Monday 17 October 2011

T Shirt Hari Ini #23 - T-Shirt #OctTwtFest Yang WINRAR


NICE!

Di OctTwtfest nanti beribu orang dijangka datang so adalah susah nak kenal muka kan? pihak OctTwtfest dan Zicco Tees bekerjasama menghasilkan t-shirt edisi khas tweetfest yang akan datang kelak. Dijual dengan harg RM49.90 sehelai anda boleh dpat diskaun jika gunakan #OctTwtfest sebagai kod diskaun di laman web mereka. AKu dah tempah. See u guys next weekend!

Kalau nak order sila ke ZiccoTees. Kalau nak info pasal OctTwtfest sila ke laman rasminya disini pula!





9 comments:

  1. lawa doh..mana nak cekau ni??

    ReplyDelete
  2. obe datang kan..aku nak jumpa obe pedo kat sana...see u there..u see,ko tengok la...

    ReplyDelete
  3. hero putih kacak malaya17 October 2011 at 23:19

    atention siapa yang bernama alepridz,adalah manusia yang tersangatlah bodo sekali..dah la hitam puihh...nyesal mak ko beranakkan ko..

    ReplyDelete
  4. obe dtg sana aku tibai perut dia

    ReplyDelete
  5. aku nak comolot obe kat sana nanti!

    ReplyDelete
  6. kalau aku nak tempah @fuadsalleh boleh????

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails