Monday 16 April 2012

Serius - Kondom Tumit Tinggi : Aksesori Wanita Terkini (7 Gambar)


Kondom? Really

Benda pertama aku belajar dari Miss Mean ialah women love to accessorise. Semua benda harus dipadankan. Pakai baju pink kasut kena pink. Kalau kasut warna lain pastikan ada design yang bewarna pink. Kesimpulannya menjadi wanita itu sukar dan tedious dari pandangan aku seorang lelaki.

Tambah rage fest ialah kasut. Kasut mesti banyak untuk dipadankan dengan baju. Kondom Tumit Tinggi (Heel Condoms) ialah ciptaan yang membolehkan kasut anda dihias macam baju. Kasut tumit tinggi kini boleh diberi wajah baru hanya dengan menyarung kondom pada tumit atau bahagian lain kasut. Kasut yang dulunya satu warna kini jadi warna warni rambu ramba mengikut kehendak pemakai

Sebagai seorang suami yang tak mampu belikan kasut baru kepada waifu sepanjang masa, kondom tumit tingi mungkin sebuah alternatif murah dan lebih praktikal! Syabas pereka kejadah ini!





Laporan asal Heel Condoms

8 comments:

  1. That's a good signal from a girl. Want me ? Hahahahaha.

    ReplyDelete
  2. menarik natang kondom highheels ni tapi i no like heels, i only love wedges. so this is not applicable to me.. too bad

    btw bila masa saya ada eksesori/ kasut warna pink? i no like pink! blasphemy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh puan Mean..cakap kat laki ko jgn bnyk sgt delete komen aku.komen2 dari aku sume komen yang membina dan berwawasan.kirim salam sayang dari ikan bilis segar dari kutub selatn

      Delete
    2. maaf saya tak campur urusan kerja suami saya

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails