Friday, 1 March 2013

Serius Kreatif - Follow Me To : Gambar Instagram Murad Osmann Yang Kreatif (10 Gambar)


Inilah cinta!

Instagram minggu ini mengumumkan mereka mempunyai 100 juta pengguna aktif. Perdana Menteri kita Dato Sri Najib Tun Razak juga mengumumkan akaun rasmi Instagram beliau dua hari yang lalu.

Kebanyakkan gambar di Instagram adalah gambar cloudporn dan instaplace. Bagi Murad Osmann, seorang jurufoto dari Russia beliau menggunakan insta untuk menunjukkan episod cinta beliau dan teman wanita beliau model Natalia Zakharova. Dengan menggunakan hashtag #FollowMeTo beliau mengambil gambar insta dari perspektif yang unik tangan beliau dipimpin oleh teman wanita ketika bercuti di seluruh dunia. Cool idea. Mohon Dato Sri Najib juga memuatnaik gambar #FollowMeTo dimana Ummu 1Malaysia Rosmah Mansor meminpin tangan yang behormat secara romantik ke perhimpunan politik seluruh Malaysia. 1Cinta 1Malaysia 1FollowMeTo!




Laporan asal Instagram Murad Osmann

25 comments:

  1. assalamualaikum dan selamat pagi semua...***test

    ReplyDelete
  2. 1st nak jugak

    ReplyDelete
  3. mcm sial idea ko obe utk rosmah
    Also, dat ass...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar no. 4 kan? G-string tuuuuu....

      Delete
    2. fappable....

      Delete
  4. idea yg terbaikkkkk! nak biskuttt

    ReplyDelete
  5. dapatkan koleksi permainan terbaru daripada big mama...permainan khas untuk wanita yang mempunyai getaran. dapatkan sekarang.

    ReplyDelete
  6. Dat ass.....

    ReplyDelete
  7. Natalia Zakhar..
    Awwwwwwwww

    ReplyDelete
  8. i saw thong...

    ReplyDelete
  9. hanya org yg bermata seni mcm kami je yg dpt nmpk g string..nyum3

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak jgk.. yang baju pink.. dah meleleh dah air mazi...

      Delete
    2. tengok bnde mcm tu pun kuar mazi, ni tah2 tengok kure2 pun kuar mazi

      Delete
    3. ada satu gambar obe tak letak sini(tapi ada kat 9gag)si awek pimpin tangan sambil bogel cuma pakai topeng muka masa diorang pergi venice

      Delete
  10. SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN KE 80 ATM

    ReplyDelete
  11. aku sayang najib hidup najib pm kita utk semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pon sayang najib

      Delete
  12. bontot cantik

    ReplyDelete
  13. mana doggy style...?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails