nampak handsome :O

    ReplyDelete
  9. still looks cool!

    ReplyDelete
  10. Wanita dirogol dan ditinggal tepi jalan, akhirnya menuntut bela melalui pena......---------------------> KisahBenarYangSadis <<<<<<<<<

    ReplyDelete
  11. dkwt kekal hlg slps dbsuh dgn pncuci pggn mgkuk jnma KIZZ...xsampai 1minit!

    kau ada?

    ReplyDelete
  12. xde mende lain ke selain ngundi..dok umah lepak ngan family, main ngan anak..kesah sgt ke sape pemerintah kita seterusnye? kite rakyat pon dah mmg dok dalam lumpur bernafas dalam lumpur..yg kaya tu pegi mampos la, biarla diorg yg ngundi...kita ada suara ke? ada orang leh suka2 bagi kita duit ke bila kita mintak? tak kan...so..lek je..tgk blogserious ke, main rc drift ke..bawak anak jalan2 kat tasik ke lagi best dari ngundi...hahahaha

    ReplyDelete
  13. awat muka depa sorang2 mintak penyepak? dejey

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengapakah awak ingin menyepak saya?adakah awak mahu bulu yak2keti awak dicabut oleh obe?

      nah bisjut!

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails