Tuesday, 25 October 2011

Serius WTF - Kalender Seksi Syarikat Pengeluar Keranda (13 Gambar NSFW)


Ini.... ini WTF?

Selalunya syarikat tayar dan beer yang keluarkan kalender seksi. Nampak gayanya syarikat keranda pun join in the fun.. #SMH








Laporan asal izismile

23 comments:

  1. Naaa.. dat can't be those 72 virgins.. theres only 12 of them.. heh!

    ReplyDelete
  2. sat lagi ada la penjual batu nesan buat stail gini lak...hahahaha

    ReplyDelete
  3. Weird? Maybe. But at least the models are real women; Not overly skinny and totally vavavoom!

    ReplyDelete
  4. miss september dah macam makcik kerani skolah dah wei... unfap.

    ReplyDelete
  5. nak mati sempat lagi nak tgk cikaro...
    yang ppuan punya keranda xada ke?

    catwar

    ReplyDelete
  6. arrgghhhh...i can't fap wth this..!! huduh sial...!!

    ReplyDelete
  7. Haha..apa pulak kaitan perempuan seksi dan keranda? Motif? Kekeringan idea kot..lol

    http://www.healthybeautifulblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. kalendar low budget
    lg ramai yg mati lepas tgk gambar ni

    ReplyDelete
  9. ramai mati ah mendatangkan keuntungan kat dorang. *motif*

    ReplyDelete
  10. rang bulan apeil tu diorang patut letak april oniel

    ReplyDelete
  11. What the hell...
    Fap fap fap fap fap!!!

    ReplyDelete
  12. berseksi seksi dahulu...berseksa seksa kemudian....hahaha

    ReplyDelete
  13. asal cantik sgt model dia?

    ReplyDelete
  14. Wanita= Godaan duniawi
    Tarikh/Bulan= Usia Kita
    Keranda= Kematian

    tu pun x dpt tangkap?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails