Thursday, 7 June 2012

Serius Sadis - Taman Tema Neraka di Thailand (15 Gambar NSFW)


Haw Par Villa Kong Nakap?

Hampir kesemua agama besar didunia mempunyai konsep syurga dan neraka. Sungguhpun agama-agama ini berbeza, idea kesengsaraan dan kengerian kehidupan di dalam neraka itu is almost universal. Di bawah ialah taman tema neraka Wang Saen Suk yang terletak di 90 minit daripada Bangkok.Di sini anda boleh melihat bagaimana penganut Buddha yang tak beriman akan dihukum di neraka kelak. Mereka yang suka mencuri akan menjadi monyet. Yang suka berbohong akan disumpah menjadi katak. Gambaran penyeksaan yang kejam juga ditunjukkan. Ada patung lelaki yang kantung zakarnya dimakan anjing. Ada yang ditikam di perut. Taman teman ini dibuka bagi mengingatykan orang ramai supaya berbaik-baik semasa hidup. Bayaran masuk taman neraka Wang Saen Suk ialah 20 Baht. Kalau anda di Thailand lawatilah taman tema yang sadis ini. Kalau rasa Thailand terlalu jauh sila ke Singapore. Di sana ada Haw Par Villa yang juga merupakan sebuah taman teman neraka. Have fun!








Laporan asal Io9

42 comments:

  1. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. kne makan anjing lah pasni kah kah

      Delete
    3. adik maya jgn la cakap faking2 ni ye.. tak elok... muka dah comel, solehah... kalau nak farking pun tunggu lepas adik maya kawin dgn abang ya

      blog oh faking shit

      Delete
    4. Tak manisnya perempuan dok mencarut mcm tu..haish..

      Delete
    5. hahahaha seperti yang dijangka !

      Delete
    6. aku budak umur sembilan belas tahun yang baru hendak mengenal dunia . melihat sesuatu dan memikirkan nya . menulis untuk meluah rasa , juga untuk memperkatakan sesuatu . tidak perlu membangkang aku . tidak perlu berlagak hebat dengan aku umpama kau tahu segalanya . aku cuma budak sembilan belas tahun yang baru mengenal erti hidup . tiada guna mempertikai apa yang aku kata kerana kau akan nampak bodoh mempertikai aku yang baru mengenal erti hidup . nama dalam ic tak ada maya , bapak aku dan orang sekeliling panggil aku maya . bila gabung maya dengan nama aku , jadi sedap . aku punya suka . kasar cara dan bicara , hati rapuh bak semperit

      Delete
    7. adik maya ?? farking first ngan sape? adui pompuan zaman skang nih farking first dah..

      Delete
    8. 19 years old yet very immature

      Delete
    9. farking2 pulak.kena farking skali baru tau.teriak sakit.

      Delete
  2. ?? takde komen pasal posting pun? Semua mencarut!

    ReplyDelete
  3. aiyooooo ni bkn taman tema da...

    ReplyDelete
  4. people actually spent time and money working on these stuff.... thats really disturbing

    ReplyDelete
  5. konek dibeluah dua tu.............

    ReplyDelete
  6. Camana la gamaknye "the real hell" nanti. Diseksa selama-lamanya. Yang nie pun disturbing giler. hmm. Kita akan dijemput bila-bila masa. Be prepared.

    ReplyDelete
  7. gambar last dickhead ada bentuk muka hahahaha

    ReplyDelete
  8. biaq betui 20baht? 2ringgit la kan masuk..murah2

    ReplyDelete
  9. uuummhhh..agak mengerikan.

    ReplyDelete
  10. kat tokong kat genting tu pun ada taman camni.. Taman hukuman neraka kot.. Eh..

    ReplyDelete
  11. nak masuk pun murah... korang yg mencarut tu patut insaf...

    ReplyDelete
  12. Bertudung pun mencarut jugak....

    ReplyDelete
  13. first pic ada pic cicak tokek...

    ReplyDelete
  14. tempat yg bagus utk bawak anak2 hujung minggu.
    (sure lepas tu tak pegi mana2 taman tema dah)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhaha... nice idea. boleh buat kertas kerja nih. bawak budak skolah men. jgn rogol anak org weh...

      Delete
  15. nasib bukan patung lilin.. kalo dak angker siot...

    ReplyDelete
  16. We have one too here in Singapore. The next time you head here for your 142th honeymoon, drop by Haw Par Villa, although slightly defunct, it was a major hit "theme park" back in the late 80s. Try if you dare!

    ReplyDelete
  17. Pusat pelacuran buat taman neraka? Lawak. Semua pun dosa rakyat2 marhaen je la dia buat untuk pengajaran. Ada tunjuk akibat dari pemimpin makan rasuah? Pemimpin makan harta yatim piatu? Harta zakat? Harta rakyat? Pemimpin yg membazir? Pemimpin yg menipu? Pemimpin yang hidup dengan kesenangan tapi hari2 pun tindas rakyat dengn alasan untuk kebaikan negara? Pemimpin yg menyembunyikan kebenaran? Aku harap sangat diorang tunjuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh emo pulak? ni tmn tema org kapir la. bengap ke apa ko ni?

      Delete
  18. neraka diorg xde api?? wat de hello...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails