Tuesday, 22 April 2014

Serius LOL - Skill Photoshop Level Quasimodo


Dehell

Hahaha...... teruk gila photoshop!




Sumber Shahstrollers

45 comments:

  1. Replies
    1. Oh Rozana

      kota Dhaka ini berjarak seribu kilo dari matamu
      tapi tak secenti pun pernah kau tempuh aku
      dari angan-anganmu
      mengenai bisjut & royi semalam
      Oh Rozana

      di sini ada pikiran mengenai bisjut & royi,
      gedung-gedung bisjut & royi, senyuman jejaka bangla
      dan bintang jatuh kunikmati sendiri di taman kosong

      Oh Rozana

      waktu membeli bisjut
      di tampah tua milik
      ibu di kota Dhaka

      juga cinta, ia memberiku satu ketul bisjut, tiga ketul royi

      biarkan aku simpan bisjut & royi
      dusta dan mimpi-mimpi di bawah bantal
      biar kubawa dalam tidur
      Bersama kenangan menjamah bisjut & royi

      Nak bisjut?

      Delete
    2. Prince of Noob ni Orang Cerdik rupanya. patutlah dia ni bodo sangat.

      Delete
    3. Noob version hang best sikit kot dari mat bangla tuh

      Delete
    4. BapakNoob(lihat terjemahan)23 April 2014 at 23:50

      சிரியா டிவிடி நிறுவ ... வெளியே Prayojana ப்ளூஸ் ... எனக்கு பைத்தியம் வீடியோ tgk நீங்கள் தூண்டப்படுத்தது ... சிரியா கைகளில் teraba2 கேட் டா என் தொடைகள் தொடங்க ... சிரியாவில் என் பஞ்சுபோன்ற தொடைகள் usap2 ... x தன்னிச்சையாக சிரியா டா துண்டு Tu கைகளில் .

      Delete
    5. Prince of noob ni mmg bodoh pun binatang ni.mak dia dah mati pun tetap perangai pelik.bodoh anjing.blog bodoh.prince of noob guna bulu pantat mak dia kot masa taip blog tu.kimak sial.

      Delete
    6. Mencarut jgn melibatkan mak dia yg taktau apa si anak ni dah buat.

      Delete
    7. ARTIKELNYA BAGUS BANGET GAN ... POSTINGNYA DITAMBAH LAGI DONK GAN ... MAKASIH YA

      GAN... OIYA YANG PENGEN BACA BACA ARTIKEL UNIK DAN FOTO FOTO GOKIL .... TINGGAL KLIK

      SALAH SATU..

      ===>> BRA PALING UNIK DI DUNIA
      ===>> FOTO - FOTO KEJADIAN LUCU
      ===>> KOLEKSI FOTO HOT LUNA MAYA GA PORNO
      ===>> FOTO PESAWAT TERCEPAT DI DUNIA
      ===>> ARTIKEL CARA2 MENINGKATKAN LIBIDO
      ===>> ARTIKEL HACKER CANTIK DUNIA
      ===>> CIRI CIRI CEWEK KALO MAU ML
      ===>> FOTO FOTO KOTA ANTIK DI DUNIA
      ===>> CARA AGAR WANITA CEPAT ORGASME
      ===>> ARTIKEL BAHAN HERBAL PEMBANGKIT LIBIDO
      ===>> CARA BERCIUMAN YANG BENAR
      ===>> 10 KEBIASAN PRIA YANG DIBENCI WANITA
      ===>> FOTO FOTO ARTIS CANTIK HOLYWOOD
      ===>> CARA AGAR WANITA CEPAT MINTA KAWIN
      ===>> RAHASIA WANITA CEPAT INGIN ML

      TRIMA KASIH AGAN... SALAM SUKSES AJA BUAT AGAN BLOG YA.....
      SMOGA BLOGNYA TAMBAH RAMAI PENGUNJUNGNYA...


      ---------->>>> TRIMS YA.....

      Delete
  2. sian la ostazah tu..hahaha
    adoi

    minat seni grafik dan ingin download vector free?
    jemput singgah ke akiwaart.blogspot.com
    thanks ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. best blog ko ni tapi....ads tu menyemak la.

      Delete
  3. hahahahahahahahahahahahaha sedih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. husna, nak cumshot dekat muka you boleh tak?

      Delete
    2. cumshot tu ape ha?

      Delete
    3. bagi pelir nak tak husna?

      Delete
  4. Oh Rozana

    kota Dhaka ini berjarak seribu kilo dari matamu
    tapi tak secenti pun pernah kau tempuh aku
    dari angan-anganmu
    mengenai bisjut & royi semalam
    Oh Rozana

    di sini ada pikiran mengenai bisjut & royi,
    gedung-gedung bisjut & royi, senyuman jejaka bangla
    dan bintang jatuh kunikmati sendiri di taman kosong

    Oh Rozana

    waktu membeli bisjut
    di tampah tua milik
    ibu di kota Dhaka

    juga cinta, ia memberiku satu ketul bisjut, tiga ketul royi

    biarkan aku simpan bisjut & royi
    dusta dan mimpi-mimpi di bawah bantal
    biar kubawa dalam tidur
    Bersama kenangan menjamah bisjut & royi

    Nak bisjut?

    ReplyDelete
  5. Hapuskan Cina-CIna Rasis Malaysia dan gugurkan hak mengundi semua bukan Melayu dan bukan Bumiputra.
    1. Tak mau beri peluang berniaga kepada Melayu di shopping compleks, meletakkan charga harga sewa yang terlalu mahal dan melampau.
    2. Tidak mahu bekerjasama dengan Kerajaan
    3. Tidak mahu ikut dan hormat Undang undang Negara
    4. Sibuk dengan sekolah Cina, bahasa Cina dan tulisan Cina
    5. Tidak mahu hormat Melayu, Bahasa Melayu, Raja -Raja Melayu dan Agama Islam
    6. Mahu menghancurkan Ketuanan Melayu, walhal dengan Ketuanan Melayulah mereka hidup senang lenang di Malaysia.
    7. Tidak mahu menjual rumah kepada Melayu yang mampu, alasannya ialah 'Melayu tarak wang', wal-hal itulah agenda mereka untuk menguasai sesuatu tempat bagi Dewan Undangan Negeri atau Parlimen supaya majoriti adalah kaum/bangsa Cina.
    8. Mahu Mengambil alih Malaysia dan seterusnya seluruh tanah dan harta Melayu
    9. Menidakkan kepandaian dan kelulusan orang Melayu
    10. Tidak hormat keputusan Mahkamah dalam kes perkataan 'Allah'
    11. Mahu supaya orang Melayu terus berpecah belah dan seterusnya hancur lebur.
    12. Merosakkan aqidah orang Melayu
    13. Merosakkan Bahasa Melayu
    14. Menipu Najib yang memang mudah ditipu.
    15. Menghalau peniaga Melayu yang sudah bertapak di KLCC, Alamanda dan pusat membeli belah yang lain.
    16. Giza Kota Damansara adalah milik Melayu, tetapi dengan penipuan oleh Pengurus bangunan yang Cina, orang Melayu dan Islam tidak dapat berniaga di situ.
    17. Semua pusat membeli belah dan appartment tidak mahu di sewakan atau dijual kepada orang Melayu dan Islam.
    18. Cina cuba menghancurkan ekonomi Melayu secara berperingkat.
    19. Melayu hanya di galakkan bergiat dalam MLM yang tauke besarnya adalah Cina yang menyuruh Melayu menipu Melayu
    20. Cina makan babi, mati masuk neraka, memang tak akan berubah sampai bila bila walaupun diberikan ganjaran berjuta juta oleh Najib Razak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bulu wave army..

      Delete
    2. saya sokong. saya juga benci cina. bontot dan pepek mereka masam dan hanyir. aku dah cuba jilat. tak sampai empat jilatan aku dah stop. tak sanggup. - funaki

      Delete
  6. Raja Anon Utara22 April 2014 at 13:45

    beta mmg dah lama berminat nak beristerikan ustazah.... dengar2 ustazah nie mmg "ketat"... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. patik ingin bertanya,apa yang ketat tuanku Raja Anon Utara?

      Delete
    2. pantek la bodo

      Delete
  7. Kesian tengok gambar cantum ustazah umno tu dah bongkok macam lembu Shahrizat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar Tarik Diri, Wan Azizah Menang Tanpa Bertanding


      TERKINI PETALING JAYA: Datuk Seri Anwar Ibrahim menarik diri daripada bertanding jawatan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada pemilihan parti itu yang akan berlangsung akhir bulan ini.
      Berikutan itu, kerusi Presiden parti berkenaan akan kekal disandang Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail yang menang tanpa bertanding.

      Perkara itu diumumkan Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Parti (JPP), Datuk Johari Abdul pada sidang media di Ibu Pejabat PKR di sini, Selasa.

      Johari berkata, ketua pembangkang menyerahkan surat bagi memaklumkan keputusan beliau menarik diri pada 19 April lalu.

      Beliau bagaimanapun berkata, Anwar tidak menyatakan punca beliau menarik diri pada pemilihan kali ini.

      "Selepas melalui beberapa hari yang sukar berikutan kematian Karpal Singh (peguam Anwar), Anwar membuat keputusan tersebut atas nasihat barisan peguamnya untuk fokus terhadap kes beliau.

      "Kami tidak mahu Pendaftar Pertubuhan (RoS) dan kerajaan mengambil kesempatan (terhadap keputusan bertanding), oleh itu beliau mengambil keputusan untuk menarik diri," katanya.

      PKR berdepan risiko dibatalkan pendaftarannya oleh RoS sekiranya Anwar meneruskan hasrat bertanding jawatan Presiden.

      Pendirian Anwar untuk bertanding sebelum ini menimbulkan persoalan selepas Mahkamah Rayuan memutuskan Ahli Parlimen Permatang Pauh itu didapati bersalah atas pertuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 7 Mac lalu.

      Ketika ditanya mengenai jumlah calon bagi jawatan tertinggi yang lain, Johari berkata, tiada calon menarik diri setakat hari ini (Selasa).

      Pemilihan parti itu akan berlangsung pada 25 April hingga 11 Mei ini.

      Dalam perkembangan berasingan, Johari berkata, beberapa pemimpin PKR yang bertanding merebut jawatan tertinggi parti akan dipanggil untuk pendengaran tatatertib berkaitan wujudnya dakwaan pelanggaran etika kempen menjelang pemilihan parti pada Rabu.

      Beliau bagaimanapun, enggan mendedahkan nama pemimpin tersebut.

      Terdahulu, Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali yang mempertahankan jawatan itu dan pencabarnya, Datuk Saifuddin Nasution Ismail akan dipanggil berhubung kenyataan mereka kepada media.

      Azmin didakwa mengeluarkan kenyataan di TV3 yang dilihat sebagai cubaan menjatuhkan pencabarnya, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim manakala Saifuddin didakwa menyerang peribadi Azmin dan Abdul Khalid menerusi wawancara disiarkan sebuah akhbar berbahasa Inggeris, Sabtu lalu.

      Delete
  8. negeri air percuma yang tiada air hendak di beri

    ReplyDelete
  9. Aku ingin menetap di selangor sebab mendapat menteri besar yang hebat dan kerajaan PKR yang mantap....setiap bulan dapat air free... muscle pun makin mantap dah tak payah masuk gym...(guna hikmat pengangkut air jurus ketujuh)....

    ReplyDelete
  10. Solat Hajat Punca Afiq Muiz Pulang Ke Rumah - Ibu


    Afiq Muiz kini kembali ke pangkuan ibunya semula selepas bergaduh anak beranak pada tahun lalu.
    (Ubah saiz teks)
    PETALING JAYA: Ibu kepada aktor Afiq Muiz iaitu Hasliza Mohd berkata antara punca anaknya itu lembut hati selepas insiden pergaduhan diantara mereka sehingga pelakon itu digelar anak durhaka adalah kerana doa dan solat hajat yang dilakukannya tanpa henti.

    Menurut Hasliza atau lebih mesra dengan panggilan Ummi, sejak dia mendedahkan aktor itu berubah sikap, dia bersama anak-anaknya yang lain tidak pernah berhenti memohon doa kepada Allah agar anaknya itu kembali semula ke pangkuan keluarga.

    "Alhamdulillah, saya bersyukur kerana berkat doa dan solat hajat yang dilakukan tanpa henti, akhirnya doa saya termakbul. Afiq kembali ke pangkuan keluarga.

    “Walau apa pun yang telah berlaku, saya tidak pernah membenci dia. Sebaliknya hanya berdoa agar dia kembali berubah sikap. Setiap hari, namanya tidak pernah lekang daripada bibir saya,” katanya yang dihubungi mStar Online di sini pada petang Isnin.

    Tambah Ummi, Afiq telah menghubunginya pada awal Januari lalu dan ia benar-benar membuatkan dia terkejut sehingga menitiskan air mata tanda bersyukur.

    Ketika itu, Afiq telah memohon maaf dan menginsafi segala kesilapannya yang lalu dan memberitahu ingin pulang ke rumah, kedua-dua mereka menangis bersama sepanjang perbualan di telefon.

    “Saya cakap pada dia, baliklah nak… Ummi rindu… Ummi nak peluk Afiq… Susah nak ceritakan perasaan gembira ketika Afiq menghubungi saya ketika itu.

    “Alhamdulillah, apa yang telah berlaku ada hikmahnya. Walaupun saya dihina kononnya sengaja mahu mencari publisiti, saya tidak kisah dengan tanggapan orang. Yang penting Afiq kembali kepada saya.

    “Sebagai seorang ibu saya akan memarahinya agar dia tidak hanyut dan lupa diri. Tidak ada seorang ibu pun yang mahu melihat kejatuhan anaknya,” tutur Ummi.

    Dalam pada itu, Ummi memberitahu, Afiq sudah banyak berubah sejak kembali menetap bersamanya dan tidak lagi bersikap panas baran seperti sebelum ini.

    Sementara itu, Ummi berkata, dia berharap pertelingkahan antaranya dengan Afiq dapat dijadikan pengajaran kepada semua ibu bapa serta anak-anak yang lain.

    "Memandangkan kisah saya dan Afiq sudah diketahui umum, saya mahu ia menjadi pengajaran besar kepada semua masyarakat.

    "Belajarlah menghargai ibu-bapa kerana mereka menjaga anak-anak bagai menatang minyak yang penuh,” ujarnya.

    ReplyDelete
  11. Serius Fakta - 15 Fakta Kehidupan Yang Benar Dan Juga Kelakar

    Serius FAIL - #RIPMalaysianEducation : Oh My Matematik!

    Serius VS : Wajab Sebelum Dan Selepas Solekan (15 Gambar)

    Serius LOL - Once You See It You Tinja Batu Bata

    Serius Sadis - Gambar Tragedi Feri Sewol Di Korea Selatan (20 Gambar)

    Serius LOL - Google Suggestions Paling Random Apabila Mencari Gambar Pelakon Wanita Malaysia (18 Gambar)

    Serius LOL - Coloring Book Corruption : Apabila Buku Lukisan Kanak-Kanak Diubahsuai Dengan Ilustrasi Kejam (11 Gambar)

    Serius Cool - Selebriti Popular Bergambar Dengan Versi Muda Diri Mereka (16 Gambar)

    Serius Cool - FEED : Kedai Daging Paling Cool Di Dunia (12 Gambar)

    Serius Cool - Mari Melawat Pusat Ujian Peranti Galaxy Samsung (16 Gambar)
    Serius Cool (1663)
    Video Serius (1203)
    Serius LOL (547)
    Serius Kreatif (323)
    Serius (309)
    Serius Konsep (254)
    Serius Fakta (219)
    Serius Sadis (139)
    Serius WTF (136)
    Serius Cute (131)
    Serius Shit (121)
    Serius Klasik (113)
    VS (105)
    Serius Indo (101)
    Serius Hot (73)
    Serius Seleb (68)
    Serius Neko (58)
    Serius Fail (57)
    Serius Bodoh (53)
    Serius Genius (49)
    Berita Serius (46)
    Serius Komik (24)
    Serius Iklan (20)
    Serius Peniru (16)
    Serius Mashup (15)
    Serius Membawa Kematian (15)
    Serius Shirt (15)
    Serius Raya (13)
    Serius Tweet (12)
    Serius FOA (11)
    Serius Khidmat Masyarakat (10)
    Serius Metroll (9)
    Video (7)
    Serius Hexism (4)
    /K/ Serius (3)
    Serius Review (3)
    Serius Troll (3)
    Serius Merdeka (2)
    Ser (1)
    Serius Editorial (1)
    Serius KRe (1)
    Serius Kontes (1)
    Serius Senggama Kamu (1)

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Haha nampak kelakar muka ustazah.

    ReplyDelete
  14. [ 6 gambar ] Elfira Loy bercuti di Maldives bersama teman lelakinya http://bit.ly/1lApD3J

    ReplyDelete
  15. Fesyen Teletubbies Rebecca Nur Al Islam Tertonjol Bahagian Sulit
    ---> http://syokbah.com/rebecca-nur-al-islam-tertonjol/

    Respon Hanis Husna, Kekasih Baru Shahz Jaszle Digelar Perampas
    ---> http://syokbah.com/respon-hanis-husna-kekasih-shahz/

    Luahan Fiza Elite Berkenaan Kontroversi Penceraian Dengan Adam AF2
    ---> http://syokbah.com/luahan-fiza-elite-kontroversi-penceraian/

    ReplyDelete
  16. Nampak hodoh je muka tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau menganjing mak kau ke apa ?

      Delete
  17. Thanks, we appreciate your articles. Good day! DB Product Review

    ReplyDelete
  18. sumber info terkini bola sepak malaysia http://cantikpermainan.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. apa dah jadi dengan teknik fotografi akhbar tu sekarang ni? sekurang2nya, biarlah betul sikit seninya. ahai!

    ReplyDelete
  20. haha...cam gampang "Gloomy Sunday"- Cursed Song That Killed More Than 100 People :here

    ReplyDelete
  21. Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???
    Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???
    Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bjsjut???
    Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???
    Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???

    Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut???Nak bisjut

    ReplyDelete
  22. (lihat terjemahan)23 April 2014 at 23:59

    Сирія інсталяційний DVD-диск ... Прайоджана блюз з ... індукованої мене з розуму відео ТГК вт ... Сирія руки teraba2 кат да почати мої стегна ... Сирія usap2 мої пухнасті стегна ... х довільно в руках Сирії да рушник Ту ..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails