Tuesday 26 June 2012

Serius Kreatif - "Meja" Laptop Paling Kreatif


Murah dan Senang Dibuat


Kami gemar lepak mamak kerana mamak sekarang dah ada UNIFI. Nak download dengan aman tiada masalah dan paling syok bila perlukan makanan hanya perlu panggil macha. Pagi tadi kami lepak mamak dan nampak brader ini dan "meja" laptop buatan sendiri beliau. Kreatif bak hang! Tak payah beli dekat kedai komputer. Anda pun boleh buat sendiri kat rumah!







16 comments:

  1. gila kau patut ko interview mamat yg super kreatif tu dan ajak dia jadi penulis jemputan amanz.my buat ruangan baru, #TechHack yang memaparkan benda2 kreatif yg boleh dibuat dengan benda2 disekeliling untuk membantu kehidupan berteknologi kita

    blog oh #techhack

    ReplyDelete
    Replies
    1. gila kau patut diajak dia jadi penulis jemputan buat ruangan baru, #etika berkomen yang memaparkan adap sopan dan lain2 berkaitan kreativiti yg boleh dibuat kita mengomen di alam maya dengan benda2 disekeliling untuk membantu kehidupan berteknologi kita.

      Delete
    2. underBear
      gila kau patut diajak jadi pengkritik jemputan buat ruangan baru, #kritikan maut yang memaparkan kritikan2 berhemah dan lain2 berkaitan kreativiti dlm mengkritik yg boleh dibuat di alam barzakh dengan bantuan2 anon sedunia untuk membantu kehidupan sejagat kita.

      Delete
  2. mcm aku kenal.....tmpt nih ktkedai mamak kt tmn ehsan

    ReplyDelete
  3. cayalah obe peminat setia restoren najath! haha

    ReplyDelete
  4. betul tekaan aku...
    aku nampak obefiend dgn ms. mean kt najath..haha

    ReplyDelete
  5. Haha! Memang kreatif.. Lapas ni gi McD nak buat cani gak ah.. Bawak cawan plastik siap2 dari umah.. Lalalalala..~~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails