Friday, 20 April 2012

Serius Fail - Ramalan Hari Kiamat Yang Gagal Sepanjag Zaman


Failllllllllllll


Ramai juga orang melakukan ramalam dunia akan berakhir sebenarnya. Sempena hari jumaat. hari dimana orang Islam percaya dunia akan berakhir marilah kita tengok beberapa ramalan yang gagal. Mari facepalm!








Laporan asal DailyInfo

29 comments:

  1. Replies
    1. pam pam pam buk buk pam dum dum pam pam (kommpang)

      Delete
  2. that explained 'Battleship...nice~

    ReplyDelete
  3. kiamat bila2 masa je ley berlaku kawan . tp ia mungkin berlaku pada hari jumaat iaitu penghulu segala hari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. buang perkataan ikan dan tukar perkataan bilis kepada iblis..

      Delete
    2. beruk betina buat kelakar?

      Delete
    3. mungkin x 1000 butthurt ???

      Delete
  4. ana mohon jgn membuat apa2 ramalan atau spekulasi mengenai hari kiamat

    blog oh ramalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. satu lagi ana mohon jgn ada typo kat title tu "Sepanjag Zaman"... kalau tidak ianya lebih Serius Fail berbanding artikel itu sendiri...

      Delete
  5. bodoh, dlm quran dh tertulis semua...mana org islam yg percaya kt berita kafir, mmg bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi bodoh yg percaya ramalan tu semua.terang2 syirik

      Delete
  6. tahun nie pun media barat ramal konon kiamat 21/12/12 diorang semua ckp BuUlshit kiamat tuhan jer tahu

    ReplyDelete
  7. percaya pada ramalan kiamat ni boleh membawa dosa besar syirik.......hati2lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. kite org islam cye je lah kat quran.. np nk cye kt org2 kafir lak...

      Delete
  8. dah tak lama,petanda kecil dah keluar. harap bertaubat rakan-rakan.
    Astaghfirullah Rabba Baraiya Astaghfirullah Mina Khataiya

    ReplyDelete
  9. die publish untuk bahan bacaan.samada percaya atau tidak terpulang..yg view bkn melayu jer..baca ikut logik akal....cth part kedua dan yg terakhir,itukan daripada sains....

    ReplyDelete
  10. Rev. Jim Jones... Pernah dgr pasal mamat ni dlm Oprah.. Golongan People's Temple melakukan mass suicide atas arahan die untuk menyucikan dosa or whatever crap (correct me if i'm wrong..) Even babies are asked to suicide.. So Sad...

    Obe, please post about this bleh x? Plissss....

    ReplyDelete
  11. Dan apabila mereka bertanya: "Bilakah Hari Ancaman itu, jikalau kau (wahai Muhammad) orang yang berkata benar!"

    Maka katakanlah (wahai Muhammad): "Sesungguhnya Hari Kiamat itu ada di sisi Allah. Dan aku sesungguhnya adalah pemberi ingatan yang menjelaskan."

    - ekstrak Surahtul Mulk, ayat 25-26

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails