Saturday 7 April 2012

Serius Iklan - Konsert Gegaran Desa : Bawa Konsert Ke Kampung Anda


Konsert Gegaran Desa The Cube


Konsert. I still remember my first ever concert which was at Wembley. Masa tu ada Aerosmiths, Lenny Kravits, Black Crowes dan Stereophonics. Untuk tengok konsert ini aku ingat lagi kena ikat perut semalam sebulan pasal tiket mahal. Lepas dah beli kena turun London pasal pada zaman dahulu mana ada internet. Beratur depan kedai muzik HMV untuk dapatkan tiket mosh pit depan stage.Pakai duit lagi untuk naik keretapi. Lepas tu habis duit lagi beli tiket keretapi pada hari konsert. Lepas dan bayar duit hotel dan beli t-shirt rasmi konsert poket pun kering kontang. Perut aku dialas dengan Meggi Mee made in Switzerland (no serius memang made in Swizerland!) selama sebulan in order untuk tidak mati kelaparan. Untuk kepuasan memonton secara langsung selama 8 jam berterusan itulah "pengorbanan" yang aku telah lakukan. Tapi tahukah anda it was all worth it! Salah satu benda dalam bucketlist aku sudah terlaksana. In fact I will go as far as saying kalau masa muda tak pernah pergi konsert live memang tak complete. It is a right of passage to most youths in this world dan aku yakin oldfags macam aku agree.

Itu cerita aku masa muda-mudi dulu. Cerita orang Malaysia aku tak tahu sangat pasal sejak dan tua aku tak pergi dah konsert. Bukan insaf tetapi badan dah tak larat dan kerja banyak yo!. Apa yang pasti di Malaysia konsert-konsert dari penyanyi dan kumpulan ternama hanya diadakan di bandar-bandar besar. Ok I lied.... hanya diadakan di Kuala Lumpur dan yang duduk luar bandar mungkin tak ada masa dan wang untuk melihat sendiri artis kegemaran mereka menyanyi secara langsung.

Kan best sekiranya ada konsert yang datang ke bandar atau kampung anda. Lagi menarik dan win sekiranya konsert ini percuma. That would be double winzip menjadi winrar. Amirite?
Hah! Tak perlu befantasi lagi kerana CELCOM melalui The Cube akan membuatkan fantasi ini menjadi realiti. Bermula hujung bulan ini The Cube akan membawakan KONSERT GEGARAN DESA di 2 lokasi PILIHAN ANDA pada 31 Mac dan 19 April ini. Yes you read it right people .. PILIHAN ANDA. Anda boleh mengundi lokasi dimana Konsert Gegaran Desa akan diadakan. Jangan lepaskan peluang ini untuk menonton artis seperti Ning Baizura, 6ixth Sense, Kristal dan Spider dengan mata anda sendiri.


Jadi bagaimanakah caranya untuk memastikan Konsert Gegaran Desa akan didakan berhampiran anda? Apa yang perlu anda lakukan? Ianya semudah mengikuti langkah-langkah dibawah;




Jadi tunggu dan tangguh apa lagi? Jangan lepaskan peluang untuk melihat sendiri Konsert Gegaran Desa di bandar berdekatan anda secara percuma. Ajak kawan-kawan, sahabat handai. saudara mara. awek chewek, balak chowok, kekasih gelap dan skandal atau rakan kenalan Facebook anda untuk mengundi untuk kawasan anda sekali. Lagi banyak undian diterima lebih tinggi ranking dan kebarangkalian Konsert Gegaran Desa akan diadakan di kawasan pilihan anda.


Undilah sebanyak mungkin sehingga 30 April 2012 .

Untuk keterangan lanjut serta syarat-syarat penyertaan silalah layari lama sesawang Konsert Gegaran Desa di


29 comments:

  1. Demm lu obe.citer bagai nak rak, tgok konsert aerosmiths le,leni kerabit le. rupenye nk promote konsert ning.xley blah.kah3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg ada leni kelabit je nyanyi lagu iban

      Delete
    2. aerosumpit tak dilupa..

      Delete
  2. Hahaha, rupanya promote konsert

    ReplyDelete
  3. next 'show' ustat azhar bile ngn ktne...ko ada sched dia?
    bpe jam nye 'show'?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni ikhlas ke tanya? Macam mana kau boleh fikir Obe simpan jadual ceramah segala? Yg dgr ceramah pun banyak tak simpan? Ikut banner dgn pengumuman masa kat masjid utk Jumaat? Ke kau sebab kau selalu dgr Ust Azhar, so kau ada authority nak tanya sarcastic?

      Delete
    2. byk nau soklan lu neh..
      lu ni mmg jenis malas nk bepikir2 eih?
      haa xpela...

      Delete
  4. hahaha..cerita disebalik rasa.

    ReplyDelete
  5. http://obefiendead.blogspot.com/2010/09/truth.html

    ReplyDelete
  6. Konsert berlebihan memudaratkan lubang telinga

    ReplyDelete
  7. Apakah ini satu lagi agenda illuminati?

    ReplyDelete
  8. Konsert konsert ni salah satu dari lubang al Dajjal.. Tau tak setiap kali ada konsert al Dajjal akan segera hantar agen- agen freemasons dia supaya kononnya konsert tu gempak gile orang ramai datang.. Ko jangan tertipu sama dakyah si masonic Obe ni.. Kat belakang dia al Dajjal dah remote.. X caya cuba cek kat belakang tengkok Obepin ni ada microchip.. Itulah microchip al Dajjal

    ReplyDelete
  9. dah celcom sponsor mintak bubuh iklan dalam blog dia ni... terpaksa la letak jugak... mcm blog beautiful nara la jugak... kerana duit prinsip diri tergadai muahahahaha

    blog oh lanciao

    ReplyDelete
    Replies
    1. bubuh jangan tak bubuh freemason Obe ni...
      tapi promote blog sundirik tidak dilupa...
      cuma kasi tebal itu kulit muka sa-dikit...

      Delete
    2. Guguga kau cakap macam uhang kurinci la.. Haha tarik mang!

      Delete
  10. Ni semua ada freemason di sebalik konsert ni. Ketua dia x lain x bukan si setan gondol tanduk tiga Obefiend..

    ReplyDelete
  11. Oit gemuk update la cepat jadah apa konsert2 ni aku takde masa nk amik tau

    ReplyDelete
  12. Oi Obe cepatlah update nigga,,!!! Berat jubo tol la,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabooo.. obe tgh update web porn BBW.. utk kitaorang FAP sampai biru.. ko tau tak erti sabaaau!! sabau bau bau bau baaaau..

      Delete
    2. Mommy? nak cusu..

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails