Sunday, 23 October 2011

Serius WTF - Tali Kasut Diperbuat Daripada Emas


Defuq

Anda sudah beli Vertu Constellation? Apa kata anda beli tali kasut yang diperbuat daripada emas keluaran syarikat Mr Kennedy. Tali kasut yang mengambil masa 120 jam sepasang untuk dibuat ini dijual pada harga USD19 000. Ini barulah dinamakan bling bling. Kini aku menanti rappers USA memaparkan tali kasut ini didalam video klip mereka.



Laporan asal Luxuo



13 comments:

  1. saya orang pertama !!!

    ReplyDelete
  2. 3rd.-____-'

    ReplyDelete
  3. perghhhh... orang dah kaya sangat.. semua benda nak emas... huhuhu

    ReplyDelete
  4. kalau pkai gi solat jumaat pasti ilang..

    ReplyDelete
  5. perlu ke kait ngan solat?

    ReplyDelete
  6. emas di kasut?????baik derma kat aku yg memerlukan ni =D

    ReplyDelete
  7. macam dah sinonim, g solat jumat hilang kasut... tu ke ko nak try bagitau semua org.. JaNnaH?

    ReplyDelete
  8. gadis karok.. hidup dunia sekarang ni nak rajin kena berusaha, kalau nak menderma baik pegi kat jalan sana tuh!

    ReplyDelete
  9. ultra ultri negara23 October 2011 at 22:18

    gadis karok, kalau kau nak semua orang menderma kepada kau, apa kata kau dermakan tubuh badan kau pula kepada yang memerlukan. seperti mereka yang tak mampu untuk berkahwin.

    kau juga yang dapat pahala!

    ReplyDelete
  10. Ape kejadahnya...Parking kat masjid...kayo la si perembat kasut and selipa....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails