Friday, 1 June 2012

Serius LOL - The Avengers Versi Chelsea (7 Gambar)


Chelsea!

Hari ini Chelsea mengumumkan pembelian HULK, pemain Porto yang berasal dari Brazil dengan harga GBP 38 juta . Dengan pembelian beliau kini Chelsea sudah lengkap untuk menjadi sebuah pasukan bola versi Avengers

Chelsea mempunyai:

Iron RoMan
Black Physio Eva Carniero
Captain Chelsea Terry
The Mighty Thorres
Hazzardeye
The Hulk!

Malang sekali Nicolas Anelka dah blah kalau tidak boleh ada Nic Fury!









19 comments:

  1. Replies
    1. Awak tercakap diri awak yang comel :3

      Delete
  2. hulk paling comel kekeke :P

    ReplyDelete
  3. HAHA..BOLEH TAHAN CHELSEA.MENANG LAGI KE TAHUN DEPAN?SINI ADA HULK REAL PUNYA

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak belajar buat link tu boleh? >.<

      Delete
    2. meh sy ajar..noob tu jahat nadia.

      Delete
    3. da terlambat. saya dah belajar sendiri. kih3

      Delete
  4. peter 'parker' cech takde ?? spiderman pun avengers jugak kan? kalau ikut komik la

    ReplyDelete
  5. buat la skali nicolas anelka. nak tengok smart x. x kesah dia dah blah ke x.

    ReplyDelete
  6. Jangan merokok,cikgu kata merbahaya...

    ReplyDelete
  7. chelshit? just wasting my time here...

    ReplyDelete
  8. this is lame obe tapi goodjob kerana sanggup menghabiskan masa melakar seni ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. this is lame obe tapi blowjob kerana sanggup menghabiskan masa melakar seni ini

      blog oh blowjob

      Delete
  9. i like torres
    http://gitarmalaya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. hulk dh cm chamberlain aku tgk haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails