Wednesday, 18 April 2012

Serius Shit - Nenek 73 Tahun Seorang Tokan Dadah


Nenek paling DOPE!

Darlene Mayes (73) ditahan oleh badan anti-dadah dadah Oklahoma khamis lalu kerana dipercayai menjadi tokan dadah dan pengedar senjata api. Ketika ditahan polis menemui 4 pound ganja, wang tunai sebanyak USD 300 000 dan beberapa senjata api di rumah beliau. Rumah beliau diserbu pihak berkuasa selepas mereka mendapat maklumat dari orang ramai nenek tua ini seorang tokan dadah yang besar. Pihak polis percaya beliau sudah melakukan kerja sebagai tokan dadah dan senjata selama lebih 20 tahun. Ketika ditahan polis sukar mempercayai seorang nenek seperti beliau ialah antara pembekal dadah terbesar di Oklahoma. Kansas , Arkansas dan Missouri.

Nenek yang sungguh dope! Muka innocent gila siak!



Laporan asal NyDailyNews

60 comments:

  1. Replies
    1. dope nenek.. keeeeewl nak mampos p mampos..

      Delete
    2. aaargh shadap u jahanamah.. ko join skali jadikan 3some puuik!

      Delete
    3. alkisah tiga binatang dan sorang manusia Alieavea (mcm sial je nama) bercomolot!

      Delete
    4. ko diam!..manusia dtg dr beruk menurut darwin..

      Delete
    5. bertindak mengikut arahan dari najib.. kamu semua tonggeng (lalu ku memasukkan ikan iblis ke bontot masing2)..

      Delete
    6. ARGHHHHEE GELINYERERE..ikan iblis lembik, sukar dimasuki, kesi jemur bawah matahari kasi kering jadi kental kasi masuk senang senang!

      Delete
    7. kesian..darwin dgn kau mmg beruk..

      Delete
    8. tu je yg ko boleh reply..adeh4x..ni tarak otak kasi masuk lagi senang senang..hoyeyeyeye

      Delete
    9. banyak taik beruk kat sini..obe..kasi sapu bersih pls

      Delete
    10. alahai menangis sudah ker? minta abang obe sayang tolongin ikan yg sedey yg amatlah kassihaan..nak candy?

      Delete
    11. DAAAH DAAAAAH!! cukup dia dah nangis.. p mampooos cam nenek kewl..

      Delete
    12. HIDUP BERUK! ko dulu mampooos, beruk gemuk foreveralone ..so tak de gune ko hidup lagi..RIP

      Delete
    13. hidup beruk.. jgn hapuskan beruk dmuka bumi ini.. kita mamposkan ikan iblis..

      Delete
    14. CUKUP! bingit lah ko ni melolong..dasar beruk murai mcm ko ni baik mampos awal..tak aman generasi beruk2 muda kalau ko ada..dah mampos dah?

      Delete
    15. najib masih memerlukan khidmat aku.. aku xboleh mampos ko tau tak!!.. klu aku mampos habis mesia ni dkonker oleh freemasam.. jasaku amat besar..

      Delete
    16. mampuskanlh..fuck do i care..oh..bila dua ekor beruk mengganas, beruk tua dn beruk btina emo..

      Delete
    17. ko ikan iblis diam!! ko terletak dilubang duburku.. aku kemut skali je teburai perut nko!! shadap and enjoy aroma bontotku!!

      Delete
    18. HIDUP UMNO BARUA?

      cepat2 ikan iblis cuba melolosi diri dari lobang yg ketat..kasi sondol dalam2 lagi...

      Delete
    19. dua ekor beruk saling mengorek jubur mencari kutu..

      Delete
    20. tak perlu smua tu setan..ko kan ader utk tologin kami memakan kutu2 yg terlekat di juburin..itu tugas hakiki kau yg tlh dimasukan kedalamnya, dah jgn nak merunggut dan sedey2, kasi licin dinding juburin itu..

      Delete
    21. Dah dua2 pegi mampos, biar UMNO aku uruskan!

      Delete
    22. semuaaa p jahanom!! BN aku urus!!.. puuuik!!

      Delete
    23. Belum mampos lagi ko? =_='...dasar beruk gemuk, hidup segan mati tak malu! nyah mak nyah ko dr muka bumi ni..Be End, ko tak perlu risau, akan aku urusi bersama-sama beruk yg berdedikasi, bijak dn yg penting kurus lagi hensem ohsem..RIP

      Delete
    24. kesian...beruk sapelah ni..

      Delete
    25. sempat juga ko berkata-kata setelah dimasuki kedlm dijuburin smbil memakan kutu ditepian dinding..aku repsspek samalu haaaaaaktuih!

      Delete
    26. bila masa aku bkata..aku taip..

      Delete
    27. ko jgn tipu bahalol, ikan tanpa tangan yg hakiki..ko tidak mampun berbuat demikian apatah lagi dijuburin kami tdak membekalkan laptop/desktp/ipad utuk tugas2 mencari dn memakan kutu hakkktuihh

      Delete
    28. korang gaduh la sampai najib pencen.. aku join orang bawah fap sekaki..

      Delete
    29. Ky jelly utk fap? aku gune minyak bon jer..

      Delete
    30. Najib pencen, rosmah tinggalkan najib, aku cop rosmah dulu aku sapu rosmah, korang jgn berebut dgn aku..

      Delete
    31. -TAMMAT- lah alkisah tiga binatang dan Aleanve pui nama..bercomolot

      Delete
    32. nenek kewl lebih hotcikaro dari rosmah.. ko ambiklah aku sedekah..

      Delete
    33. kalau ko bagi merinda kerere pun aku tetap sambar rosmah..merinde kerer aku buat lap bontot jer

      Delete
    34. wahai beruk tua dan beruk betina ble korang nk melekit aku tgu ni..ujan2 ni xnk ngawan ke

      Delete
  2. sumber asal tak cakap 4 pound pun. 1 sack tu besar mana? satu karung guni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tu tak imagine lagi nenek tu offer weed dadah kat budak2 muda... "here's your ganja my child...please share it with your friends..."

      ps: APsal ruang komen ni penuh fantasy nak fap granny ni? Umno puh ada, Najib rosmah..Gila ah!

      Delete
  3. Illuminati oh illuminati......

    ReplyDelete
    Replies
    1. su suh...ambik candy ni n main jauh2..no conpirasit tourist nak main2 dgn ko d sini..

      Delete
  4. Replies
    1. woih.. berani nko fap dia time aku ada!! nak mampoooos!! lahanat ko.. nah sila gunakan KY jelly untuk kenikmatan yg berlebih-lebihan..

      Delete
    2. lahanot.. bg fap dulu la woooi!!, dah klimaks nnti baru ko remind aku naharom.. potong stim.. oleh kerana nko mengganggu kosentrasiku nko aku hukum menonggeng disebelah gambar nenek kewl utk menambah kenyamanan kami berdua.. paaaantaaasin!!

      Delete
    3. fap merosakkn anu sehingga menjadi kendur macam kulit kulit muka nenek kewl..

      Delete
    4. beruk tua nak fap? xtkut stroke..mampuh kerah nti..insaflh...

      Delete
    5. korang dua g bukak seluar, pandang muka nenek kewl.. tenung mata dia dalam2 dan diam.. eh fap la booooowdooowh!!

      ah ah ah aim kaming.. aaaAAaaa~~~ puuuuih!!

      Delete
    6. Disamping itu juga banyak kedengaran di sana sini pemandu teksi menipu pelanggan, tipu meter, mengenakan tambang yang terlalu mahal dan sebagainya. Tak kurang juga yang merungut, pemandu teksi bawak teksi macam sial. Menukar lorong sesuka hati, menghimpit kereta lain tanpa belas kasihan, parking ikut suka mak bapak dia dan paling menakutkan mereka terlibat dengan aktiviti jenayah.

      Delete
    7. ko ni amat memalukan negara lah faiz..dah pi main jauh2 dan lupakan agan2 ko untuk bercemolot

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails