Monday, 18 March 2013

Serius Indo - Orang GajI Adam Levine Dari Indonesia!


Indo Power!

Orang gaji indonesia memang terkenal dengan kepoweran mereka. Di Malaysia kalau tak ada orang gaji Indo orang Malaysia tak boleh buat kerja. Kemakmuran Malaysia bergantung kepada orang gaji indonesia yang sering dipandang hina. Orang gaji indonesia kini semakin berprestij. Adam Levine, penyanyi kumpulan Maroon 5 juga mempunyai orang gaji Indonesia yang dikenali sebagai Ani. Tidak seperti di Malaysia Ani dibayar gaji USD2000 (RM6000) sebulan untuk memastikan rumah agam Adam tejaga rapi. Untunglah! Satu lagi produk Indonesia kini ke pasaran antarabangsa dan diiktiraf penyanyi barat!

Mohon artis Malaysia menggaji orang gaji Amerika. Barulah lebih SWAG dan nampak lebih kaya!


Laporan asal KASKUS


44 comments:

  1. 1st indon...

    ReplyDelete
  2. 1st ke,heheh, tp berbaloi lah 6 ribu jaga rumah agam tu, len la rumah flet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. agam pon boleh!!!!!

      Delete
    2. betul lah agam, ape yang salahnye? ni mesti cikgu mengajar bahasa melayu kau tido! hahahaha

      Delete
    3. Blog ni makin lama, makin bangang.. dh xley beza mana yg blh troll, mana yang x blh.. agama islam suka2 ko je nk permainkan.. ko dh blh tukar agama kot wahai obe gemok klu rs ko ni liberal sgt, pendapat ko dlm sume post, sume seolah2 agama islam ni byk menyusahkan ko, byk pantang larang.. Blog ni makin lama, makin bangang.. dh xley beza mana yg blh troll, mana yang x blh.. agama islam suka2 ko je nk permainkan.. ko dh blh tukar agama kot wahai obe gemok klu rs ko ni liberal sgt, pendapat ko dlm sume post, sume seolah2 agama islam ni byk menyusahkan ko, byk pantang larang.. Blog ni makin lama, makin bangang.. dh xley beza mana yg blh troll, mana yang x blh.. agama islam suka2 ko je nk permainkan.. ko dh blh tukar agama kot wahai obe gemok klu rs ko ni liberal sgt, pendapat ko dlm sume post, sume seolah2 agama islam ni byk menyusahkan ko, byk pantang larang.. Blog ni makin lama, makin bangang.. dh xley beza mana yg blh troll, mana yang x blh.. agama islam suka2 ko je nk permainkan.. ko dh blh tukar agama kot wahai obe gemok klu rs ko ni liberal sgt, pendapat ko dlm sume post, sume seolah2 agama islam ni byk menyusahkan ko, byk pantang larang.. Blog ni makin lama, makin bangang.. dh xley beza mana yg blh troll, mana yang x blh.. agama islam suka2 ko je nk permainkan.. ko dh blh tukar agama kot wahai obe gemok klu rs ko ni liberal sgt, pendapat ko dlm sume post, sume seolah2 agama islam ni byk menyusahkan ko, byk pantang larang.. Blog ni makin lama, makin bangang.. dh xley beza mana yg blh troll, mana yang x blh.. agama islam suka2 ko je nk permainkan.. ko dh blh tukar agama kot wahai obe gemok klu rs ko ni liberal sgt, pendapat ko dlm sume post, sume seolah2 agama islam ni byk menyusahkan ko, byk pantang larang.. Blog ni makin lama, makin bangang.. dh xley beza mana yg blh troll, mana yang x blh.. agama islam suka2 ko je nk permainkan.. ko dh blh tukar agama kot wahai obe gemok klu rs ko ni liberal sgt, pendapat ko dlm sume post, sume seolah2 agama islam ni byk menyusahkan ko, byk pantang larang.. Blog ni makin lama, makin bangang.. dh xley beza mana yg blh troll, mana yang x blh.. agama islam suka2 ko je nk permainkan.. ko dh blh tukar agama kot wahai obe gemok klu rs ko ni liberal sgt, pendapat ko dlm sume post, sume seolah2 agama islam ni byk menyusahkan ko, byk pantang larang.. Blog ni makin lama, makin bangang.. dh xley beza mana yg blh troll, mana yang x blh.. agama islam suka2 ko je nk permainkan.. ko dh blh tukar agama kot wahai obe gemok klu rs ko ni liberal sgt, pendapat ko dlm sume post, sume seolah2 agama islam ni byk menyusahkan ko, byk pantang larang..

      Delete
  3. Betei gaks kan. Pdanlah rumah & gaji. Barang dlm rumah bukan murah2 plak tu. Lain pulak cara pembersihannya.

    ReplyDelete
  4. oh shit!! kalau la i jadi org gaji Adam Levine ari2 aku nak ngintip Adam mandi..aaaaahhhhh gersang nak tgk butuh Adam....aaaahhhh...ahhhhhh....aaaahhhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ultra gay detected!!!

      Delete
    2. superv gay fuck... go to neraka 7

      Delete
    3. macai detected!!

      Delete
    4. Nak no. bang nuar?

      Delete
    5. I pun gersang !

      Delete
  5. USD2000 = RM6000. ce convert duet Indon plak. haha...minah ni jutawan weiii kt kg dia. weeehuuuu.....

    ReplyDelete
  6. balik indon bley plak buat pepet diamond niehhh~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balik Indo amik Julia Perez jadi orang gaji pulak..
      Agens Monica ker..Luna Maya ker...hahaha...

      Delete
  7. kayalah bibik ni bila habis kontrak nnt..

    ReplyDelete
  8. x nk baca jgn buka blog ni bangangggggggggggg...............

    ReplyDelete
  9. blk indon nnt boleh la bukak restoran nasik ayam penyet.untong la indon ni.

    ReplyDelete
  10. nnt adam lavine ade anak, harap2 indon ni xlambung2kan la...

    ReplyDelete
  11. mesti english edukesyen ani ni power

    ReplyDelete
  12. macam rosmah

    ReplyDelete
  13. Malingsia, itu sabah hak indonesia, kamu curi dari kami

    ReplyDelete
    Replies
    1. AQ pon x nak tinggal kat INDOG bodoh!!

      Delete
    2. ni pehal malingsia plak ni?wakakakaka..xpasal2..

      Delete
    3. endon babi lahanat

      Delete
    4. Indonesial babi

      Delete
  14. mohon obepig jadi orang gaji kris dayanti,kerana ani dan obe sama-sama gemuk macam babi

    ReplyDelete
  15. andd she willll be richhh .. http://goo.gl/V9yLu

    ReplyDelete
  16. all are suck and fuck

    ReplyDelete
  17. Permisi Numpang Jualan Gan.

    T-Shirt MAROON5 Haed Figure Set
    Bahan Cotton Combed 30S
    Ready Stock Size M, L, XL

    KemisKliwon.com

    Thanks

    ReplyDelete
  18. ko bagi je la mak ko pakai...

    ReplyDelete
  19. awesome ani

    ReplyDelete
  20. Bestnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    ReplyDelete
  21. aku nk jadi org gaji la mau gaji 6000..xpyah gred48 bgai..poyooo

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails