Tuesday, 22 April 2014

Serius Cute - Cara Membuat Bayi Anda Memanggil Abah


Comel!

Jangan comel sangat please. Comel melampau budak ini.


15 comments:

  1. Replies
    1. knapa x komen first?

      Delete
  2. aaaaaaaa......comeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

    ReplyDelete
  3. tak comel pun..aku lagi comel

    ReplyDelete
  4. Si Cerdik pendek akal sila komen!!!!

    ReplyDelete
  5. sape nak bisjut dan royi sila komen kat bwah aku.

    ReplyDelete
  6. Oh Rozana

    kota Dhaka ini berjarak seribu kilo dari matamu
    tapi tak secenti pun pernah kau tempuh aku
    dari angan-anganmu
    mengenai bisjut & royi semalam
    Oh Rozana

    di sini ada pikiran mengenai bisjut & royi,
    gedung-gedung bisjut & royi, senyuman jejaka bangla
    dan bintang jatuh kunikmati sendiri di taman kosong

    Oh Rozana

    waktu membeli bisjut
    di tampah tua milik
    ibu di kota Dhaka

    juga cinta, ia memberiku satu ketul bisjut, tiga ketul royi

    biarkan aku simpan bisjut & royi
    dusta dan mimpi-mimpi di bawah bantal
    biar kubawa dalam tidur
    Bersama kenangan menjamah bisjut & royi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni rajin betul buat sajak2 bisjut royi yg membosankan tu. Weh, g buat blog sendiri bleh? Menyemak je sajak ko ni

      Delete
    2. Orang Cerdik watlah sajak baru. Asyik same saje

      Delete
  7. fapfapfap...stim tengok budak tu...btw, 1st!

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ke bodoh engkau ni. tak pass tatarakyat ke? kan dah nombo lapan belas. takkan first lagi. stupit. - funaki

      Delete
  8. [ 4 gambar ] Angelina Jolie topless semasa bercuti di California bersama teman lelakinya Brad Pitt http://bit.ly/1lApD3J

    ReplyDelete
  9. Salm Adminn
    oke sarannya bisa dicoba
    dan apakau bayai membutuhkan kaos kaki bayi untuk menghangatkan tubuhnya dan melindungi kaki ?..
    mohon pencerahannya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails