Wednesday, 30 April 2014

Serius LOL - #OhMyMalay : Alfatihah Untuk Bahasa Malaysia


RIP!

Oh my! ....................






Sumber AxamBenXainal

33 comments:

  1. Replies
    1. Oh Rozana

      Sudah puas kau memakan bisjut?
      Sudah puas kau memakan royi?
      Sudah puas kau memainkan hatiku?
      Sudah merasa puaskah kau?

      Oh Rozana

      Apakah kau tak berfikir
      Mengenai bisjut & royi
      Hati yang tulus berikan bisjut & royi untukmu
      Namun akhirnya hanya dibohongi oleh bangla

      Oh Rozana

      Cukup bisjut & royi aku rasakan semua ini
      Semua yang berakhir dengan sesal dalam hati
      Memilih dirimu dalam hidupku
      Kini bisjut & royi sudah tak berarti lagi untukku

      Oh Rozana
      Semua kata MAAF kau ucapkan
      Semua kata MAAF kau lontarkan
      Namun aku tak peduli
      Kerna kau telah sakiti hati ini
      Hanya satu perkataan ko belum katakan lagi

      Nak bisjut?

      Delete
  2. kaya bebenor bila lantai dibuat dari emas! emas untuk dipijak-pijakkan!

    ReplyDelete
  3. org cina , biasa lah.

    ReplyDelete
  4. lasanyela....................................................................................................................................................................................................................................................................

    ReplyDelete
  5. manyak lansi lah ini kedai~
    huhuhu..

    minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
  6. kenapa perlu letak Al fatihah untuk tajuk ko ni ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal.. apesal ko bodoh sgt ni obe.. nk extreme sgt pun xperlu la pkai al-fatihah tu..aduhhhaiiiii..

      Delete
  7. obe ko remove la tajuk tu... nampak sgt ko ni mcm mempermain mainkan Ayat Al-quran..

    ReplyDelete
  8. Oh Rozana

    Sudah puas kau memakan bisjut?
    Sudah puas kau memakan royi?
    Sudah puas kau memainkan hatiku?
    Sudah merasa puaskah kau?

    Oh Rozana

    Apakah kau tak berfikir
    Mengenai bisjut & royi
    Hati yang tulus berikan bisjut & royi untukmu
    Namun akhirnya hanya dibohongi oleh bangla

    Oh Rozana

    Cukup bisjut & royi aku rasakan semua ini
    Semua yang berakhir dengan sesal dalam hati
    Memilih dirimu dalam hidupku
    Kini bisjut & royi sudah tak berarti lagi untukku

    Oh Rozana
    Semua kata MAAF kau ucapkan
    Semua kata MAAF kau lontarkan
    Namun aku tak peduli
    Kerna kau telah sakiti hati ini
    Hanya satu perkataan ko belum katakan lagi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni dah kenapa?

      Delete
  9. Tulis R.I.P takut akidah tergugat, tulis Al Fatihah di tuduh mempersenda. TAHINIAH. Anda layak sertai PERKASA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oiiii bodoh..ko faham tak maksud sensitiviti pada agama.. hormat la.. Kenapa nk sertai perkasa pulak.. Agama baru ke??

      Delete
    2. Kebodohan Terserlah!!!

      Delete
    3. PERKASA baca blogserius

      Delete
    4. Apasal kena yg sound pasal RIP tu, adalah jugak yg tegur pasal Al-Fatihah? Memang 3-4 orang je ke yg hidup kt Malaysia ni?

      Delete
    5. al fatihah Osman offside....................

      Delete
  10. Oh Rozana

    Sudah puas kau memakan bisjut?
    Sudah puas kau memakan royi?
    Sudah puas kau memainkan hatiku?
    Sudah merasa puaskah kau?

    Oh Rozana

    Apakah kau tak berfikir
    Mengenai bisjut & royi
    Hati yang tulus berikan bisjut & royi untukmu
    Namun akhirnya hanya dibohongi oleh bangla

    Oh Rozana

    Cukup bisjut & royi aku rasakan semua ini
    Semua yang berakhir dengan sesal dalam hati
    Memilih dirimu dalam hidupku
    Kini bisjut & royi sudah tak berarti lagi untukku

    Oh Rozana
    Semua kata MAAF kau ucapkan
    Semua kata MAAF kau lontarkan
    Namun aku tak peduli
    Kerna kau telah sakiti hati ini
    Hanya satu perkataan ko belum katakan lagi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
  11. [ hangit ] Selebriti yang memulakan karier sebagai pornstar sebelum menjadi pelakon terkenal! http://bit.ly/1jfirei

    ReplyDelete
  12. aper salah nye... dah mmg bahasa melayu nie kritikal...
    Al Fatihah
    Al Fatihah
    Al Fatihah
    Al Fatihah
    Al Fatihah
    Al Fatihah
    Al Juburi

    ReplyDelete
  13. lantai maaa.... butui maaaa....
    macibai lu....

    ReplyDelete
  14. knp xd org nk pompuan gemok? saya ni baik je...mencari calon suami

    ReplyDelete
  15. apa la bangang sangat obe nie...ko kena ingat anak dalam perut bini kau tue....gugur padan muka ...al fatiha....baru ko tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah pernah gugur.harap gugur lagi sekali.hahahahaah

      Delete
  16. Monkey language , nothing of value lost. Good riddance.

    ReplyDelete
  17. itu lantai ka...lancau ka..wa talak peluli...janji hati senang maa..balik lumah bole lomen sama bini.

    ReplyDelete
  18. diam la setan

    ReplyDelete
  19. [ hangit ] Selebriti yang memulakan karier sebagai pornstar sebelum menjadi pelakon terkenal! http://bit.ly/1jfirei

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails