Friday, 29 March 2013

Serius Klasik - Mari Lihat Bagaimana Orang Berkempen Semasa PRU Tahuh 1959


Amacam... ada banyak perubahan?

Mari lihat macam mana parti politik pada tahun 1959 berkempen semasa PRU. Ada nampak perubahan ataupun taktik yang digunakan dahulu masih boleh dilihat sekarang. 

Thanks @bangchin




14 comments:

  1. Replies
    1. first kah aku?

      Delete
    2. sbb tu melayu cam ko nie bodoh dan tak maju..ape ko dapat ko main komen first nie?tak dapat pape kan? so ko hanya membuang masa ko depan blog nie semata2 tunggu nk dapat komen yg first..tanpa usaha pape pn.tanpa kemajuan diri ko...org cam ko dapat gelak golongan cine india je...kah kah kah kah..kesian..pahami isi kandungan ape yg blog nie nk sebarkan bukan dok bodo main komen first second nie..bangang..

      Delete
    3. anon atas aku: pergi mati sama kau bodoh punya melayu.

      Delete
  2. fuck arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  3. What the Fish~

    ReplyDelete
  4. bila nk bubar parlimen????

    ReplyDelete
    Replies
    1. najib pondan bro!!!

      Delete
  5. NAK TAHUH ? WAKAKAKAKAKA TAHUH PUN BOLEH

    ReplyDelete
  6. Apakah makna negara demokrasi kalau orang jahat mempunyai kekebalan. Selama ini kuasa UMNO telah dipertuankan oleh rakyat. Hak istimewa UMNO dilindungi dan disanjung tinggi oleh rakyat sejak 1946. Sebarang cabaran terhadap UMNO pasti dibalas dengan tindakan ganas dan samseng. Rakyat Msia harus sedar bahawa dasar hak istimewa bercanggah dengan prinsip demokrasi. Rakyat sendiri lah yang telah menggadaikan demokrasi kerana tertagih kepada candu hak istimewa ciptaan UMNO itu. Akibatnya? Demokrasi terhakis, rakyat hilang kuasa. Selagi rakyat masih ketagihan candu itu, demokrasi di Msia tetap dipijak. Cegahlah tagihan sebelum parah.

    ReplyDelete
  7. UNDILAH BARISAN NASIONAL. 50 TAHUN MERDEKA JANJI DITEPATI

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak undi mcm mane.najib babi takut bubar

      Delete
  8. 3:30 Tetapi semuanya bersuka ria... perghh cam bez.. zaman la ni.. semuanya nak pukul antara satu sama lain.. semua main sumpah seranah dan fitnah....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails