Tuesday, 24 April 2012

Serius Shit - Sekolah Paling Aneh Di Dunia


Defuq?

Jika sekolah kita macam ini adakah pelajar akan makin minat datang sekolah atau sebaliknya?

Bincangkan...



23 comments:

  1. Replies
    1. tahniah sayang alievea kerna mdpt 1st..muah3x

      kepada beruk gemuk..ambik pisang ni dan main jauh2 dan jgn ganggu kami berdua

      Delete
    2. mesti kau rasa terkilan, sebab kena cium dgn monyet kecik. Jgn begitu.Walaupun giginya tak gosok,tapi dia perlu kasihsayang

      Delete
    3. hi alievaa, saya jack, call me jack sparrow..kat atas saya ni smua lanun..

      Delete
    4. ok alieavea.. aku janji xkan bgtau thehell apa yg kita buat tadi.. thanks alieavea.. thehell trima kasih atas pisangnya sebab alieavea memisang aku tadi.. skg aku nak tidooo.. penat sangat.. huaaaaargh nyam nyam nyam..

      Delete
  2. #OccupyDataran #UniversitiDataranMerdeka

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. syira jgn percaya..itu semua agenda iluminati...meh saya ajarkn cara2 memasak nasi masak meh.

      Delete
    2. wahhh terrer nye abiang ni msk nasi...

      Delete
  4. kalau mak kena bungkus, baling ke sini, makin gila babi la mak! hahhaiahihaiii9ahhuha9ja

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. aku rindu oh senyum.balik lah nak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menyesal aku putuskan kamu
      Kerna ternyata aku tak mampu
      Menahan siksa azab cintamu
      Aduh aduh mana tahan batinku

      Delete
  7. sedap siak hisap bal merata2.takde orang kacau. haha

    ReplyDelete
  8. kat Malaysia xperlu sekolah camni! rmai dah yg buruk prangai wlaupun sekolah kt tmpat yg bagus..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails