Sunday 22 April 2012

Serius Kreatif - Seni Dari Kotak Kadbod Chris Gilmour (12 Gambar)


Respect

When I was younger rancangan kegemaran aku ialah Art Attack. Neil Buchanan, host Art Attack kerap menggunakan kadbod dan karton susu untuk projek seninya. Aku masih ingat this one time aku buat periscope kapal selam dengan menggunakan kotak susu. For some unknown reason bermain dengan mainan buatan sendiri lebih enjoice dari bermain dengan koleksi mainan Mask, Starcom dan Transformers aku.

Chris Gilmour mungkin salah seorang remaja yang pernah menonton Art Attack. Beliau memhasilkan kenderaan, peraboty dan barangan harian dengan menggunakan kotak kadbod. Kesemua objek yang dibuat beliau dibuat pada skala sebenar. Kereta dan Vespa dibawah benar-benar mindblowingly cool. Respect to Chris Gilmour!







Laporan asal MyModernMet

17 comments:

  1. Replies
    1. kah kah kah... padam balik komen ni

      Delete
    2. tak cool pasal dah malu meskipun pakai reben...ori ke tu?

      Delete
  2. nice...quite creative..:D

    ReplyDelete
  3. ok aku kagum tang beskal tu. rantai beskal sebijiik real..

    ReplyDelete
  4. aku rasa lebih mind blowing kalau lepas buat dia bakar.

    ReplyDelete
  5. Neil Buchanan dah tak jadi host Art Attack dah. dia dah jadi gitaris dalam band rock kangkang ni. even Art Attack ni pun sebab dia takde pilihan, kalau tak nama dia dah lama naik sama dengan Bruce Dickinson.

    ReplyDelete
  6. Ada gaks yg layan Art Attack tu eks..my peberet tuh..nk ending setiap series..dia wat mass art..:D luv it!. tuer doh Neil tuh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails