Tuesday 11 October 2011

Serius LOL - Kenapa Seluar Kargo Adalah Winrar


WIN!






21 comments:

  1. comments moderation is turned off again.

    incoming taufan tahi.

    ReplyDelete
  2. hahaha..blawok..blawokk..kemah keming

    ReplyDelete
  3. pergh raged doe. prepare for the bombardment of the .... (fill in the blank)

    ReplyDelete
  4. perghh..... dasyat giler lerrr

    ReplyDelete
  5. 'gila bapa aku nih' kata baby tuh

    ReplyDelete
  6. cerita yg cuba disampai kan melalui pic ni adalah di mana seorang askar pergi berperag dan bersetubuh dgn wanita tempatan sehingga melahir kan anak dan anak itu dibawa pulang ke negara asal askar tersebut..anak itu kemudian akan diguna kan utk mnyerang negara lain pula..pic propaganda perang ni..cuma guna cara halus je..kahkahkah

    ReplyDelete
  7. Aku cukup suka pakai seluar banyak poket ni. Dah sampai tak leh pakai jeans.

    Member-member aku suka menyakat aku pasal aku suka pakai seluar kargo dengan macam-macam barang dalam tu, panggil aku 'Doraemon'. Tetapi serupa macam Nobita, AKUlah jugak yang depa menangis merayu bila nak screwdriver, flashlight, plaster luka, cutter, dsb.

    ReplyDelete
  8. baby tu comel gilos.innocent

    ReplyDelete
  9. kargo baby hakhak! aku tokono

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails