Friday, 29 March 2013

Serius Cool - Tiada Alasan Untuk Tidak Solat


Jom solat 

Tadi ada tak yang ponteng solat Jumaat? Tengok bro ni...... cool abis!


27 comments:

  1. Baca ni
    Komen Amat SERIUS 1st a.k.a FIRST a.k.a Pertama
    Komen kat bawah nie sume TAK SERIUS.
    Hahahaha…

    ReplyDelete
    Replies
    1. toya mat amin

      Delete
    2. kepala butoh

      Delete
    3. sume atas aku dan bawah nie x gi solat tadi..!!!

      Delete
  2. Replies
    1. anyway video ni dh lame org tgok..
      u're slow obe!

      Delete
    2. It's not about the tardiness, it's about the message.

      Delete
    3. sape xknal obe slow pork badan die pon cam pink pork

      Delete
  3. ini menunjuk! hahaha

    ReplyDelete
  4. aku 1st selepas nenek kau

    ReplyDelete
    Replies
    1. abistu nenek aku nk letak mana?

      Delete
  5. SABAH ITU SULU YANG PUNYA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Great! here take this C4 and go die.

      Delete
  6. Replies
    1. stuju......................................................................................................................................................................................................................................................................................

      Delete
  7. tak kisah lah dah lama pon, tp janji mendatangkan kesedaran kepada kita semua.. solat itu wajib bila tiba masanya

    tq obe

    ReplyDelete
  8. mohamadean - your prayer your own business

    but please be considerate not to block traffic

    ReplyDelete
    Replies
    1. don't see any traffic jam there..go home lar, you're drunk..

      Delete
    2. Hai non muslim....don't think your negative kind of words make us down..

      Delete
  9. sembahyang apa macam tu, baca al fatihah pun xdan masa berdiri.x percaya cuba korang baca sehabis laju pun x lepas nak baca..sah ke macam tu. ingat pertunjukkan ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sembahyang apa macam tu? Lagi sesuai awak tanya mazhab apa sembahyang macam tu. Sekurang-kurangnya dapat membuka ruang perbincangan ilmiah daripada melabel orang lain dan menunjukkan diri itu terlalu sempurna. :)

      Delete
  10. Kalau kat Mesia ni dah kena kutuk ni...

    ReplyDelete
  11. buat apa semayang kalau perangai macam babi ? gi mampos

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi. at least dia solat.
      org solat tapi perangai macam babi vs org tak solat tp baik hati

      yg solat tu jauh lebih tinggi kedudukan dia.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails