Monday, 3 February 2014

Serius LOL - Roundabout Dengan Nama Paling Panjang Di Sarawak


Woah!

Mungkin ini bulatan dengan nama terpanjang di Malaysia juga, 




Laporan asal Nocturnal Tapir

40 comments:

  1. 1st bitch finch fucker....suck on my dick asshole

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangap malam2 ni xde bini nak setubuh ke?

      Delete
    2. ni mesti banyak main dengan anjing..

      Delete
    3. tadi ingat nak komen,
      bila baca komen 1st, terus hilang mood.

      Delete
  2. brrrrr trrrrr krrrrrrrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. pppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

      Delete
  3. di atas adalh anon budak bru nk up,bc pun sakitati! wheres a funny anon

    ReplyDelete
  4. sape name abang dia???

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelah... sapa nama datuk dia?

      Delete
  5. nama bulatan tu memang panjang, tapi takleh lawan nama awek nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kimak ko cari life la hanjing

      Delete
    2. Kotey noob hitam!

      Delete
  6. kat sarawak juga punya roundabout paling luas diameternya berbanding di semenanjung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan rmi masih duk atas pokok tu yang mundur kena tipu sama taib mahmud

      Delete
    2. Lg luas dari putrajaya ke..

      Delete
    3. dia xpnah sampai putrajaya. maafkanlah penjilat tapak kaki taib itu. untuk pencerahan, putrajaya adalah sebuah roundabout. sila imagine.

      Delete
    4. roundabout kt putrajaya adalah yg terbesar di dunia. bukan sarawak. sebelum komen buat research dulu. jangan jadi bangang!

      Delete
    5. dlm sungai pon ada roundabout. sungai dorang hari2 jem gila mcm jln raya kt kl. maju gila sarawak atas usaha dewa mat taib.

      Delete
    6. Butuh anon d atas atas ni..anon 615 mgkin tak pnh spai ptrjaya tp korang pnah spai swk ke??

      Delete
    7. Kimak juak ewh.. kau datang sarawak dolok baruk kau tauk, org sarawak diam atas pokok or rumah kau d perbuat dari pokok! kau org fikir dari semenanjung hebat lah? mostly datang semenanjungkian datang sarawak macam sakai! buat semak jak. dat y semenanjungkian sik pernah aman sebab tuyuk!

      Delete
    8. remember semenanjungkian, where is the money to built the PUTRAJAYA come from????? the source is from Sabah n Sarawak. without our petroleum source do u think government can effort to built it? damn! kau datang sarawak, baruk kau tauk gney sarawak. Roundabout kat sarawak besar2, its mean that we are rich enough to allocate big space for our development. jgn cakap we living atas pokok. we are better than u guys! no doubt but then when we u guys come to sarawak we welcome you so much but then unfortunately we didnt get the same pleasure when we come to Semenanjung. damn! kata hidup dgn teknologi yg tinggi tp tak pernah tgk map kat sarawak n tgk masih ada yg tinggal atas pokok tak, at our roadside, u never c "pengemis" penipu meminta sedekah! sigh.. typicalmalayan!

      Delete
    9. stupid attitude from stupid ppl!! diharap Borneo Keluar dr Malaysia.. dan juga harap semenanjung jd mcm rakyat indon atau rakyat pilipin.. rasakan.. bermegah2 dgn hasil bumi Borneo.. puiii.. x semua org semenanjung dpt beli Iphone5s.. hahaha.. miskin giler kot.. xpernah dtg Sarawak lg.. x mampu beli tiket.. lagipun semenanjung mcm indon or pilipin masok sarawak guna passport.. nak keje kt sarawak kene guna visa kan>?? aduyaii.. dr situ dh nampak kekayaan sarawak..

      Delete
    10. kaya ke?

      jalan turap pun tak terjaga.
      tengok je dari sibu ke miri

      highway pun takde
      rumah semua biasa, yang kroni2 taib je rumah besar2

      pasport,visa kerja sarawak? itu dalam perjanjian 11, bukan pasal sarawak kaya

      persekutuan bagi bajet tiap2 tahun berbelas billion pada sarawak, apa sarawak dapat? masuk poket taib saja

      dan ape duit sarawak yang persekutuan ambik, sedangkan hasil sarawak bawah kerajaan negeri.

      belajar dulu pandai2..jgn jadi paloi

      ramai juak kawan2 kamek bangsa sarawak kerja di semenanjung..diam di semenanjung dan tak mahu pulang ke sarawak

      ahahaa

      Delete
    11. sarawakian butthurt...pergi sembah taib mamhmud la woi

      Delete
    12. bodo.. korang macai mat taib la yg menyusahkn org lain. tol naik. brg naik. gst lg. mnyak naik. korang duduk dlm hutan ape tau

      Delete
    13. hahaha..setakat duduk rumah flat kt semenanjung x yah berlagak la. baju seluar beli kt bundle.

      Delete
    14. typical Malayan, stupid and ignorant ... minus our oil, do you really think this federation will stand as it is today?? oh, I know, negara pertanian maybe? or pendatang to other country? .. hey bastard, your industrial era only come after you capitalised our oil money..bunch of fucktard, clueless and narrow mentallity colonialist ... if you want respect, show respect ... it is that simple

      Delete
  7. besarnya signboard

    http://ftkmalaysia.blogspot.com/
    http://ftkmalaysia.blogspot.com/
    http://ftkmalaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ni baru 1..ada bnyk lg roundabout yg besar & nama nya panjang2..

    ReplyDelete
  9. Taib mahmud je yg kaya kat sarawak..http://visitpayment.com/?ref=14311

    ReplyDelete
  10. bodoh la wei..korang duduk mana nk kutuk2..sama dalam 1 negara kn..bila indon kutuk korang 1 kepala...tp hakikatnya korang yg buat malaysia ni nampak buruk...jgn la cakap org duduk dalam hutan ke ape...korang tau kan negeri paling besar kt malaysia negeri apa...pasal taib lantak la dia nk tipu ke apa...dosa/pahala dia..dia yang tanggung...lagipun xterkesan pun kt rakyat sarawak...lg satu bukan 100% hasil negeri dapat kt kerajaan negeri...orang sarawak xda hal pun kalau kena tipu hasil negeri...datuk nenek banyak tanah...1 family 1 tanah..xrisau la nak duduk rumah tinggi2 n kongsi tanah ngn org...xperlu la nak duduk atas pokok...belajar la lebih sikit...xpernah ada kaum kt sarawak tinggal atas pokok...kalau tinggal dalam hutan ada..ala dulu2 korang pun tinggal dalam hutan jugak..negeri kecik senang la nk penuhkan...last sekali...xadil la kalau cerita 1 vs banyak negeri...kalau nk cerita pasal negeri2 ni pakai la negeri sendiri ok...jangan nak guna nama semenanjung...buat buruk nama semenanjung je... semenanjung...peace...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa pulak xda hal kena tipu dgn taib ??? i don't agree with that bro ...korg mana nak tau pasal people of sabah and sarawak,..main assume je

      Delete
  11. Don't understand why typical people from West Malaysia look down on Sarawakians, what your problem? Orang Sarawak ade buat salah dengan u ke, bongok betul la u orang ni!

    ReplyDelete
  12. Mcm puki je mulut masing2

    ReplyDelete
  13. i am sarawakian..i pity those from west msia that lived on top of each other..sharing space an stuff like that..it's almost like living on top of tree r8..anyway..during my college time..i have to let my friend from west msia to stay at my house..(tree-like house, 4 storey with indoor and outdoor pool & I m not even related at all to tan sri taib) during break because they can't afford to buy airplane ticket..yet..I never say that because of them..all of west msian is poor..

    ReplyDelete
  14. 18years & above only
    http://bit.ly/1gOQsRh

    ReplyDelete
  15. bodo punya org malaya(harimau malaya)...sarawikian is the best

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails