Sunday 29 April 2012

Serius Cool - Perabot DIperbuat Dari Kadbod (9 Gambar)


Ikea Versi Kadbod?

Sebelum ini ada kami paparkan perabot kadbod yang direka khas untuk students yang malas memnbeli perabot mahal semasa menyewa. Perabot kadbod tersebut murah dan mudah untuk dilupuskan apabila tempoh pengajian tamat. Hari ini aku mahu paparkan beberapa lagi perabot kadbod yang aku rasakan agak cool. Set perabot pejabat, bilik tidur dan rak buku ini rekaan Karton, sebuah syarikat dari Jerman. To be honest aku tertarik dengan rak buku kadbod mereka. Rasanya lebih murah dari LACT rack yang aku usha di IKEA semalam.






Laporan asal Karton

10 comments:

  1. Replies
    1. hensem boleh la .... first2 ni..
      untung la hensem...


      obe... x update bersih ka ? hehe..

      Delete
  2. benda laen tu ok lg la kalo nk gune kadbod. tp katil??? mcm x thn je...

    ReplyDelete
  3. katil dari kadbod? utk obe xlepas ni

    ReplyDelete
  4. Mmm.. Seronok la semut boleh buat sarangggg..

    ReplyDelete
  5. kalo bersenggama atas katil ni tahan kewww

    ReplyDelete
  6. Kalau katil ni x tahan aku bunuh illuminati!

    ReplyDelete
  7. bro obe..LACK bro..bkn LACT..

    ReplyDelete
  8. Ni kalau tumpah air ni mampus rosak, takpun kalau ada anai-anai konfem jahanam. Haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails