Monday 24 October 2011

Serius - Sekitar #OctTwtFest Tempohari (7 Gambar)


Nah!

Octtwtfest berlangsung dengan jayanya sabtu lalu dan rekod dunia twtup kini milik Malaysia. Seramai lebih 2000 orang hadir dalam acara selama 9 jam bermula jam 3 petang. Hujan yang turun gagal memadam semangat ahlil twitter Malaysia dari pelbagai lapisan masyarakat yang hadir. Aku menghadirkan diri dari jam 3-7 petang. Tak boleh lama pasal aku dah berpeluh-peluh dan dah tak comfy ketiak. LOL. Kepada yang hadir mekasih kasih sokongan kepada tweetfest. Kepada committee member syabas for doing an awesome job that day.

Aku ada mengambil gambar bersama a few of my twitter followers. Dibawah ialah beberapa gambar aku yang gemok macam tenok cuba dengan gagalnya untuk kelihatan fotogenik. Sadness! Tapi takpe yang penting hadir tweetfest dan create history kan?

Mekasih kepada pihak DIGI kerana sudi menjadi penaja utama dan membenarkan HQ mereka digunakan pihak organisers. Cool place! See you next year..... kalau ada.........





97 comments:

  1. mana gamba orang yang bising2 nak bantai hang tu obe? hahahaha

    ReplyDelete
  2. oi aku masuk blog obe woiiiii dunia tgk lah aku! hhahhah yeah! wee

    ReplyDelete
  3. eh? boleh pulak ko main tukar2 baju eh..haha

    ReplyDelete
  4. Me & Syazwan jadi bodyguard Effi that day, semua yg nk pukul2 tu kecut teloq. Paling banyak pun org mintak bergambar je heh..

    ReplyDelete
  5. woi senyum laaa obe. hahahaha

    ReplyDelete
  6. I don't think I can win you in a fist fight.

    ReplyDelete
  7. ni ke muke ko???rse nk lempang je..haha

    ReplyDelete
  8. Wah.... Bersama ketua Pemuda Umno lahhh..

    ReplyDelete
  9. gemuk macam babi.. muka karat.. poyo.. perasan best.. sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  10. noobnyer muka tuan punya blog nie eh. hhuhuhuhuhuhuuh...ingat hensem sgt. perut muncit.

    ReplyDelete
  11. bergambar ngn si gemuk yang kacak ,hik3 ,tq bro :D! ,#terharu sampai mati

    ReplyDelete
  12. Aku pergi sana sekejap je. Ingatkan besar la tempat dia tapi kecik. Dalam 10 minit aku lepak sana, aku terus blah sebab bosan tahan cipan. Pastu nampak muka si babi khairy jamaluddin plak. Macam nak makan penumbuk je babi tu.

    ReplyDelete
  13. dah depan mata ape pasal tak tumbuk jer.. telo masuk dalam ker.. atau kunyah sampai kenyang.. dkt comment punya main ramai nak tumbuk ler nak tempeleng ler..

    ReplyDelete
  14. bukan mcm tenuk lar obe
    muka ko cm babi kat bangkok tu
    yang babi kene cukur bulu org wat masak lemak..

    ReplyDelete
  15. wahaha gemok babun

    ReplyDelete
  16. aku ingatkan ramai berpuluh ribu dtg , malas nak gi takut bersesak2 & terkobok(org n.s je faham maksudnya).. rerupanya x brp ramai sgt.. rugi pulak x pegi.adik aku yg mcm malu2 tp mahu pegi pun nampak happy kat sana.
    // tapi kenapa 7 gambar aku nampak dua je.. ke pc aku lambat sgt..
    jelesnya aku obe kena kutuk musuh mengalahkan ct nurhaliza & azwan ali.. popular betul ko.

    ReplyDelete
  17. gomok seyh. work that ab mayynnn

    ReplyDelete
  18. sume gambo ngan jantan je...
    gayfest ke ape ni..LOL

    ReplyDelete
  19. Di mana Idzham Sofi yg ingin mengajar Obe kesopanan dan ketatasusilaan?

    Di mana Hafiz Joe Bombe yg nk baling telur kat Obe?

    INTERNET TOUGH GUYS.Di Internet dialah gangster,di dunia luar dia hanya ada satu testikel hahaha

    ReplyDelete
  20. obe kalo ko jogging 2 hari skali aq rase ko bley kurus obe

    ReplyDelete
  21. To blog owner, why so serius?

    ReplyDelete
  22. No cyberthugs huh..boring2

    ReplyDelete
  23. gile muke tak ensem langsung, gemuk macam babi lak tu.... ptuih! patut la tunang pun jongang, biasenye ugly akan dpt cantik/hensem, tapi due2 ugly.... ni betul2 couple loser of the year siyal

    ReplyDelete
  24. hahahahhaa.......

    pung pang pung pang......
    pung pang pung pang..... lagi....hahahahaha....
    pung pang pung pang......
    pung pang pung pang lagi....dan lagi....dan lagi....dan lagi.....hahahahahaha....fuckin haters!!!....

    -the man who dont gives a shit-

    ReplyDelete
  25. your face brings the haters crawling out from the woodwork.

    nick fury would like you to be on his team.

    ReplyDelete
  26. that stripe shirt again..kamon la..i know u save ur money for that wedding but ur a public figure now..at least get another shirt..bundle byk maaa...

    ReplyDelete
  27. asalkan poket tebal..ye dop? hahak

    ReplyDelete
  28. hensemnya ko obe, badan pun sedap..nak berkenalan

    ReplyDelete
  29. mcm best je event ni..

    tp best lagi dayah jelita..so fapable..

    ooo yeahhhh..

    ReplyDelete
  30. senyum la enchek efi oi.. yapeda...
    manyak malas mau gerak itu otot mulut..

    ReplyDelete
  31. apsal ko sorg je pakai shirt tu?

    ReplyDelete
  32. hai abang abe.
    walaupun xde kaitan tp sya nk ckp gak.haha.
    hri tu ad mamat secara randomnye ketika menyeberang jalan senyum kt saya.sya terkesima kerana mamat itu sebijik abg obe.smpi xmmpu nk senyumm balik.haha.tapi sya tau abg obe setia kat cik mean.lgpon sejak bila plak abg obe keje bwk lori katering kan.kehkeh.

    kbai.

    ReplyDelete
  33. wah,fazly tourism selangor pun ada disitu...

    ReplyDelete
  34. Fitrix Anjing Babi25 October 2011 at 00:45

    orang mcm @Fitrix ni aku rase anjing penjilat yang setia... nak bising pasal orang yg baling telur takde tu watpe... dah name pun internet world, kutukan kat internet je la... same gak cam mak bapak ko tu, anti government tapi ade ke die kua sekali pi perhimpunan? takde kan? so mak bapak ko pun one testikel ke? iisshhh serius bodoh piang anjing sekor ni. hahahahaha ptuih!

    ReplyDelete
  35. Gila ramai yang tak sanggup melihat kekacakan Obe. Terus teruja lalu meninggalkan komen-komen membencikan. Wakakkakaka. Oh at least dia tidak menyorok di belakang nama Obefiend dan tidak mahu menunjukkan wajah sebenar. Tidak seperti aku yang kecut telur dan menggunakan anonymous sebagai nama samaran. Huehuehue.

    ReplyDelete
  36. Kalau awal2 lagi ko pakai baju #octtwtfest, aku tanpa segan silu tegur ko, tapi sebab ko pakai baju belang, dan Maria Farida lagi hot, maka aku pendamkan saja. Ko memang retis hari tu.. :)
    - aku bukan penjilat or apa, tapi serius aku hairan+pelik, camna ko tahan orang kutuk/maki/sumpah-seranah kau ye? Bagi tips boley? tq..

    ReplyDelete
  37. aku kata apa dah mesti ada penjilat anjing obepig nye kat sini...macam babi hutan la kau ni...kau kalau nak jilat perut obepig tu pun tak payah la tulis ayat geli kau tu...lagi satu bapak kau dah bagi nama baik2 kau pi buat macam tu...kau pakai nama testikel je la...

    ReplyDelete
  38. Yang dok kutuk2 tu hensem sangat ke.. Cakap x suka tapi tiap2 hari buka blog ni...ptuii

    ReplyDelete
  39. yes obe.u r fat like PIG. specky PIG

    ReplyDelete
  40. Seriously dude, you need to diet and workout. SERIOUSLY, you are going down diabetes and heart attack highway FAST!

    ReplyDelete
  41. laaa x cakap yg afdlin shauki pon ade skali.kalau tak memang ku dah pegi dah...

    ReplyDelete
  42. dear effi,

    restecpa, aku suka baca tulisan ko, salute keberanian ko, tapi kenapa dalam gambar ko nampak matang?

    hehehe, peace

    ReplyDelete
  43. wahhh...siapa yg pakai jersi leeds united tu?
    jersi zaman2 Mark Viduka.

    p/s:obe comel mcm teddy bear ohh

    ReplyDelete
  44. awat tak pakai tshirt @obepig macam lagi masuk hik3

    fatfuck, bigass, pakai spek, afdlin shauki, muka nerd, etc

    ReplyDelete
  45. ni mesti tak gi solat nih

    ReplyDelete
  46. aku lucu bangat dgn komen yg kutuk penulis dgn mcm panggilan - babi , gemuk la dll. anda benci dgn penulis tp masuk ke blog nya. kalo dlm erti kata dlm konsep perkahwinan ini da kira angau lepas da kena penyakit gila talak.. benci ma tuan punya badan tp balik2 masuk nk jenguk. masuk ke blog hanya utk mencaci fizikal penulis dan bukannya nk baca dan ambil sesuatu dr artikel yg dpamerkan...
    -jack

    ReplyDelete
  47. Ya! kami sebenarnya x benci obe, Kami sedih dan kecewa obe x berikan kami perhatian. Dulu i komen pakai nama sendiri, ade obe peduli???

    -warga blogserius terpinggir bangkit mahukan hak kesamarataan, anon

    ReplyDelete
  48. Fat Obe is Fat.

    ReplyDelete
  49. @Anjing Babi

    U MAD?Want some ass cream?

    Kalau ko brani bising2 nk pukul org dan baling telur dan apa2 lg kat Internet tapi x buat pun di luar than u deserved to be made fun of for being an Internet Tough Guy.Google if u dont know what ITG means.

    FYI my parents are not anti-goverment.They are the opposite.

    Maybe ure trying to TROLL me.Its OK I take the bait.Im bored anyways huhuhu

    ReplyDelete
  50. obe..gi la diet..ko tue dh nk kawen..kang tambah bulat plak kang..lol..

    ReplyDelete
  51. obe fat fatty obe

    ReplyDelete
  52. korg ni kn..sume je xkena..xpuas ati ngn obe..pesal ekkkk????jgn ngata lebey2..kan kena kt muka ko sdri bru taww..pepun syabas to abg obe..love u 4ever..hikhikkkk

    ReplyDelete
  53. mulut kau comel obe. hahahahahaha

    ReplyDelete
  54. pandai obe pilih baju..stripe kne la menegak supaye xde la nampak gemok..nice one.

    ReplyDelete
  55. fuckblood..perot ko sangat brill...

    ReplyDelete
  56. gemok gak ko ni obe...baru aku perasan

    ReplyDelete
  57. Fat Fuck + Small Penis + Geeks but try to be fucking cool shit dude = Obe

    ReplyDelete
  58. PERGHHHHHHHHHHHHHHH!!! Eman si Halia masuk blog Obe... Untunglah untunglah untunglah...

    ReplyDelete
  59. gamba last belah kanan baju merah belang hitam...tengku puteri LUQIEE kah??

    ReplyDelete
  60. aikk.. bergmbar ngan org UMNO lak? TWIST btl laa.. hahaha.. dpn senyum blkg kutuk.. kekeke..

    ReplyDelete
  61. Obegay bergambar bersama Lelaki2

    ReplyDelete
  62. gemok cam babi hahahahahaha

    ReplyDelete
  63. @Fitrix
    Aku nak fuck lobang bontot mak ko boleh?

    ReplyDelete
  64. @Fake Obefiend

    Nice try TROLLING me.Try harder u PUSSY for impersonating someone else and refuse to use ur own nick or name when trying to TROLL someone.

    Even if Im the worst of scum in the Internet,I NEVER drag or involve someone elses moms,dads or any other relatives when it comes to TROLLING.And I dont steal someone elses identity when on TROLLING mode either.

    Conclusion,EPIC FAIL to incur my wrath by dragging my mom into this.Nexttt TROLL please

    ReplyDelete
  65. Ipoh White Cofee25 October 2011 at 21:13

    Menghirup secawan Nescafe sambil melihat gelagat manusia-manusia yang tak sayang mulut.Aww :D

    ReplyDelete
  66. teringin jumpa obe...cuteness overload~

    ReplyDelete
  67. awww ramainya gay yang jealous kat sini. awww korang dah takde kote ke?
    -ROY

    ReplyDelete
  68. Fitrix marah ke??? hahahaha...
    Adoyai fitrix2, bile bercakap berdegar2, pakai real acc la,name betul la, tak guna anon la,tapi sendiri nyer profile tunjuk gmba katun,name pun fitrix, pak hang mmg buh name fitrix ke? pastu profile habaq anti racism,tp dok bahan meleis,serbanistas,

    hadoyai,sedih tgk sikap ego konon sume betul at the end terpalit kat muka sendiri jugak. P bunuh diri la fitrix aka internet tough guy.

    ReplyDelete
  69. kesian kat fitrix ni...duk bela obe gedegang habis..tapi takde sape pun kisah kat dia...event owner blog ni pun tak peduli kat budak nih... menangis tak berlagu la budak nih..no big deal fitrix....go fuck yourself..hahhaha

    ReplyDelete
  70. Haritu aku nampak obe kat ktm midvalley...happy face je =]
    aku rasa bila bergambar je kot obe suka buat muka serius..terlebih posing mungkin

    ReplyDelete
  71. @adam

    Ko ni x phm bahasa English.Mana ada aku mrh.Baca komen aku,ada x mencarut memaki2?Takde kan.Jadi itu maksudnya aku x mrh.X guna mrh dgn LOSER yg heret mak ke dlm pertengkaran Internet.

    Kat Internet mana ada pakai nama acc btul utk PRIVACY.Xpi x bermaksud ko blh menyamar sebagai acc org lain

    Aku bhn Meleis@serbanisatas sbb diaorg ni pun RACIST jugak.Diaorg OK je bhn Cina babi kapir la jadi adil diaorg dibhn sama.

    Phm x maksud Internet Tough Guy?Kalau aku ITG aku mesti bising2 nk pukul dan main ugut di luar pada org yg aku x suka di Internet ni.Cuba cari ada x aku buat begitu?Xde kan??

    Another pathetic and failed TROLLING.Next plz

    ReplyDelete
  72. @Another Stupid Anon

    Habis slh ke bela Obe?Ada ke dlm Al-Quran dan hadis berdosa besar masuk neraka kalau bela Obe?Jeles lettewwww ada org bela Obe ni.Ye la sbb ANON yg bahlul dan LOSER xde mcm ko sape yg nk bela hahahahahhahaahah

    Sekali lagi aku pun x PEDULI kalau org x PEDULI mcm event owner fest tu sebab aku ANTI-SOCIAl dan MISANTHROPE iaitu pembenci umat manusia.Kalau org x PEDULI kat aku bagus la lg aku suka.

    Kenyang aku feed dgn 2 pathetic TROLLING ni.Ada lg ke nk cuba?Sila2

    ReplyDelete
  73. aku xtau apa sebenarnya octoberfest atau fest2 yg berkaitan dgn octoberfest. tapi dari apa yg aku nampak, octoberfest ni ialah beer festival. mana2 iklan yg aku tgk suma tunjuk beer dalam meraikan octoberfest.

    ReplyDelete
  74. Fitrix ni budak 2" aku rasa..
    HAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAAA

    ReplyDelete
  75. i rasa nak ngorat budak pakai topi tuh ,cute jugak :) btw obe dah msyuk2 poket tebal ,but u all yang kesian ,x da apa pon LOL

    ReplyDelete
  76. Obe..ak ada idea untuk entry baru Blog serius...apa kata Obe post cerita pasal rajanikanth iaitu hero filem tamil...seperti yang Obe tahu yang rajanikanth ni seorang hero tamil yang sangat feymes dengan gayanya dan rambut lebatnya didalam filem..tapi hakikat sebenarnya...mmg tak sama lansung...beliau dah pown menjangkau umur 60 tahun dan imej sebenarnya sememangnya sgat jauh dari gaya didalam filemnya..tapi moral of the story nak menunjukkan la...betapa hebatnya industri hiburan sehingga boleh bermuka2 dan menunjukkan walaupun kita ni tua bangka tapi kita jangan lupa bahawa kita sentiasa mempunyai make up..hahaha

    ReplyDelete
  77. @Fitrix

    dalam dok bercakap tak memaki ape bagai ko komen kat anon bawah aku dengan perkataan anon bahlol loser tu ape? kesian kat engkau kan? belajar jau2 sampai ke melbourne pon tak bererti engkau dah cukup bagus untuk membanding2kan orang.

    So bile ko kate meleis and serbanistas,jadi itu bermakna engkau ade hak jugak la tuk menjadi racist dengan membahan diorang pulak. So tetap same la kan? engkau pun racist. Cume mungkin dalam pandangan minda engkau, racist engkau racist yang lebih baik. kelakar betul la. Memang ade betulnye kadangkala anon racist tak beragak,takkan la 1 cina salah,semua org cina kena? cina islam macam mane plak kan? takan serbanistas tunjuk baik nak membahan? org dtg baik2 tegur takkan kau nak lempar dengan ludah? jadi siapa yang racist? Jangan kate kat aku salah bila orang nak buat baik.

    owh privacy? sebab tu tak nak guna real acc? so ape bezanya dengan guna anon and fake acc?kalo nak kate mamat ats ko tu pakai fake obefiend,ko pon mmg tau kan tanpa diberitahu oleh org len yg itu fake obe. PRIVACY jugak kan? jadi tak ada beza jugak la engkau dengan anon2. tetap SAMA. cakap lah macam mana sekalipun apa yang engkau buat tetap terpalit kat diri engkau sendiri. So ape2 pon segala2nya tetap sama, masing2 ada salah dan silap. Dari cara penulisan engkau pun dah tahu dalam hati ada sikit panas punggung. Hahahaha, takpe2 jangna risau,normal untuk orang merasa panas punggung. Aku pun pernah rase.

    ReplyDelete
  78. Yang gaduh2 dalam comment box ni, sah sah bongok.

    ReplyDelete
  79. @adam

    Well anon tu yg start dgn mencarut.I as a gentlemen just return the courtesy

    Aku membahan Meleis/serbanista sebab diaorg ni menjengkelkan an perasan bagusss.Contoh paling baik tuduh org Sitt Wuzara dan ugut bunuh,rogol org tu.Bila dh kantoi slh tuduh org mula la buat x tau dan x MINTAK MAAF langsung.So knape org mcm aku berlgk seperti racist(walaupun sbnarnya tidak) pada golongan ni?Sbb tingkah laku diaorg mcm tu la

    Bila ko pakai acc org lain,itu bukan PRIVACY,itu IDENTITY THEFT.Menyamar sebagai org lain.Mcmana ko blh kata itu PRIVACY?Bukak acc sendiri la x pyh nk menyamar org lain.

    Beza anon dgn aku anon pemalas nk bukak acc komen tapi aku tidak

    Aku panas punggung?HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH kalau aku panas dh lama aku ajk settle luar tapi tidak.Aku bukan ITG

    Dan aku rasa ko pun kalau blh nk settle luar tapi xde duit beli flight ke Melbourne.Jgn2 kalau dpt sampai sini blh sesat sbb x tau speaking HAHAHAHAHAHAHAHHA kesian

    ReplyDelete
  80. Obey ni hensem la jgk kan?hahaha.meh sni bukak blog saya.pelbagai hidangan panas disediakan disini.hehehe.tq obey :)

    boraksyamliayiem.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Meluat gile aku tgk muke ko obe bile teringat betapa ko tak fikirkan langsung sensitiviti n perasaan umat Islam bile ko menulis ikut suke ati ko..seriously annoyed.

    ReplyDelete
  82. @Fitrix

    hahaha,dari tulisan engkau aku dah tahu engkau marah..

    setiap orang ada pendapat sendiri tntang ITG(aku baru dengar term nih dari engkau sebenarnya). Bagi aku Obe seorang ITG sebab posting dia kadang2 menimbulkan kemarahan sesetengah orang dan dia tetap tegar dengan pendirian dia. Takde pulak dalam pandangan aku Obe seorang ITG yang hanya tahu mencarut dan nak pukul orang. ITG OBe berbeza dan engkau pulak dari pandangan aku ITG yang perasan betul dengan pendirian engkau, tapi takpe masing2 ade hak tuk pertahankan pendirian dia.

    Bila aku bercakap panas punggung tak bererti aku mengajak engkau bergaduh, sama la seperti engkau dan juga orang2 lain yang menggunakan istilah butthurt,
    ITG,meleis,serbanistas,trolling.. hebat istilah engkorang dalam dunia internet, kemain lagi, engkau pun antara lalang2 yang mengikut juga apa yang orang guna, konon cool.

    Aku tahu aku punya bahasa Inggeris tak cukup bagus untuk menulis dan bercakap tapi tidaklah sebodoh yang engkau sangkakan sebab aku sendiri tak duduk kat malaysia.

    Dan aku pun tidak teruja nak ke melbourne sebab duk situ tercongok kat 1 negara jek,habis kuat sampai ke new zealand. Pe brg? Dtg duk negara aku duk skng nih br la ko tau superior tak superior bahasa Ingerris engkau tuh dan kite tengok sapa pulak yang tersesat dekat sini(itupun kalau kau ade duit nak datang kesini).

    Oh tak perlu nak berbangga dengan harga tiket kelas ekonomi engkau ke melbourne tuh. Satu kasut yang aku pakai sekarang nih pun dah cukup untuk tampung tiket pergi balik engkau atau mungkin jugak makanan engkau untuk 4-5bulan. Jadi tidak perlu berbangga dengan apa yang kau capai sekarang.

    P/s : tak bererti kalau engkau dah duk oversea dan lihat dunia luar,engkau merasa lebih superior, hujung pangkal engkau tetap melayu
    dan selamanya melayu dan tetap bercakap bahasa melayu,tak kira sedahsyat mana pun bahasa omputih engkau. Duk negara orang mengajar engkau tuk jadi lebih bijak bukan menjadi ego dan angkuh.

    tak perlu gelak banyak. Haha. Kesian.

    Oh lagi 1. jangan anggap segala2nya trolling,aku tengok engkau nih taksub lebih plak dengan troll2 nih, sampai aku sendiri keliru dengan istilah trolling nih. Segala2nya trolling kah dari pandangan mata engkau?

    ReplyDelete
  83. topui babi ko nh
    makan bak kut teh telo babi byk sgt

    ReplyDelete
  84. Aku pemerhati neutral / Neutral observer

    @Fitrix

    "Well anon tu yg start dgn mencarut.I as a gentlemen just return the courtesy"

    1. Komen lu ni dh bercanggah dgn ape yg lu sembang sebelum ni. You either have flexible principles (takde pendirian), suffer from short term memory loss, or just plain stupid.

    2. English ko takde lah hebat mane kalo tak boleh nak bezakan antara "past tense" & "present tense"

    "Bila ko pakai acc org lain,itu bukan PRIVACY,itu IDENTITY THEFT.Menyamar sebagai org lain."

    3. True. But in this case the victim himself uses a "cyber identity", hence, your statement is, well... uhmm... stupid? Do you even know what "identity theft" is?

    "Even if Im the worst of scum in the Internet,I NEVER drag or involve someone elses moms,dads or any other relatives when it comes to TROLLING"

    4. Wow, lu ni kire seorang 'troll' (aku pon pelik dgn istilah ni) yang respect mak bapak org lain la? Kire ade adab lagi la? Bwahahaha, the world is a fucked up place yeah, so go jump off a building or something. (Try growing up first, maybe you won't have to resort to suicide)

    So Fitrix, seems to me like you've just won yourself the coveted "Biggest Loser" title. No wonder you're anti-social.


    @adam

    "Dtg duk negara aku duk skng nih br la ko tau superior tak superior bahasa Ingerris engkau tuh dan kite tengok sapa pulak yang tersesat dekat sini(itupun kalau kau ade duit nak datang kesini)"

    1. Negara lu? No komen, lu pilikir lah sendiri.

    "Satu kasut yang aku pakai sekarang nih pun dah cukup untuk tampung tiket pergi balik engkau atau mungkin jugak makanan engkau untuk 4-5bulan. Jadi tidak perlu berbangga dengan apa yang kau capai sekarang. "

    "Duk negara orang mengajar engkau tuk jadi lebih bijak bukan menjadi ego dan angkuh"

    2. Kasut lu boleh bawak g kubur ke bro? Ape bangang sgt sampai nak beli kasut yg boleh tampung makanan seseorang sampai 4-5 bulan? Macam ada unsur2 keangkuhan dan keegoan je kat situ?

    So adam, walaupun gua setuju dengan kebanyakan komen lu, tlg jgn jadi hipokrit. Sebab kalo lu jadi hipokrit, lu pon akan jadi loser mcm member baik lu Fitrix.

    ReplyDelete
  85. obe dgn KJ..fuck u OBE..damn u Asshole obe..matila kau lg baik obe shaitannn....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails