Saturday, 29 October 2011

Serius Cool - Kasut Manolo Blahnik Diperbuat Dari Gabus dan Ikan Talapia


No this is not a joke!

As what I have written above this is no joke. Kasut mewah Manolo Blahnik yang digemari "Carrie Bradshaw" dari siri Senggama Didalam Kota kini ada yang dibuat dari gabus dan kulit ikan talapia. Ini adalah inisiatif HIJAU Manolo Blahnik. Kasut dari bahan yang sustainable kata mereka. Selain daripad itu tali RAFFIA juga antara bahan mesra alam yang digunakan. So how much will u have to pay for these Manolos? Bahan macam murah je kan? Blakang rumah pun boleh jumpa bahan untuk buat kasut sebegini. Check this out. Sepasang kasut mesra alam ini dijual pada harga USD 895 sepasang. NO SHIT WTF? Ia boleh didapati dalam pilihan warna biru, hijau dan kuning. Go ahead buy em.





Laporan asal Ecotourre

6 comments:

  1. cam biase je obe? k mate aku kero ni

    ReplyDelete
  2. gabus OK. kulit ikan talapia??? defuq

    ReplyDelete
  3. Fantet...berapa juta ikan talapia dia bunuh untuk amek kulit buat kasut nie??

    btw, design quite ohsem meh~huhu

    ReplyDelete
  4. Kasut tak cantik langsung harga giler mahal

    ReplyDelete
  5. kasut buruk gile. dah le mahal melantun..eee idak le teman nak beli.. :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails