Wednesday, 30 April 2014

Serius Klasik - "GoPro" Zaman Dahulu Kala (15 Gambar)


Real GoPro

Zaman dahulu kala pak hang mak hang nenak hangpa semua tak ada GoPro monopod dan mengambil gambar selfie macam kepalabana seperti anda sekarang. Zaman dahulu kamera terlaku berat untuk letak di hujung kayu semata-mata




Laporan asal Barnorama

24 comments:

  1. Replies
    1. taip 1st la bodo babi sundal

      Delete
    2. Astagfirullahalazim mulut ko mcm org xde akidah

      Delete
    3. Oh Rozana

      Sudah puas kau memakan bisjut?
      Sudah puas kau memakan royi?
      Sudah puas kau memainkan hatiku?
      Sudah merasa puaskah kau?

      Oh Rozana

      Apakah kau tak berfikir
      Mengenai bisjut & royi
      Hati yang tulus berikan bisjut & royi untukmu
      Namun akhirnya hanya dibohongi oleh bangla

      Oh Rozana

      Cukup bisjut & royi aku rasakan semua ini
      Semua yang berakhir dengan sesal dalam hati
      Memilih dirimu dalam hidupku
      Kini bisjut & royi sudah tak berarti lagi untukku

      Oh Rozana
      Semua kata MAAF kau ucapkan
      Semua kata MAAF kau lontarkan
      Namun aku tak peduli
      Kerna kau telah sakiti hati ini
      Hanya satu perkataan ko belum katakan lagi

      Nak bisjut?

      Delete
    4. Bangsat kamu semua! Baaannggggsaattt kamuu!!

      Delete
    5. ARTIKELNYA BAGUS BANGET GAN ... POSTINGNYA DITAMBAH LAGI DONK GAN ... MAKASIH YA

      GAN... OIYA YANG PENGEN BACA BACA ARTIKEL UNIK DAN FOTO FOTO GOKIL .... TINGGAL KLIK

      SALAH SATU..

      ===>> BRA PALING UNIK DI DUNIA
      ===>> FOTO - FOTO KEJADIAN LUCU
      ===>> KOLEKSI FOTO HOT LUNA MAYA GA PORNO
      ===>> FOTO PESAWAT TERCEPAT DI DUNIA
      ===>> ARTIKEL CARA2 MENINGKATKAN LIBIDO
      ===>> ARTIKEL HACKER CANTIK DUNIA
      ===>> CIRI CIRI CEWEK KALO MAU ML
      ===>> FOTO FOTO KOTA ANTIK DI DUNIA
      ===>> CARA AGAR WANITA CEPAT ORGASME
      ===>> ARTIKEL BAHAN HERBAL PEMBANGKIT LIBIDO
      ===>> CARA BERCIUMAN YANG BENAR
      ===>> 10 KEBIASAN PRIA YANG DIBENCI WANITA
      ===>> FOTO FOTO ARTIS CANTIK HOLYWOOD
      ===>> CARA AGAR WANITA CEPAT MINTA KAWIN
      ===>> RAHASIA WANITA CEPAT INGIN ML

      TRIMA KASIH AGAN... SALAM SUKSES AJA BUAT AGAN BLOG YA.....
      SMOGA BLOGNYA TAMBAH RAMAI PENGUNJUNGNYA...


      ---------->>>> TRIMS YA.....

      Delete
  2. oh..berat nanang~

    Minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    Jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang johor lagi bangang.

      Guna kamera kat bontot.

      Delete
    2. Ape bangsat website ko slow bang! dah la bnyk ads. bodoh betul. bosan je tgk

      Delete
  3. Tahukah anda apa ramuan dalam sup bunjut? sup bunjut adalah ramuan rempah ratus yg telah di bunjut dalam kain putih dan diikat rapi. Di jual sekitar harga RM0.30-RM0.60.Kebanyakkan kita tak ambil kisah apa yang dibunjut, kalau ada cicak kering dalam sup bunjut tu kita pun tak tahu.. asal sedap, kita percaya ianya halal dan bersih.

    Satu hari saya terasa ingin mebongkar rahsia sup bunjut , lalu saya membeli 2 jenis sup bunjut dari dua jenama yg berbeza. Baunya tak sama. Lalu saya buka bunjut2 ini untuk melihat isinya. Mujur rempah2 bunjut ini tidak ada bendasing yg mencurigakan. Saya amat-amati bahannya hanyalah bahan biasa yg memang ada semuanya di rumah saya. Saya mengambil semua ramuan asli dan membandingkan dengan yang dibunjutkan. Bezanya sup bunjut itu sudah dipecahkan/ditumbuk kasar mungkin untuk memberikan bau yang lebih beraroma

    ReplyDelete
  4. hebat cameraman yg membonceng turrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    -jejaka harapan Jitra-

    ReplyDelete
  5. bapak besar bateri kamera tu!

    ReplyDelete
  6. terlaku berat untuk letak bisjut, royi dan bisbis

    ReplyDelete
  7. Foto last tu dah masuk alam camera digital dah....

    ReplyDelete
  8. Oh Rozana

    Sudah puas kau memakan bisjut?
    Sudah puas kau memakan royi?
    Sudah puas kau memainkan hatiku?
    Sudah merasa puaskah kau?

    Oh Rozana

    Apakah kau tak berfikir
    Mengenai bisjut & royi
    Hati yang tulus berikan bisjut & royi untukmu
    Namun akhirnya hanya dibohongi oleh bangla

    Oh Rozana

    Cukup bisjut & royi aku rasakan semua ini
    Semua yang berakhir dengan sesal dalam hati
    Memilih dirimu dalam hidupku
    Kini bisjut & royi sudah tak berarti lagi untukku

    Oh Rozana
    Semua kata MAAF kau ucapkan
    Semua kata MAAF kau lontarkan
    Namun aku tak peduli
    Kerna kau telah sakiti hati ini
    Hanya satu perkataan ko belum katakan lagi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh rozana kepala buto ko......

      Delete
    2. saya! saya nak bisjut! saya! pilih saya! saya!

      Delete
  9. [ hangit ] Selebriti yang memulakan karier sebagai pornstar sebelum menjadi pelakon terkenal! http://bit.ly/1jfirei

    ReplyDelete
  10. killii30 April 2014 09:22
    ni GoNoob

    Reply
    Replies

    Anonymous30 April 2014 10:29
    taip 1st la bodo babi sundal


    Anonymous30 April 2014 11:39
    Astagfirullahalazim mulut ko mcm org xde akidah


    Orang Cerdik30 April 2014 12:44
    Oh Rozana

    Sudah puas kau memakan bisjut?
    Sudah puas kau memakan royi?
    Sudah puas kau memainkan hatiku?
    Sudah merasa puaskah kau?

    Oh Rozana

    Apakah kau tak berfikir
    Mengenai bisjut & royi
    Hati yang tulus berikan bisjut & royi untukmu
    Namun akhirnya hanya dibohongi oleh bangla

    Oh Rozana

    Cukup bisjut & royi aku rasakan semua ini
    Semua yang berakhir dengan sesal dalam hati
    Memilih dirimu dalam hidupku
    Kini bisjut & royi sudah tak berarti lagi untukku

    Oh Rozana
    Semua kata MAAF kau ucapkan
    Semua kata MAAF kau lontarkan
    Namun aku tak peduli
    Kerna kau telah sakiti hati ini
    Hanya satu perkataan ko belum katakan lagi

    Nak bisjut?

    Reply

    Zaki Wazir30 April 2014 09:26
    oh..berat nanang~

    Minat seni grafik dan ingin memuatturun vektor percuma?
    Jemput singgah dan follow akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    Reply
    Replies

    Bisjut30 April 2014 15:33
    Orang johor lagi bangang.

    Guna kamera kat bontot.

    Reply

    Anonymous30 April 2014 10:35
    Tahukah anda apa ramuan dalam sup bunjut? sup bunjut adalah ramuan rempah ratus yg telah di bunjut dalam kain putih dan diikat rapi. Di jual sekitar harga RM0.30-RM0.60.Kebanyakkan kita tak ambil kisah apa yang dibunjut, kalau ada cicak kering dalam sup bunjut tu kita pun tak tahu.. asal sedap, kita percaya ianya halal dan bersih.

    Satu hari saya terasa ingin mebongkar rahsia sup bunjut , lalu saya membeli 2 jenis sup bunjut dari dua jenama yg berbeza. Baunya tak sama. Lalu saya buka bunjut2 ini untuk melihat isinya. Mujur rempah2 bunjut ini tidak ada bendasing yg mencurigakan. Saya amat-amati bahannya hanyalah bahan biasa yg memang ada semuanya di rumah saya. Saya mengambil semua ramuan asli dan membandingkan dengan yang dibunjutkan. Bezanya sup bunjut itu sudah dipecahkan/ditumbuk kasar mungkin untuk memberikan bau yang lebih beraroma

    Reply

    Anonymous30 April 2014 10:42
    hebat cameraman yg membonceng turrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    -jejaka harapan Jitra-

    Reply

    Anonymous30 April 2014 11:00
    bapak besar bateri kamera tu!

    Reply

    Anonymous30 April 2014 11:01
    terlaku berat untuk letak bisjut, royi dan bisbis

    Reply

    Anonymous30 April 2014 11:58
    Nikon FTW!

    Reply

    P.Preity Petry30 April 2014 12:38
    Foto last tu dah masuk alam camera digital dah....

    Reply

    Orang Cerdik30 April 2014 12:44
    Oh Rozana

    Sudah puas kau memakan bisjut?
    Sudah puas kau memakan royi?
    Sudah puas kau memainkan hatiku?
    Sudah merasa puaskah kau?

    Oh Rozana

    Apakah kau tak berfikir
    Mengenai bisjut & royi
    Hati yang tulus berikan bisjut & royi untukmu
    Namun akhirnya hanya dibohongi oleh bangla

    Oh Rozana

    Cukup bisjut & royi aku rasakan semua ini
    Semua yang berakhir dengan sesal dalam hati
    Memilih dirimu dalam hidupku
    Kini bisjut & royi sudah tak berarti lagi untukku

    Oh Rozana
    Semua kata MAAF kau ucapkan
    Semua kata MAAF kau lontarkan
    Namun aku tak peduli
    Kerna kau telah sakiti hati ini
    Hanya satu perkataan ko belum katakan lagi

    Nak bisjut?

    Reply
    Replies

    Anonymous30 April 2014 13:09
    oh rozana kepala buto ko......


    Anonymous30 April 2014 13:21
    saya! saya nak bisjut! saya! pilih saya! saya!

    Reply

    Anonymous30 April 2014 13:18
    [ hangit ] Selebriti yang memulakan karier sebagai pornstar sebelum menjadi pelakon terkenal! http://bit.ly/1jfirei

    Reply

    nazib ali30 April 2014 13:41
    wat malu la kaw gigi tahi

    Reply

    ReplyDelete
  11. Sewa walkie talkie ?? singgah: http://sewa-walkie-talkie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. http://Youthweeklypay.com/?invite=87808

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails