Friday 7 February 2014

Serius - Baju Mandi USD 1 Juta Bertatah Permata Untuk Miss Universe (9 Gambar)


Mewah!

Bila mandi anda mahu baju mandi yang selesa. Tak sedut di bahagian bontot dan tidak tertanggal dan mengakibatkan kemaluan akibat kemaluan terdedah secara tidak sengaja. Tetapi sekiranya anda Miss Universe Gabriela Isler anda perlua memakai baju mandi yang swag. Ada emas permata dan nilam. Baju mandi ini bernilai USD 1 Juta. Memang mahal tapi to be honest we prefet string bikinis. Nicer. HA HA!




Laporan asal IBtimes

12 comments:

  1. ala, baju mandi biasa je.
    letak emas dan permata jadilah mahalnya.
    lepas ni boleh buat bantal busuk bertatahkan permata pula..

    ReplyDelete
  2. Fulamak, habis pahalaku hari ni, mantapppp!

    ReplyDelete
  3. Nak cameltoe...

    ReplyDelete
  4. Apa sudah terjadi kepada PKR?

    PKR yang sentiasa macho dan sentiasa berkeyakinan penuh, mereka akan dapat mengalahkan Barisan Nasional dengan mudah dengan menggunakan pelbagai isu, kini terpaksa menagih simpati dan undi kesian dengan air mata Rafizi Ramli.

    Rafizi Ramli, Pengarah Strategik PKR yang mengaku bahawa dialah yang sebenarnya menjadi perancang untuk mengalihkan perhatian rakyat Selangor daripada masalah dalaman kepimpinan Pakatan Rakyat kepada sesuatu yang lebih besar.

    Dan perjudiannya ialah kerusi DUN Kajang yang mengandungi 41% pengundi Cina yang diyakini akan mengundi PKR kali ini.



    Mungkin ramai yang terlepas pandang penjelasan dan kerasionalan yang cuba diwujudkan oleh Rafizi Ramli berhubung PRK DUN Kajang. Dia memberikan rumusan mudah, PRK DUN Kajang perlu dibuat demi menyelamatkan Selangor daripada jatuh ke tangan UMNO. Apa rasionalnya PRK DUN Kajang berbanding Pilihanraya Negeri, Rafizi tidak pula menerangkan?

    Rafizi sebenarnya sudah tersepit kini. Semalam, dia enggan mengulas tentang 'KAJANG MOVE' yang dikatakan pemangkin kepada usaha PKR untuk menguasai Putrajaya bersama-sama Pakatan Rakyat. Walaupun penjelasan diberikan dengan bersungguh-sungguh, PRK DUN Kajang masih tidak menepati apa yang dikatakan.

    Melainkan Pilihanraya Negeri Selangor dibuat dengan kesemua ADUN meletak jawatan atau Speaker DUN Selangor membubarkan DUN untuk memberi laluan kepada pilihanraya negeri, segala alasan yang diberikan, hanya bersifat alasan kosong.

    Barisan Nasional yang diharapkan oleh Rafizi Ramli, khususnya UMNO teruja dengan PRK DUN Kajang, nampaknya kurang memberikan reaksi yang positif. Walaupun pada permulaannya, PKR seronok melihat UMNO dan MCA 'berebut' kerusi DUN Kajang untuk ditandingi, tetapi kedua-dua parti yang menganggotai Barisan Nasional tersebut, akhirnya tidak begitu banyak bunyi.

    Dan yang paling menarik, trick kempen sudah mula bertukar. PKR cuba memberikan tumpuan kepada pengundi-pengundi Melayu dan sambutannya sangat perlahan serta tidak begitu memberangsangkan. Manakala perubahan patern pada pola sokongan daripada pengundi-pengundi Cina juga kelihatan sedikit membimbangkan sehinggakan Tony Pua terpaksa pula bersuara demi mengelakkan pengundi-pengundi berbangsa Cina tidak keluar mengundi.

    Ketiadaan undi separuh dari 41% pengundi Cina akan menyebabkan sasaran 10,000 undi majoriti tidak tercapai, bahkan kemenangan Anwar Ibrahim sendiri bagaikan telur di hujung tanduk.

    Itu sebenarnya yang ditakuti oleh DAP, PKR dan Pakatan Rakyat. Cuma buat masa sekarang, kempen dibuat secara bersungguh-sungguh terhadap pengundi-pengundi Melayu yang rata-rata mereka merupakan penyokong UMNO atau PAS.

    ReplyDelete
  5. minah ni nmpk sgt tgh duk period.

    ReplyDelete
  6. Maksiat-licious <3

    ReplyDelete
  7. Mana camel toe die? Kurang jelas lah.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails