Tuesday, 8 April 2014

Serius Seleb - Wajah Selebriti Ternama Tanpa Photoshop (17 Gambar)


HAHAHA

Selebriti kerap dilihat sebagai paragon kecantikan dan kesempurnaan kerana wajah mereka dipaparkan di dalam majalah. Apa yang kita mungkin tidak sedari mereka juga manusia biasa dan mempunyai masalah kulit seperti marhaen. Marilah lihat gambar dari Celebrity Close Up . Wajah seleb tanpa photoshop!




Celebrity Close Up

25 comments:

  1. Oh Rozana

    Dimanakah bisjut & royi itu dulu
    Mengenyangkan perutmu
    Kini samar jejak-jejaknya
    sebentar ada, sebentar tiada

    Oh Rozana

    Kemanakah bisjut & royi itu dulu
    Mendekap damai di hidupmu
    Kini jejaka bangla kelihatan
    Perlahan berpisah, melayang berlalu ke kota Dhaka

    Oh Rozana

    Tuluskah dirimu selama ini
    Mencintai bisjut & royi ini
    Merindukanku setiap waktumu
    Hingga kau jauh ingin melupakan bisjut & royi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk lancau?

      Delete
    2. nak 'rokok' hidup??

      Delete
    3. i nak tolong bagi berapa panjang
      tolong

      Delete
  2. rihanna falwless

    ReplyDelete
  3. rihanna dgn natalie portman, nmpk ok je

    ReplyDelete
  4. katak pero:

    ni bukan pasal potoshop, ni snapshot dari dekat, ape la obe ni,kat amanz duk tertiru terturis kat blog sendiri plak typo,lmbab n salah info.then nk betol kan org lain pasal bm?xnak ngaku kalah lak tu.ai org tua ortodoks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang yg xpaham sebenaqnya. obe nak ckp muka2 celebriti ni bila nak masuk majalah akan diphotoshop terlebih dulu. tp gambaq2 kat atas muka asli yg x ada photoshop. hg main kutuk ja.

      Delete
    2. obe die hard fan butthurt!

      Delete
    3. la? Memang la snapshot dekat, takder Ps pun... common sense la. Ada ke orang Ps dulu, lepas tu pegi snapshot dekat2? Pelik kau ni. Dia nak bagitau ni gambar dekat. Nampak le abis pori, bulu, kedut...so takder Ps, gambar real. Kau ni dah,kenapa?

      Delete
  5. still nampk diorg pakai make up..
    igtkan gamba yg xde make up..baru la nmpk natural

    ReplyDelete
  6. gempar! penemuan rumah rahsia kepunyaan pengasasPLAYBOY di Miami! http://bit.ly/1hT6zxR

    ReplyDelete
  7. Rihanna makin dekat makin cantekkkkkkkkkkkk!!!

    ReplyDelete
  8. Photoshop..NO
    Make up..YES

    Perkhidmatan kereta sewa sekitar KL & Selangor.
    Gombak Rental Services®

    ReplyDelete
  9. Kerja sambilan di rumah

    Ingin Membuat Pendapatan Sampingan Di Rumah Secara Part Time? Contoh-Contoh Kerja Part Time Seperti Data Entry/ Penterjemah
    Data Entry, Admin Support, Virtual Assistant, Typist, Translator, Customer Support, Web Research, Proof Reader, Writers, Copywriters dan lain².
    Gaji RM1500 - RM2500 sebulan.

    Berminat sila layari:
    ==>https://www.jobdirumah.com/ahisyamm

    ReplyDelete
  10. anna kendrick, natalie portman, rihanna dgn scarlett johanson nampak lawa hokay. wut2

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg jd kbiasaan gmbr seleb kene edit (ptshop dll) dlu sblm dsiarkn kt mna2 media cetak.nk tgk yg ori @ make up tgk diorg live , tv. btw dlm movie pun kene edit

      Delete
  11. nasib baik aku tak kenal sorang pun. penting ke? keje bodoh nak telek muka orang dekat2 pastu nak expose apa? cam cibai perangai - funaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tu, kalau kenal sesiapa kt atas, kira nasib malang ke? Pundek. Tak penting, tapi gasak ah. Blog dia, kau nak buat kerja pandai buat blog seniri la.- Fupuki

      Delete
  12. no 4 tu steve buscemi ke?? lolwut

    ReplyDelete
  13. nak kena makan vitamin nie kasi kulit jd lagi cantik...:) jom sesapa nak try leh masuk blogku : http://worldmamas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. n0 7 < justin bieber
    kalau dapt i hisap puas puas< sampai air mani dia pancut 3 kali<<
    i love you

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails