Monday, 18 June 2012

Serius WTF - Deskripsi Video Youtube Yang Tak Seswai Dengan Videonya


Defuq?

I cannot brain...............Tak senonoh betul..






32 comments:

  1. Replies
    1. aku sokong komen kau.
      Tapi kau yg ke-3

      Delete
  2. WTF WTF WTF ?! MARKETING STRATEGI EPIC FAIL !

    ReplyDelete
  3. SERBANITAS APPROVE!! DIJAMIN OLEH UAI!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dak gemok,dak gemok, ko pon nk jd mcm obe eyh.

      Delete
    2. spesis berkaca mata, gemok,itam,mmg mcm ni..spesis amir zaim dn obe

      Delete
  4. vimax butik herbs kena bayar royalti pada zizan kerana secara tak langsung menggunakan zizan sebagai duta produknya. ok zizan sila bukak seluar tunjuk zakar ko utk buktikan keberkesanan produk ni

    blog oh besarkan zakar anda

    ReplyDelete
  5. Aku rasa memang ada org buat macam ni pun. Di ambik video yg dia budget ramai orang tengok, tak kira la video apa pun...lepas tu dia letak iklan jual barang sex. Tapi kalau tengok reply, tak pernah aku tengok orang reply pasal produk.

    ReplyDelete
  6. janji dia buat kerja yg halal
    http://jilakabetulv2.blogspot.com/

    kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Apasal mat?
      Ada orang cakap halal haram ke kat sini?
      Jilaka betul kau.
      (Harem keluar komen dua kali pulak.Jilaka kau)

      Delete
    3. jilaka ?? bukan bugima meyh ??

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. lol. advertisment at it's best.

    ReplyDelete
  9. zakar siapa paling besar dan panjang..keke

    ReplyDelete
  10. http://www.centplay.com/affiliate/home_4633/

    ReplyDelete
  11. Demmit. Hahahahaha. Aku ingat mendelah tadi.

    ReplyDelete
  12. dengar kuliah zakar boleh besar dan panjang :):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utk kao dengaq ape pon pendek ekcik jer... lol

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails