Friday, 29 June 2012

Serius Hot - Megan Fox Sudah Mengandung (8 Gambar)


CONGRAAATEEEESSSSSS

Wow akhirnya Megan Musang (26) mengaku beliau sudah mengandung. Selama ini beliau tidak mahu memberi komen mungkin kerana beliau sedar trimester pertama macam-macam boleh jadi. Tahniah buah beliau dan suaminya Brian Austin Green. Baguslah anak dalam nikah. Dekat Malaysia ada anak luar nikah tak ngaku lepas tu cakap anak angkat sebelum larikan diri ke Bali. Hew hew






Laporan asal DailyMail

26 comments:

  1. so terkelu lah orang2 yang dulu menuduh dia seorang lelaki..hahahahahah

    ReplyDelete
  2. Obe mesti berangan nak amik gambar macam ni. Tapi sayang boobs dia lagi besar

    ReplyDelete
  3. miss mean bila obe ?? ke obe tak berkemampuan?

    ReplyDelete
  4. dah alang2 pakai bra tali macam tu kenapa tak tunjuk tetek terus?

    blog oh naked megan fox

    ReplyDelete
  5. Kenapa Obe ucap tahniah kepada buah Megan dan Brian?

    ReplyDelete
  6. buah?????tahniah buah mereka semakin besar!!!!

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. org lain dh fap..ko fap dpn pc jela.

      Delete
  8. bila lady gaga nak preggy lak
    ;p

    ReplyDelete
  9. aku mcm kenal je org yg melarikan diri ke bali itu..hew hew

    ReplyDelete
  10. i nk isik name baby 2 nt swiper...musang dlm cte dora the exlorer....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails