Friday, 8 March 2013

Serius Cool - Gambar Tentera Udara Diraja Malaysia Melakukan Latihan Peluru Hidup (19 Gambar)


Awesome!

Beberapa hari yang lalu TUDM melakukan serangan udara pada posisi tentera pengganas Sulu. Hari ini mari lihat gambar repost dari entry kami beberapa tahun yang lalu. Anda boleh lihat pesawat BAE Hawk dan F-18 yang digunakan di Lahad Datu di dalam gambar di bawah. Berusahalah #OpsDaulat

 
Kredit gambar Maj. Rahidin Jalil RMAF via MilitaryPhotos








23 comments:

  1. first lagu beb saja jer nk bagi org lain bengang hahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yg enjin hilang tu pon dah bole guna ...haha!!!

      Delete
    2. INI SEMUA AGENDA ANWAR YANG TERANCANG..KALI INI KASI TUKAR LAH ..EH SYIAL LA PUIHHHH

      Delete
    3. kawe ore klate kawe suke jilat burit cek mek klate yg banyok bulu deh

      Delete
  2. tolong bom umh karpal singh,lim kit siang bleh x?? Alang2 tu umh anwar ibrahim sekali. No butthurt ok!! Hihohihohiho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alang2 2 najib sekali kot senang ckit kerja kita

      Delete
    2. apsal nk bom dorang ha? apa salah bawak dorang g lahad datu sekali..

      Delete
  3. bom tebaboooommmmm

    ReplyDelete
  4. malarian only kill innocent people

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are u ready kid? I cant hear u...

      Who live in the filipin under the tree?
      Kiiiiiiram mad man..

      Who live in filipin greed on money?
      Kiiiiiiram mad man..

      Who said no money but daughter wear LV?
      Kiiiiram mad man...

      Delete
    2. kiram mad man kiram mad man kiram mad man, kiraammmmm, madd maannnnnnn...

      p/s: puiii anon, lain kali habiskan la sial..

      Delete
    3. suka betul aku lagu kiram mad man

      Delete
    4. butuh pak ang innocent

      Delete
  5. kesan letupan mcm tak bizarre sangat, ke guane? DAU

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab pakai f18/hawk bukan sukhoi.

      Delete
    2. Kalau duk kawasan berhampiran tempat letupan, baru tau bizarre atau x. Aku rasa goyang gak paler lutut.

      Delete
  6. mayday mayday!!
    badass detected

    ReplyDelete
  7. bom je kat kiram....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails