Tuesday, 8 April 2014

Serius - Sekitar Pertandingan Ratu Cantik Transgender Thailand 2014 (16 Gambar)


It's A Trap

Miss Tiffany ialah pertandingan ratu cantik Transgender paling terkenal di dunia. Ini ialah gambar beberapa peserta edisi 2014. Thailand.. good at making sad ass adverts and superiors transgenders since forever!




Laporan asal Miss Tiffany

64 comments:

  1. Replies
    1. Oh Rozana

      Dimanakah bisjut & royi itu dulu
      Mengenyangkan perutmu
      Kini samar jejak-jejaknya
      sebentar ada, sebentar tiada

      Oh Rozana

      Kemanakah bisjut & royi itu dulu
      Mendekap damai di hidupmu
      Kini jejaka bangla kelihatan
      Perlahan berpisah, melayang berlalu ke kota Dhaka

      Oh Rozana

      Tuluskah dirimu selama ini
      Mencintai bisjut & royi ini
      Merindukanku setiap waktumu
      Hingga kau jauh ingin melupakan bisjut & royi

      Nak bisjut?

      Delete
    2. Saya siswa institusi pengajian tinggi awam (IPTA) dan seorang gay. Saya mempunyai pasangan yang ingin menjalin hubungan serius de­ngan saya, tapi agak keberatan kerana niat saya hanyalah untuk memuaskan nafsu saja.

      Namun, saya terhutang budi kepada pasangan kerana dia banyak menghabiskan wang untuk saya.

      Pelajaran saya juga merosot sejak berkenalan dengan si dia kerana kini kurang mengadakan perbincangan dengan kawan sekuliah.

      Saya juga semakin hilang kawan. Tolonglah saya Dr. Apa yang harus saya lakukan? Saya sudah masuk ke dalam perangkap yang saya buat sendiri.


      MAHU BEBAS,

      Perak

      Delete
    3. doktor: apa yang kamu perlu buat adalah amik timun, masukkan dalam bontot kamu. cecah sedikit sos cili thai sebelum masukkan. selamat bertimun.

      Delete
    4. Doktor Gay: kamu harus terjun dari bangunan 44 tingkat untuk menyelesaikan masalah ini

      Delete
    5. komen2 kt blog obe mmg legend

      Delete
  2. Replies
    1. mat nor marzuki10 April 2014 at 15:38

      Emm…kakak boleh tak tunggingkan punggung kakak ni, emm Abu rasa nak pancut la dalam lubang jubur kakak tu…” selepas Abu berkata begitu dengan pantas Abu terus memegang punggung Mimi Amira dan mula mendekatkan batang kotenya ke belahan jubur Mimi Amira itu.

      “Ahh…Abu kenapa ni…?Abu dah nak pancut ke…?” tanya Mimi Amira tanpa berusaha mengubah posisinya sekarang yang seperti anjing betina yang hendak dikongkek itu.

      “Sebenarnya dah lama Abu nak sangat-sangat kongkek lubang jubur kakak ni….” kata Abu sambil mula menekan-nekan batang kotenya ke dalam lubang jubur Mimi Amira yang padat itu.

      Tiba-tiba Mimi Amira perlahan menolak batang kote Abu dan berdiri melutut membelakangi Abu.

      “Akak…takut Abu…” kata Mimi Amira sambil air matanya mulai mengalir turun ke pipinya.Abu tetap memegang punggung lebar Mimi Amira itu.

      “Tolong kakak, Abu dah nak pancut ni. ,Abu dah tak tahan sangat ni…” rayu Abu sambil mencium-cium kedua belah punggung bulat Mimi Amira itu lagi.

      “Akak risau….Abu….” kata Mimi Amira sambil meramas-ramas bulu-bulu yang tumbuh di bibir pantatnya sendiri.

      “Tolong kakak tolong biarkan Abu jolok lubang jubur kakak ni biar Abu puaskan nafsu serakah Abu ni….” rayu Abu lagi.

      Fikiran Mimi Amira buntu sambil membayangkan Abu yang masih bersekolah itu sedang menunggangi tubuh bogelnya.Lainlah kalau Pakcik Rahim yang mengongkek ku memang aku rela…kata Mimi Amira didalam hatinya sendiri.

      “Jangan di sini Abu….” kata Mimi Amira pada Abu yang sedang asyik menjilat-jilat punggung bulatnya itu.

      “Sekejap saja kakak…”kata Abu sambil meramas-ramas punggung bulat milik Mimi Amira itu pula. Setelah Mimi Amira berfikir panjang….

      “Emm baiklah kalau sekali ini saja yang Abu nak jolok masuk dalam lubang jubur akak ni…akak benarkan, tapi Abu jangan jolok kuat-kuat sangat tau!” kata Mimi Amira pada Abu.

      Delete
    2. ni mesti dah tua jadi perogol ni

      Delete
  3. kalau bang non dapat tau ni.LOBOS !

    ReplyDelete
    Replies
    1. LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! LEMVUNO !!! :P

      Delete
    2. butthurt ? HAHAHAHAHAH

      Delete
    3. ANUwar....

      Delete
  4. pergghhhaarrgghhhhtuuuuuuuuuuuii..

    ReplyDelete
  5. ini semua itu burung sudah bebas kan...haha

    ReplyDelete
  6. hahahah... gegurl pon jtuh saham klu transgender ini mcm punye solid...

    ReplyDelete
  7. pehh...rase besalah lak nk stim

    ReplyDelete
  8. my penis is confuse :-(

    ReplyDelete
  9. tapi kalau diaorang bogel, stim jugak, confuse aku!

    ReplyDelete
  10. still fap-able.

    ReplyDelete
  11. Oh Rozana

    Dimanakah bisjut & royi itu dulu
    Mengenyangkan perutmu
    Kini samar jejak-jejaknya
    sebentar ada, sebentar tiada

    Oh Rozana

    Kemanakah bisjut & royi itu dulu
    Mendekap damai di hidupmu
    Kini jejaka bangla kelihatan
    Perlahan berpisah, melayang berlalu ke kota Dhaka

    Oh Rozana

    Tuluskah dirimu selama ini
    Mencintai bisjut & royi ini
    Merindukanku setiap waktumu
    Hingga kau jauh ingin melupakan bisjut & royi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen kau ni kelakar la lahanat. banyakkan lagi ye.

      Delete
  12. Transgender eh... suara dpt tukor tak ek... muka mmg cun abis... kalah pompuan biasa... cuma tang suara tu....

    ReplyDelete
  13. They are gorgeous!

    Perkhidmatan kereta sewa sekitar KL & Selangor.
    Gombak Rental Services®

    ReplyDelete
    Replies
    1. mat nor marzuki9 April 2014 at 13:56

      ni melayu pengemis plig pukima
      masuk blog org

      spam kimak

      then buat3 komen

      jubur la kau

      semoga bisnes lu jahanam
      org msia dh mmpu bli kete la babi

      Delete
  14. main belakang = 5 tahun penjara

    ReplyDelete
    Replies
    1. u ulang i saman u

      Delete
    2. i ulang..
      main belakang = 5 tahun penjara

      Delete
  15. Rozana dimanakah sangkar burung kamu, adakah burung itu telah terlepas bebas tanpa berfungsi aduiiiii sakit baah

    ReplyDelete
  16. try tgk kt youtube..kantoi bile sesi jwb soalan haha..

    ReplyDelete
  17. terus teringat kat ANUAR IBRAHIM leader PKR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maknanya teknik brainwashed telah berjaya ke atas kau.
      Anwar bukan baik mana pun. Tapi kalau tengok pondan cantik pun teringat dia jugak, mission accomplished.

      Delete
    2. brainwash la bro..bukan brainwashed..if brainwashed,,ayat kena tukar..
      contoh:
      "teknik brainwash telah berjaya,,maka anda telah di brainwashed"..
      and lagi satu..Anuar Ibrahim bukan Gay,,tapi biseks..

      Delete
  18. Kerja sambilan di rumah

    Ingin Membuat Pendapatan Sampingan Di Rumah Secara Part Time? Contoh-Contoh Kerja Part Time Seperti Data Entry/ Penterjemah
    Data Entry, Admin Support, Virtual Assistant, Typist, Translator, Customer Support, Web Research, Proof Reader, Writers, Copywriters dan lain².
    Gaji RM1500 - RM2500 sebulan.

    Berminat sila layari:
    ==>https://www.jobdirumah.com/ahisyamm

    ReplyDelete
  19. bodoh! orang gay mana minat pondan la. gay minat lelaki.

    ReplyDelete
  20. gempar! penemuan rumah rahsia kepunyaan pengasas PLAYBOY di Miami! http://bit.ly/1hT6zxR

    ReplyDelete
  21. rasa serba salah nak fap..urmm,next..

    ReplyDelete
  22. mat nor marzuki9 April 2014 at 13:54

    org kelantan suke main bapok

    dat y banyk dapt hiv


    dah la org laki malas keje

    npla kelantan ni pengotor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Homophobes Are Just Pissed 'cause They Can't Get Laid
      by Propagandhi

      Nothing i can say will change your little mind. It's your clique and right or wrong you won't be left behind, but you're weak. Equality's your trip when all your friends agree, but freedom's just not hip when it's of sexuality, so you hate. I hope I live to see the day when you sexually repressed hatred is finally washed away. It seems that you're trying to prove it to yourself--build up those defences, you're just like everybody else. You wave your fist like you wave your fucking flag and you'll prove it to me now: you're no 'fag'. But that's fucking weak.

      Delete
    2. mat nor marzuki10 April 2014 at 13:53

      shut the fuck up

      Delete
  23. wah comelnya yang baju biru tu..kalah ladies macam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mat nor marzuki9 April 2014 at 15:08

      diam la bangsat

      gi duk dapur masak.

      bodoh
      tolol

      Delete
  24. hahahaahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  25. gambar 4 last..cunn..aku x kesahh..

    ReplyDelete
  26. nong poy cantik (baju pink). aku penah lancap tengok gambar dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. no doubt,dia lagi lawa dari bini aku. demmm!!
      nk tembak dinding gak

      Delete
  27. lapar buah la pgi ni... yummm yummm sedap betoi buah kat ats tu :3

    ReplyDelete
  28. http://www.payperclick.com.my/index.php?ref=adergunners

    $$$

    ReplyDelete
  29. errr... bile fikirkan deme2 ni.... jantan dengan ex jantan....... patah selera..... huhh

    ReplyDelete
  30. Memiliki hanya satu buah zakar sememangnya dianggap keadaan tidak normal bagi setiap lelaki. Mereka yang menghadapi keadaan itu, sama ada disebabkan kemalangan atau secara semula jadi, pasti rasa tertekan.

    Sepasang buah zakar menjadi pusat penghasilan telur atau lebih dikenali sebagai kilang sperma. Namun, bagaimana keadaannya bila seorang lelaki itu hanya memiliki satu buah zakar?

    Pelbagai persoalan akan timbul. Adakah ia normal? Adakah lelaki itu mampu menghasilkan sperma seperti lelaki lain? Atau adakah lelaki itu mandul?

    Ketika bayi dalam perut ibu, kedudukan buah zakar lelaki berada dalam perut. Buah itu hanya turun ke kerandut ketika usia bayi mencecah lima bulan.


    Namun, kadangkala penurunan itu tergendala, yang mana hanya satu buah zakar turun dan satu lagi tersangkut dalam perut.


    Jarang kedua-dua buah zakar tak turun. Ada kalanya buah zakar turun tapi tidak masuk ke dalam, sebaliknya terkeluar dari kerandut seperti di celah kelengkang, tundun atau paha.

    Bagi yang mempunyai sebuah zakar saja, anda perlu bersyukur kerana masih ada buah zakar yang kekal selain bentuk dan saiznya yang normal.

    Dengan satu buah zakar yang normal, seseorang itu masih mampu menghasilkan hormon testosteron dan sperma, sekali gus dapat menghasilkan zuriat.

    Lainlah jika kedua-dua buah zakar tidak normal atau tiada dalam kerandut (tersangkut di dalam perut), ia tidak boleh menghasilkan sperma atau benih. Dalam erti kata lain, memiliki satu buah zakar tidak menandakan seorang lelaki itu mandul.

    Ada juga lelaki yang mempunyai kedua-dua buah zakar yang kelihatan normal tetapi sebenarnya bermasalah dan tidak dapat berfungsi dengan sempurna untuk menghasilkan sperma.

    Jelas di sini, memiliki sepasang buah zakar tidak menjamin lelaki itu subur atau mampu menghasilkan zuriat.

    Namun begitu, bagi kes lelaki yang tiada kedua-dua buah zakar di kerandut tetapi di bawah paras tundun dan sebagainya (dikenali sebagai ‘superficial perineal pouch’), mereka masih mampu menghasilkan sperma mencukupi.

    Jika was-was dengan kemampuan anda untuk menghasilkan sperma, cara terbaik ialah menerusi pemeriksaan doktor serta menjalani ujian air mani.

    ReplyDelete
  31. mat nor marzuki10 April 2014 at 14:54

    Akak dah basah ni…kalau Abu nak main-main kat lubang pepek akak ni boleh la,akak nak… lepas main Abu pancutkan terus ke dalam lubang burit akak ni pula ye…” kata Mimi Amira sambil menahan gairahnya.

    “Emm…kakak boleh tak tunggingkan punggung kakak ni, emm Abu rasa nak pancut la dalam lubang jubur kakak tu…” selepas Abu berkata begitu dengan pantas Abu terus memegang punggung Mimi Amira dan mula mendekatkan batang kotenya ke belahan jubur Mimi Amira itu.

    “Ahh…Abu kenapa ni…?Abu dah nak pancut ke…?” tanya Mimi Amira tanpa berusaha mengubah posisinya sekarang yang seperti anjing betina yang hendak dikongkek itu.

    ReplyDelete
  32. butuh pak hang.anak haram

    ReplyDelete
  33. short pants mandi untuk wanita berimej seksi dan ala-ala moden! cepat! promosi berakhir 15 April 2014! http://bit.ly/1hzsDNR

    ReplyDelete
  34. obe dah mati ke?...dah 6 hari xpost ape2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails