Tuesday, 1 April 2014

Serius - Esiichatiekid : Dari Seorang Askar Menjadi Seorang Awek (11 Gambar)


Askar Ayu

Esiichatiekid ialah seorang bekas askar yang bekhidmat dengan tentera Thailand selama 6 tahun. Selepas bersara beliau mengikut naluri hati beliau dan berubah menjadi seorang kthoey yang jelita. Siapa kata askar tak boleh menjadi awek!






Sumber Yahoo

18 comments:

  1. FUCKING FIRST!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. in ur face..hahahahaa!!!

      Delete
    2. Fucking snail.. ur sec ! fuck u Anonymous1 April 2014 10:43

      Delete
  2. askar lembut..parahhh..

    ReplyDelete
  3. adeh..
    dalam hati ada taman rupanyer.

    ReplyDelete
  4. Oh Rozana

    Berdiri tersentak
    Dari mimpi aku bengis dielak

    Aku tegak
    Bulan bersinar di langit,
    Di depan pula bangla
    sedang menjual bisjut & royi

    Tangan bangla mencilok bisjut & royi
    Bisjut & royi kugenggam dari cengkaman bangla

    Oh Rozana
    Sudahkah kau makan bisjut & royi

    Oh Rozana

    Aku mencari bisjut & royi
    cubitan bangla berbekas di jari

    Aku mencari bisjut & royi
    Diri tercerai dari hati

    nak bisjut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau belah lah anjing kurap..semak lah komen kau anjing!

      Delete
    2. Oooooo...dalam dunia
      Oooooo...kita raja
      Oooooo...bisjut dan royi
      Oooooo...orang cerdik
      Marilah kusetubuhi nenek muuuuuu
      Lalu nenek mu mengandung dan melahirkan cahaya mata
      Oooooo...orang cerdik
      Dapatlah engkao pakcik saudareeee

      Delete
  5. Patut la orang suke pergi Thai. Happy Hour, Happy Hour!


    Please, Do Follow Me Here

    ReplyDelete
  6. ini kalau buat hal mau die lempar bom selamba je.. kalah bapok malaysia yg kalau kene kacau paling kuat pn baling tong sampah je....

    ReplyDelete
  7. [gambar] 4 gambar Nora Danish menikmati kopi putih, sangat HOT! http://bit.ly/1e7ivr0

    ReplyDelete
  8. kalau anwar ibrahim tau ni.LOBOS !

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu ni kuat sgt satu malaysia ni..macai tegar

      Delete
  9. dada dia tu berlobang kene tembak ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails