Thursday, 6 February 2014

Serius - Robot Bersolat Akhirnya Dicipta!


Robotpun Solat

Dicipta di Iran. Insyallah bila The Matrix menjadi realiti robot-robot yang menakluk manusia ada yang bersolat menggantikan manusia yang sudah pupus. #s

Thanks @Syvzwvn


23 comments:

  1. Ini...ini syiah. Mohon malaysia cipta robot solat ahli sunnah wal jamaah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. syiahh..kasi pancung sama itu robot.sula rejam sama dia

      Delete
    2. robot ni boleh pancung je.
      tak boleh sula..

      Delete
    3. Kami dari Persatuan Anonymous Negara Timur Asia Tenggara (PANTAT) mengutuk sekeras-kerasnya pihak yang tidak mengatakan “ FIRST “ yang menjadi pengomen pertama dalam blog obebabi.
      Perbuatan anda amat memalukan dan anda boleh dikenakan hukuman potong kedua-dua tangan supaya anda tidak boleh menggunakan keyboard lagi.


      Anda telah menafikan hak-hak anon di bawah perjanjian oleh bapa-bapa kemerdekaan negara dalam perlembagaan , dan merupakan penggantian beri-memberi atau quid pro-quo melalui perkara 14-18 yang berkenaan pemberian hak “ FIRST “ kepada anon-anon, dan Perkara 153 yang memberikan hak istimewa rakyat kepada mereka daripada kaum bumiputera. Istilah ini juga kekadang digunakan untuk merujuk kepada bahagian-bahagian yang lain dalam perlembagaan, seperti perkara yang mengatakan bahawa Malaysia adalah sebuah negara yang sekular.


      Dalam konteks biasa yang berkiatan dengan hubungan ras, kontrak social telah kerap kali dibidaskan, termasuk juga dalam ahli-ahli politik bekas kerajaan campuran Barisan Nasional yang menegaskan bahawa tidak habis-habis bercakap tentang hutang orang-orang bukan Melayu kepada orang Melayu terhadap kewarganegaraan yang telah diberikan yang telah merenggangkan golongang-golongan bukan Melayu daripada Negara mereka. Kritikan-kritikan seumpama ini telah ditentang oleh media Melayu dan Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu (UMNO), parti politik yang terbesar dalam Barisan Nasional. Banyak orang Melayu , biasanya daripada UMNO, telah mempergunakan kontrak sosial untuk mempertahankan prinsinp ketuanan Melayu.

      Delete
  2. Rupa rupanya ada termeterai sudah satu perjanjian “sulit” yang menjadi punca diadakan Pilihanraya Kecil [PRK] N25 DUN Kajang….Pada tanggal 27 Januari 2014 kancah politik tanahair telah dikejutkan dengan berita perletakan jawatan seorang wakil rakyat dari PKR yang menjadi ADUN Kajang Selangor apabila Lee Chen Cheh membuat keputusan yang mengundang pelbagai reaksi rakyat khususnya dinegeri Selangor.Bermula daripada peristiwa tersebut maka rakyat negara ini berpeluang menyaksikan satu lagi episod drama yang didalangi oleh juak juak Pakatan Pembangkang mewarnai persada politik tanahair. Bersahut-sahutan cerita bahawa rakyat dinegeri Selangor akan mendapat seorang Menteri Besar yang baru! Kemelut politik dalaman PKR mencecah suhu yang hangat sejak bersepah cerita krisis diantara Khalid Ibrahim dengan Azmin Ali.Percakaran mereka berdua bukanlah satu episod drama yang baru pernah kita saksikan… Ianya sudah menjadi satu kisah lama, sekejap panas, sekejap suam suam kuku, ada kalanya sepi seketika.

    Apabila berlaku insiden Azmin Ali dipecat dari jawatan Ahli Lembaga Pengarah PKNS maka krisis Khalid-Azmin memulakan rentak pencak silat mereka berdua…. Kalau kita masih ingat,sebaik sahaja selesai PRU 13 bulan Mei 2013, kecoh bukan main lagi dengan kisah Azmin bersama bala tenteranya TAK mahu Khalid Ibrahim meneruskan tugas sebagai Menteri Besar Selangor.Kalau diilihat daripada struktur pimpinan PKR di Selangor kita juga boleh menilai sendiri terdapat dua kem dengan ‘pembahagian kuasa’ diantara Azmin Ali dengan Khalid Ibrahim. Sepatutnya selaku Menteri Besar,Khalid dilantik menjadi Pengerusi PKR Negeri Selangor.TETAPI ini tidak berlaku dalam PKR Selangor setelah Anwar memilih Azmin yang terbukti mempunyai sokongan yang tersangat MANTAP dikalangan pucuk pimpinan dan akar umbi PKR. Malah ianya terbukti dengan keunggulan Azmin Ali dipilih sebagai Timbalan Presiden PKR iaitu orang nombor 2 dalam parti…

    Berbalik kepada kisah DUN Kajang….Anwar Ibrahim terpaksa masuk untuk menyelesaikan krisis Khalid-Azmin secepat mungkin sebelum ianya menjadi lebih parah! Setelah dihitung,selepas dikira,setelah dibelek sana sini,selepas ditinjau tinjau maka Anwar mahu pucuk pimpinan PKR bersetuju untuk menjadi DUN Kajang sebagai kambing hitam.DUA sebab utama kenapa Kajang menjadi pilihan.

    Pertama : ADUN bukan popular tak memegang apa apa jawatan penting dalam parti.
    Kedua : Peratusan pengundi cina yang sangat tinggi melebihi 40% memberikan keyakinan untuk PKR menang mudah. Kebencian pengundi cina terhadap lambang dacing sudah melebihi tahap maksima!

    Anwar Ibrahim tahu bahawa segala ‘wahyu’ dan sebarang ‘perintah’ darinya tidak akan mendapat tentangan dari mana mana pimpinan PKR…Ini bukanlah kali pertama Anwar pernah desak keputusan seperti ini untuk dipersetujui. Dia pernah lakukan di Parlimen Permatang Pauh, DUN Bukit Selambau,DUN Penanti dan kini untuk sekali lagi selesaikan penyakit dalam kain PKR maka DUN Kajang menjadi pilihan….TETAPI kerja gila untuk ‘memaksa’ satu PRK ini adalah julung julung kalinya diadakan di negeri pemerintahan PKR sebagai ketua kerajaan negeri.Berbeza dengan DUN Bukit Selambau waktu itu Kedah dibawah PAS dan DUN Penanti dibawah kerajaan DAP.Oleh yang demikian Anwar tahu dia punyai ‘kuasa’ untuk membahagi-bahagikan ‘harta rampasan perang’ dikalangan mereka….Allahyarham Tan Sri P Ramlee sudah melihat keadaan ini apabila diadakan adegan S Shamsuddin dengan Aziz Satar membahagikan harta dalam gua “Satu Untuk Engkau Satu Untuk Aku….”.Maka satu “Perjanjian SULIT” pun dibuat dan termeterai sudah ‘mutual understanding’ dimana Anwar menjanjikan “Win Win Situation” untuk mereka yang terlibat dalam episod drama kali ini….

    ReplyDelete
  3. Robot kalau solat pon x guna coz bukan dapat amalan untuk akhirat. Lagi pon ni produk dari Iran, of coz dari golongan SYIAH. Dorang pon x ikut ajaran islam secara betul malahan sesat. Lagi nak buat robot sembahyang ke. Fikir la sendiri.

    ReplyDelete
  4. Syariat..mana ada kena kat robot..btw ada tak robot berjimak?

    ReplyDelete
  5. xtunjuk part ucap kalimah syahadah..di situ baru boleh nampak diorang ni syiah atau sunnah..sebab syiah tak menyanjung nabi Muhammad S.A.W...tak terima pun..

    ReplyDelete
  6. ayat menggantikan manusia pupus.. kiamat la siot.. bodo obe gemok

    ReplyDelete
  7. Percayalah akan datang ada ajaran sesat. suruh robot solat untuk kita.

    ReplyDelete
  8. Syiah tu kepercayaan. Apa yang penting daya cipta. Bukan daya ciplak sampaikan manifesto politik yang sangat penting tu pun diciplak. Oh malaysia ku....ahli sunnah wal rasuah.kuikuikui

    ReplyDelete
  9. Robot tunggeng utk liwatan brother anuar n kuncu2 x der ke made in iran???Just wa tolong tanya kot2 dia segan ..Nak tahu tuu.

    ReplyDelete
  10. tepuk paha 3 kali lepas salam
    syiah robot detected

    ReplyDelete
  11. http://www.theweeklypay.com/index.php?share=398799

    ReplyDelete
  12. Robot ni ajar cara syiah solat....

    ReplyDelete
  13. robot pon syiah erk terbaik lalu post

    ReplyDelete
  14. bengong sape yg ikut,syiah laknatullah.musuh dalam tembok

    ReplyDelete
  15. obefiend pun jahil ugomo,syiah laknatullah masuk blog obe.x knal maka x benci obe woiiii.....takde baguihnya inovasi diorang tu.merosakkan ugomo adalah laiiiiiiiii
    laaaaaaakkkkknaaaattttulllllllahhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  16. pencipta bodoh robot pn bodoh..dah la x sempurna..banggang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails