Friday, 22 March 2013

Serius WTF - Ustazah Dipenjara 8 Tahun Bantu Suami Perkosa Anak Sendiri


Dear God

Ustazah.... sepatutnya menjadi simbol agama. Sepatutnya menjadi insan yang mengajar kita tentang moral dan mendekatkan diri kepada Allah. Lain ceritanya di Ampang. Hari ini seorang ustazah dijatuhi hukuman 8 tahun kerana bersubahat membantu suami beliau merogol anak kandung mereka berumur 15 tahun. Ustazah berumur 37 tahun dan suami beliau berumur  38 tahun dikatakan melakukan kesalahan ini pada Julai 2011 di Ampang Permai Prima. Ustazah ini membantu suami memaksa si anak menanggalkan pakaian sebelum menutup mulutnya ketika dirogol suami. Si suami sudahpun mengaku bersalah Oktober tahun lalu dan dijatuhkan hukuman 9 tahun penjara dan 10 kali sebatan. 

I mean seriously she should be hung. The husband should be raped with fist and no lubes. Apa kejadah punya ustazah bantu suami rogol anak? Ini bukan kes WTF pertama kami dengar tahun ini. Di Pakistan dan Afghanistan gadis mangsa rogol akan dihukum oleh ketua kampung yang menyalahkan mereka akibat dirogol. Ini satu lagi kebebalan manusia yang menyebabkan kami facepalm.

Memalukan negara dan agama betul ustazah ini. Gadis freehair yang pergi kelab malam dan mabuk lebih suci dari ustazah kepala bana. Tiada neraka lebih panas khas untuk manusia macam ini ke? Damn son! 


 Laporan asal The Star

42 comments:

  1. Replies
    1. obe kasi marah org cam ni ..fucking no humanity!!

      Delete
    2. aku nak rogol Obe.
      AKu nak trick dia dengan coklat
      dia amik je, aku rogol terus.

      Delete
    3. kah kah kah.. aku rasa dia sangkut..

      Delete
    4. mau tak sangkut, budak gemok lemah dengan coklat

      Delete
  2. yeah! he husband should be raped with fist and no lubes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, laki dia tu kasi hntr aje dkt anwar ibrahim biar kena sondol..

      Delete
  3. abes anak tu dia dapat masa umur 17? paper saje nak sensasikan berita je. kadang2 org ajar iqra pon org panggil ustazah padahal dia langsung x tau agama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang fail matematik ka? 37-15= 22 la ngok.. so dia dapat anak tu masa dia umur 22.

      Delete
    2. hai shafinaz.. adik ana rafali ke pe? nyanyi sket laa..

      Delete
  4. Yeah! HAIRY fist with kari ayam babas!

    ReplyDelete
  5. Human became more violence day by day...apa nak jadi~
    inisemuapoyo!

    ReplyDelete
  6. Ni ustazah cari makan.. bukan ustazah yg nk sebar ilmu agama..

    In b4.. ustazah timbalan menteri pown xbrpe nk btol..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setutututujuuu...

      Delete
    2. abby abadi cam ne plak..?

      Delete
    3. Abby abadi bukan ustazah.. die hamba Allah yg berubah dr dedah aurat kepada tutup aurat.

      Delete
    4. Tp x tutup mulut...

      Delete
  7. kesal sampai taktahu nak cakap apa dah... Allah~

    ReplyDelete
  8. ustazah ni memang jenis kinky kot...incest pleasure la kot ni.pale hotak dia.

    ReplyDelete
  9. Melayu zaman ini, too quick to judge other people without looking at one of their own...

    ReplyDelete
  10. dpt ustazah ni mmg kena pukul beramai2.memalukan org melayu dan agama islam!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. orang gila spt tu wajib ditembak je.. tak payah bicara dan penjara.sebab babitkan kos nak kasi makan minum, pakaian, mandi, sabun, berus gigi, etc... just kill em all!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. dah2 la tu. ustazah tu dah dpt da hukuman di dunia. hukuman di akhirat sana Allah je yang tau. tapi, kalau la dia da bertaubat, dan kalaulah Allah terima taubatnya, kenapa kita masih nak marah dia. kan bagus kalau kita baca entry ni sambil muhasabah diri. bukan dengan emosi.

    "Gadis freehair yang pergi kelab malam dan mabuk lebih suci dari ustazah kepala bana. Tiada neraka lebih panas khas untuk manusia macam ini ke? Damn son! "

    perbandingan obe kt sini ada masalah skit... cuba baca kisah pembunuh 100. ingat2lah syurga neraka tu rahsiaNya dan marah itu senjata syaitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takebeer!

      Delete
    2. cuba kalu rozita che wan yang buat.. ada x ko nak caka dah la hukuman dh dpt di dunia.. mesti ko kutuk2 jugak

      Delete
    3. At least ustazah nih tutup aurat, terlepasla dia dari azab digantung rambut di neraka kelak nanti.

      Ingatlah setiap perbuatan kita ada balasannya pd HARI KIAMAT nanti.

      Delete
  13. dalam family aku pun ade berlaku kes ustazah kepala bana. makan duit anak yatim (mak aku) beratus2 ribu. belajar kat mesir. keje kat jabatan agama tapi tamak haloba kebas duit anak yatim. PUIII~ !

    ReplyDelete
  14. Ustaz ke Ustazah kdang2 dh rmai mnyimpang.. dsar Ayah PIN! t(-.-t)

    ReplyDelete
  15. Membuktikan yang pakai tudung litup labuh BUKAN lah sempurna.
    Ada masa kita boleh jumpa jenis mereka ini yang macam setan juga.

    Yeah, I wish both of them will rot in hell.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi sayang, jom beromen nak? doggy style

      Delete
  16. faith in umat akhir zaman restored.. http://goo.gl/rVBFA

    ReplyDelete
  17. Ko pon ape bezenye obe..kadang2 certain post ko pon macam xde agama..mmg ustazah tu dah terpesong dah, tapi ko pon takyahla gebang sangat mcm ko bagus sangat...

    ReplyDelete
  18. maaf ye. kat sini ada ayat awak yang kurang elok. cuba awak baca balik ayat awak tu.
    "DIA USTAZAH,Ustazah.... sepatutnya menjadi simbol agama. Sepatutnya menjadi insan yang mengajar kita tentang moral dan mendekatkan diri kepada Allah. "
    INGATLAH bahawa setiap manusia terdedah kepada dosa. rasanya dia x mintak di panggil ustazah. saya cakap macam tu sebab saya jugak mangsa panggilan ustazah. orang semua ingat ustazah ni x buat dosa. "baik gila nak mampos". sebenarnya dia pun manusia biasa saja,awak. jangan lah disebabkan dia tu ustazah kita terus set dalam minda kita diorang tak terdedah kepada dosa.
    sekian,terima kasih. harap maklum.hehehe. jangan ambil hati,tapi simpan dalam hati

    ReplyDelete
  19. 'Gadis freehair yang pergi kelab malam dan mabuk lebih suci dari ustazah kepala bana'

    Tak ada siapa yang lebih suci dari siapa dalam kes kat atas. Dua-dua buat dosa.

    ReplyDelete
  20. "Memalukan negara dan agama betul ustazah ini. Gadis freehair yang pergi kelab malam dan mabuk lebih suci dari ustazah kepala bana. Tiada neraka lebih panas khas untuk manusia macam ini ke? Damn son! "

    bawaklah istighfar kalau anda islam, berubahlah meskipun anda bukan Islam.. Pernyataan di atas sama sekali tidak kena dan kurang menyenangkan.. Mohon ubah dan insaflah ya.. selagi ada yg baca dan mula berfikiran mcm yg anda kata, maka dosa mereka akan ditanggung oleh anda.. barangkali ramai lagi gadis yg akan pegi ke kelab malam, dan freehair, hanya kerana pernyataan anda yg kurang arif ini.. maaf atas segala kesilapan..
    Akhir kata, semoga Allah SWT mengampunkan dosa kau :)

    ReplyDelete
  21. Dier mesti ingat dia bagus nie... xleh blah.. sesuka hati jer cakap gitu.. Islam ke mamat nie? Macam xda agama jer -.-

    ReplyDelete
  22. Tau la blog die leh ckp pe yg die nk..freedom of speech kateny..tp kot ye pn agk2la sket..hrp anda peka sket kpd sensitiviti agm n masyarakt...
    Kalu aku jd pub prosecutor aku appeal kt ct mntk lg severe punishment kt mak bpk bdk tu...hmmm ni kes defence counsel pndai mmbuktikn keraguan la kot...pp plk jnis x pndai sgt....

    ReplyDelete
  23. http://www.facebook.com/YourEventExpert

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails