Thursday 13 October 2011

Serius Cool - #OctTwtFest 22 Haribulan Oktober Ini : Jom Meriahkannya


Mari!

Cakap banyak tak guna. 22 October ini di pejabat utama DIGI akan diadakan OcTwtFest. Apakah Twtfest ini dan berapa yang harus korang bayat untuk join in? Ha1 Twatfest ialah himpunan beramai-ramai kesemua pengguna Twitter Malaysia. Kalau takde Twitter pun boleh join takde masalah. Tiada tiket harus dibeli dan anda hanya perlu datang tunjuk muka. Ada pelbagai aktiviti sepanjang hari yakni 3 ptg sehinggi 12 malam.

1. Ada makan minum
2. Ada pertandingan main PS3

3. Aku karaoke
4. Persembahan selebriti

5. Movie marathon

6. Memecah rekod Guiness Twtup dunia

dan banyak lagi lah! Jika mahu maklumat terkini sila follow @OctTwtFest di twitter. Kalau ada persoalan tanyakan terus. Anda juga boleh melayari laman web rasmi OcTwtfest disini. Datanglah beramai-ramai dan mari kita cuba pecahkan rekod dunia Twtup 22 Oktober ini. Jumpa disana. Aku akan datang. So siapa yang haritu cakap nak penggal, tikam dan bunuh aku silalah. Tunjuk muka. Jangan pandai ishtihar Jihad secara online saja. Sekali depan-depan dickless. #LMAO




24 comments:

  1. mari ramai-ramai...
    kita jihad. lol

    ReplyDelete
  2. mase kitab terfaktab ri tu serbanitas ade dtg obe.. ko ade terima ancaman ke.. diorag sume dickless.. came cam aku anon,,, mane ade dick sebb aku pompuan.. hahahahaha

    ReplyDelete
  3. "aku karaoke" adalah cubaan konpirasi nak suruh orang datang.

    ReplyDelete
  4. rajin lak obepig ni main komen skali. FUCK u PIG

    ReplyDelete
  5. kebanyakan org dengki ngan obe sbb pageview die tinggi.. hahaha dasar pendengki

    ReplyDelete
  6. kenapa aku rasa "sehinggi" adalah typo yg disengajakn...

    ReplyDelete
  7. alah.. xde minam2.. boring & sober

    ReplyDelete
  8. Sapa berani bunuh obe? Meh aku tikam dia dulu..hehe

    ReplyDelete
  9. jgn lupa bawak darah kambing dan simbol illuminati.

    ReplyDelete
  10. aku karaoke<---typo or what?lol

    ReplyDelete
  11. gua nak tgok budak mmu yang nak taruh lu kat twitter aritu. sembang die gile babi kaw kaw kencang macam taufan katrina

    ReplyDelete
  12. Will the Idzham guy that want to whack Obe for his lack of manners show up?

    Damn I dont have a Twitter because its not for a social outcast like me.Would love to sound him off for being an Internet Tough Guy

    ReplyDelete
  13. i bet those twats can't even get their way to Effi pass thru me.

    ReplyDelete
  14. Para mujahideen online sudah mula bertindak, bro. Caranya? By clicking 'Lame Ass'.

    Bodoh.

    ReplyDelete
  15. "So siapa yang haritu cakap nak penggal, tikam dan bunuh aku silalah. Tunjuk muka. Jangan pandai ishtihar Jihad secara online saja"


    hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  16. dari kau ajak pergi TwatFest ni lagi baik ajak pergi perhimpunan anti murtad 22 Oktober Stadium Shah Alam.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails