Friday, 22 March 2013

Serius LOL - Election Cereal : Bijirin Parodi Pilihanraya Malaysia (12 Gambar)


LOWL!

Election Cereal ialah projek seni yang dihasilkan oleh Vern Lee, Ben Wong dan Eunice Ong. Ianya merupakan parodi politik yang menggunakan bijirin sarapan pagi sebagai mediumnya. Bijirin Special A dan Najib Treats menjanjikan anda pelbagai khasiat jika anda memakannya. Sebagai contoh Najib Treats menjanjikan pertumbuhan ekonomi yang bagus manakal Special A menjanjikan pelajaran percuma. Hanya 1000 Election Cereals akan dihasilkan dan setiap satu dijual pada harga RM15. Anda boleh membelinya disini. Kami nak beli sebagai koleksi LULZY untuk tatapan masa hadapan. Cool idea yo!

Thanks @Zarakahan for the tip






Laporan asal Facebook Election Cereal

51 comments:

  1. malas nak komen

    ReplyDelete
  2. pahal mamat ni

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. lama gua sangkut kat gambar belakang kotak Anwar, main puzzle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan main belakang anwar sudah

      Delete
  5. tastebuds = taste butt..?? anyone read this?

    ReplyDelete
  6. I'll vote for BN. I choose progress and Stability.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN= PTI di semenanjung sama dgn di Sabah..amin...

      Delete
    2. dap=dog and pig

      Delete
    3. so true hahaha

      Delete
  7. lepas ni buat parodi pasal kemaluan Obe pulak

    mesti kelakar punya

    ReplyDelete
    Replies
    1. lawak ke bodo?

      Delete
    2. Pmikiran tahap Babi.

      Delete
    3. kelaka sbb kurang 2" and geli sbb busuk

      Delete
  8. syurga dibawah tapak kaki najib

    ReplyDelete
    Replies
    1. kepala butuh bapak ko.berani turun ampang malam n pkul 1 aku bawak turun bala tentera bn umngok ko kite spar

      Delete
    2. buto r anon atas aku n.turun penang r mari!1 on 1 spar

      Delete
    3. jm r gado.jmpe kat mamak pontian malam n pkul 3 pakai baju itam belaka

      Delete
    4. diam ah.turun lahat datu r berani.sembang kencang dlaam n ape cita

      Delete
    5. jom ar gado..jmpe kat 25jam parit raja pkul 4 pagi ni..aku pki baju tido

      Delete
    6. Kol 7pm di masjid kota samarahan, ada kuliah agama. Ada masa, dekat, harap dpt join skali

      Delete
    7. Babi punya politishit nak gaduh ape? 125 open la kalau bradooorrr.

      Delete
  9. Ini memang lawak..bijirin najib dan anwar...haha..

    ReplyDelete
  10. sesuai untuk dimakan oleh macai2

    ReplyDelete
    Replies
    1. ssuai ntuk dmakan nnek ko yg x de gigi

      Delete
    2. sesuai untuk dimakan oleh macai2 >> saya sokong
      ssuai ntuk dmakan nnek ko yg x de gigi >> ko desperate ke ??

      Delete
  11. saya pakai perhiasan yang mahal ni sebab ianya dihadiahkan oleh orang kenamaan semasa saya mengiringi najib melakukan lawatan ke luar negara tak manis kalau pemberian orang kita simpan dalam peti besi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya hanya memakai hiasan seperti gelang yg hanya berharga rm5 shj.
      Saya x suka bermegah2 dan membazir krn ia duit rakyat.
      Selain itu tiada lg hiasan lain pada saya...
      Di rumah saya cuma ada banglow,kereta merz,bently,dll
      Wlaupon suami sy tiada pekerjaan tetap tp alhadulillah kami mampu duduk di rumah yg selesa dan luas dan aircond.
      Kami juga hanya ada bas 2 tingkat lengkap dgn kerusi massage utk suami sy yg penat berkempen di sana sini.
      Saya ingin mengucapkan terima kasih kpd rakyat selangor krn menghadiahkan bas ini kpd kami.
      Kami tidak memiliki harta lain tidak spt najib rosmah yg kayaraya.
      Tp sekurang kurangnya kami mampu sewa heikopter peribadi dan jet peribadi utk kegunaan kami.

      Delete
  12. BN perintah 50 tahun lebih BN BEtul Pilih BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. xde kerajaan atas dunia ni kekal lama

      Delete
  13. kowang niee..BN dah lam memerintah..kita bagi can laa pulak parti len..tgk BN gentar ke x...barub kita tau yang mane ebat dan kuat serta bagus dalam mentadbir negara..betoi x kawan2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepastu jadi macam kelantan.naif

      Delete
    2. weh...mu rajin mari klate doh ko sapa bleh oyak klate naif????

      Delete
    3. Nak bagi can ape mendenyer....dah bagi selangor pon tengok macam takde ape2 je....sikit2 buat ceramah kutuk cakap ni semua umno punyer pasal. Selangor duit banyak tapi untuk rakyat macam takde jer....ke mana duit tu pergi.....SPRM sila siasat.

      Delete
    4. kelantan naif.air paling bersih didunia.

      Delete
    5. HIV paling sikit di dunia

      Delete
  14. manakal???? manakal penulis yg bodoh, x reti eja...

    ReplyDelete
  15. mungkin macai2 di pakse beli najib treats bg nmpk mcm najib treats ni meriah, wakakaka...

    ReplyDelete
  16. ntah apa2 najib menjajikan pertumbuhan ekonomi? BULLSHIT !! this is ridiculous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu tak macam kelantan negeri paling maju didunia.air yang jernih rakyat yang tidak rasis masyarakat yang tidak suka membuat kacau dan negeri yang paling sedikit penghidap aids.

      Delete
    2. Mungkin penasihat ekonomi selangor lebih arif dalam bidang nie kot...this is also bullshit....ptuuiiihhh..

      Delete
  17. Obe gemuk bodoh

    ReplyDelete
  18. nak kak mah nye xde ke???ahahah

    ReplyDelete
  19. I feel like having some cereal myself now.. :)

    ReplyDelete
  20. inilah yang dikatakan, melayu sama melayu gaduh #cinatepuktangan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails