Friday 1 June 2012

Serius Cool - BMW Zagato Coupe (11 Gambar)


Sexy Beast

Aku tak tahu sangat pasal kereta but what I know is BMW Zagato Coupe ini is one sexy beast. Zagato Couple diambil dari rekaan BMW Z4 dan diberi styling yang lebih ganas. Enjin 3 liter twin turbonya kini mampu menghasilkan 400 kuasa kuda. 100 kuasa kuda lebih banyak dari enjin Z4 asal. Ini membolehkan anda memperkudakan kereta kancil yang perasan Lambo diatas jalan raya. Just make sure bila anda drag race menggunakan Zagato Coupe anda mencari kawasan yang mempunyai pagar rumput. Pagar rumbut adalah selamat untuk dilanggar. Kereta pun tak rosak sangat.







Laporan asal Autoblog

16 comments:

  1. klau letak plat WWW1 lagi cantik kete ni..

    ReplyDelete
  2. BMW adalah kete yg bongkak sbb idong die kemabang...lol

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. perghhh...cun kete ni..
    http://gitarmalaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. aku tetap rasa nissan sentra lagi cool dari keta BMW ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pakai sentra kan..? BMW...ko ada?

      Delete
    2. oi ladieSniper...kau pakai keta tak? sentra..ko ada? ha kalau takde,pegi main jauh-jauh atau dok diam-diam...

      Delete
  7. Aku baru jual keta viva aku. Kurang power la. Aku dah tempah BMW Zagato Coupe ni.. Minggu depan sampai..

    ReplyDelete
  8. skali tgk cam honda crz pn ade...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails