Thursday, 28 June 2012

Serius LOL - Papan Tanda Penuh Kemenangan Untuk Anda


Yeah!

Kalau beli kereta di sini akan akan memperolehi kemenangan. Guranteed. Gratis

Thanks @FaliqFahmie





Laporan asal Twitter @FaliqFahmie

24 comments:

  1. Replies
    1. tahniah, esk dtg amik hadiah d kaunter mydin

      Delete
    2. dapat stok kapas korek tingga selama sebulan dari obe

      Delete
  2. hahahaha...serius aku nak beli kat sini....kompom menang...

    ReplyDelete
  3. YU LUS

    tapi kalau ada kedai kereta FUK MI dan FUK YU lagi best...

    blog oh FTW!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fook Mee ngan Fook Yoo ada bro..

      Delete
    2. takpun ada nama hotel KONG KEK KUAT HOTEL hahahaha

      Delete
    3. ada lagi..kolam memancing poh kee. kat s.petani....

      Delete
  4. Replies
    1. ..u win..ha..ha..don understand lg? top mate cube sbot..LOL!

      Delete
  5. lol..
    nama cina je tu..
    Ah Yu Win...
    tu pun nak jadi isu ke?
    tade modal la lu bro..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bia la.. ni kan personal blog.. boley je update pape pon..

      Delete
  6. wa..bli keta kt sini best ni..mintak pape pun u win!!! ha..ha...ha...

    ReplyDelete
  7. aku rase macam area Taman Tun Aminah Skudai sane je...klau tak silap laaaa..
    Simpang masuk ke TTA dari Bandar JB, belah kiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jauh tu brader ni sebelah shell/petronas lepas flyover kempas kat highway p/gudang sana.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails