Monday, 23 April 2012

Serius Konsep - Lamborghini Urus : Bila Lambo Membina SUV (9 Gambar)


SUV Lambo Kedua

Lamborghini terkenal sebagai pengeluar kereta lumba berprestasi tinggi. Semalam di Pameran Kereta Beijing mereka memperlihatkan Lamborghini Urus, SUV kedua mereka selepas LM002 yang dikeluarkan pada tahun 1986. Lambo Urus dijangka memasuki pasaran sekitar 2015 dan ianya akan diperkasakan dengan enjin V12 600 kuasa kuda. Harga jualan pula disekitar USD 200 000 sebuah. Jika anda tertanya-tanya, URUS ialah nama panggilan sejenis lembu dari Sepanyol.






Laporan asal AutoBlog

24 comments:

  1. This should be the next Decepticon.

    ReplyDelete
  2. nak jadi typical malaysian lah,
    eh nampak macam kancil sket, pastu blkg cam forte, tepi cam forte bla bla bla bla...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsal bentuk kereta ni mcm kembara? depan pulak mcm perdana, blkg mcm inspira. gile peniru dowh diorg nih

      Delete
  3. best gak. Tak kira la tiru ke apa ke....

    nama Urus. Mesti kalau kat sini, kena buat lawak. Kena pulak betul2 maintenance tinggi. Memang Urus betul la.

    ReplyDelete
  4. fuhhh.. giler la.. beli ni x kawen pon xpe.. hahaha

    ReplyDelete
  5. Urus n Ursa Warrior persamaan x..? ^.^

    ReplyDelete
  6. dimanakah oh senyum..aku rindu

    ReplyDelete
  7. hensem... nk mintak bf org africa beli kat mak! hui3

    ReplyDelete
  8. klu aku dapat kete ni..aku bawak getah sekerap pki kete ni..mesti syaduu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails