Thursday 7 March 2013

Serius LOL - Burger Dragon Ball Sebenar?


Asalkan tidak dijual pada harga over 9000 ringgit!

Ini ialah banner sebuah gerai burger. Harapannya kalau makan burger ini anda tidak bertukar jadi berok gergasi jika terkena gelombang brute!

 Laporan asal Twitter @Tekong

10 comments:

  1. Replies
    1. 2nd.................super saiya!

      Delete
    2. aku sumpah satu famili kau jadi org kelantan

      Delete
    3. Kak Ros tersenyum kepada aku. Manis sungguh senyuman Kak Ros aku rasakan. Senyuman yang aku bayangkan seolah-olah mengharapkan sesuatu daripada aku. Kemudian, aku memberanikan diri untuk duduk bersebelahan Kak Ros di atas katil. Di atas katil, aku bersila sambil dengan agak sengaja aku menggeselkan peha aku sedikit ke tepi pehanya. Kak Ros hanya menjeling tersenyum kepada aku dan tiada sebarang bantahan daripada Kak Ros atas perbuatan aku itu.

      Kini dengan kedudukan aku yang betul-betul rapat dengan Kak Ros membolehkan aku mencium bau aroma tubuh badannya yang begitu harum dan benar-benar menggoda nafsu jantan aku. Rasa-rasanya seperti mahu saja aku menerkam dan menggomol tubuh Kak Ros ketika itu juga. Tetapi aku ni bukan jenis lelaki gopoh dan gelojoh. Aku lebih suka menikmati seks secara perlahan-lahan sebab aku mahu pasangan aku turut sama menikmati permainan seks kami, namun teknik dan gaya aku suka yang berbagai-bagai. Aku tak suka yang ganas-ganas sangat sebab aku rasa tak puas seperti itu dan lagipun kalau aku buat cara itu, cepat sangat air nikmat aku terpancut. Jadi, biar lambat asal nikmat.

      Kini, kecantikan, kehalusan dan keghairahan tubuh serta wajah Kak Ros sudah betul-betul berada dekat di depan mata aku. Secara otomatiknya, batang nikmat aku yang baru sebentar tadi menghamburkan air nikmatnya, kini memacak tegak kembali. Kak Ros berhenti membaca akhbar dan dilipat serta diletakkan di atas meja kecil yang terletak bersebelahan katil aku.

      Kak Ros tetap tersenyum kepada aku seraya bersuara manja, "Kita lepak kat sini lama sikit ye Razlan, hilangkan rasa bosan Kak Ros, borak-borak dengan Kak Ros."

      Aku tersenyum menerima ajakan Kak Ros yang kini semakin menggoda dan sememangnya inilah yang aku hajatkan dari Kak Ros selama ini.

      Delete
    4. ^ kak ros citer upin ipin... there goes my childhood cartoon

      Delete
  2. tak pasti power die over 9000 ke tak

    ReplyDelete
  3. sumpah x lawak

    ReplyDelete
  4. CEO amanz..gemuk tembun tau makan ajer..content makin tak best, kesian kat founder aman

    ReplyDelete
  5. ? tak faham

    - Admins Blog 3 Dalam 1

    Cara Menentukan Bayi Lelaki Dan Perempuan 99% Berkesan - Info - Blog 3 Dalam 1

    http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/03/cara-menentukan-bayi-lelaki-dan.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails