Monday, 4 March 2013

Serius - Gelandangan Tinggal Di Dalam Kubur Selama 15 Tahun (12 Gambar)


Tinggal dalam kubur sebelum mati


Bratislav Stojanovic (40) ialah seorang gelandangan yang tinggal di dalam sebuah kubur selama 15 tahun. Bratislav tinggal di dalam kubur berusia lebih 100 tahun di bandar Nis, selatan Serbia kerana rumah yang didiami beliau terbakar 20 tahun yang lalu.Ruang kubur sebesar 3x3 kaki menjadi tempat beliau berteduh dari hujan dan salji. Apabila ditemuramah Bartislav berkata pada awalnya beliau berasa takut tinggal di dalam kubur tetapi kini beliau merasakan tinggal bersama orang yang sudah mati lebih selamat dari dengan manusia hidup. Anda bagaimana? Berani tinggal dalam kubur jika terpaksa?





Laporan asal NYDailyNews

13 comments:

  1. Replies
    1. PERCAYALAH CAKAP SAYA..SEMUA NI SALAH UMNO BARISAN NASIONAL

      Delete
    2. anwar laa salah ..janji palsu ckp nk bagi rumah kt dia tu!!!..

      Delete
    3. pencacai umno kuat kerja skrg...hehe.dia slalu tuduh2 org,skrg ni ciplak ayat PR buat mcm dia innocent..hehe.sori la pencacai, kurang cerdik la mu ni.

      Delete
    4. dia sendiri pencacai tak sedar diri....
      cakap guna otak...x habis salahkan org....
      diri sendiri salah, tanak mengaku....
      kurang cerdik la mu ni.

      Delete
  2. seorang yang berjiwa kental...

    ReplyDelete
  3. Kalau dah terdesak, mana2 pun boleh tinggal...Bersyukur la yang mampu tu yea

    ReplyDelete
  4. politic is everywhere

    ReplyDelete
  5. kesian orang ni terpaksa tidur kat dalam kubur... tapi kalau ada bini teman tak la sunyi sangat

    ReplyDelete
  6. kotor nye rumah.. geli betol. mst bau bangkai dlm tu.. euw.. ini semua salah PR janji nak bg rumah tapi tak bg2..hahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails